- Długość 1/Długość 2 [mm]: 251
- Wymiar gwintu: MM10X1.25 RHT
- Średnica [mm]: 10
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,375
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
555 | SL-1800 |
555 | SL-1800-M |
AISIN | JRSFD-007 |
AISIN | JRSFD-009 |
AKRON-MALÒ | 19194 |
APEC | AST4094 |
APEC | AST4638 |
ASAM | 56882 |
ASHIKA | 106-03-321 |
ASHUKI | M875-48 |
ASVA | 0523-TRBF |
BENDIX | 045793B |
BENDIX | 045794B |
BIRTH | BX5087 |
BLUEPRINT | ADM58505 |
BLUEPRINT | ADM58536 |
BORG BECK | BDL6608 |
BORG BECK | BDL6706 |
BORG BECK | BDL7149 |
BORG BECK | BDL7283 |
BSG | BSG 30-310-106 |
BSG | BSG 30-310-143 |
CAUTEX | 750181 |
COMLINE | CSL7075 |
COMLINE | CSL7225 |
CORTECO | 49398666 |
CTR | CLMZ-4 |
DELPHI | TC2562 |
DENCKERMAN | D140259 |
DJ PARTS | DL1436 |
DJ PARTS | DL1711 |
DYS | 30-63458-5 |
FAG | 818 0454 10 |
FEBEST | 0523-TRBF |
FEBI | 280267 |
FEBI | 42389 |
FEBI | 49712 |
FIRST LINE | FDL6608 |
FIRST LINE | FDL6706 |
FIRST LINE | FDL7149 |
FIRST LINE | FDL7283 |
FORD | 1513343 |
FORD | 1745924 |
FORD | 1790310 |
FORD | 1905043 |
FORD | 2069658 |
FORD | 8V513B438AB |
FORD | 8V513B438BA |
FORD | 8V513B438BB |
FORD | 8V513B438BC |
FORD | 8V513B438BD |
GSP | S050491 |
GSP | S051237 |
JAPANPAR | SI-321 |
JAPKO | 106305 |
JAPKO | 106321 |
JPG | 1540402400 |
KAMOKA | 9030072 |
KAVO PARTS | SLS-4525 |
KAVO PARTS | SLS-4540 |
KAWE | 8500 10639 |
KAWE | 8500 10652 |
KRAFT AUTO | 4302049 |
LEMFO | 36704 01 |
LYNXAUTO | C7539LR |
MAG | 301191621740 |
MAG | 301191621750 |
MAPCO | 52600HPS |
MAXGEAR | 72-2614 |
MAZDA | D651-34-170 |
MAZDA | D651-34-170A |
METZGER | 53055918 |
MEYLE | 716 060 0042 |
MGA | SA5359 |
MGA | SA5650 |
MOOG | FD-LS-14891 |
MOOG | FD-LS-8093 |
MOTAQUIP | LVSL1193 |
MOTAQUIP | LVSL1362 |
MS | 26715A-PCS-MS |
MS | 36976-KIT-MS |
MS | 36976-KIT-MSP |
Motrio | 8550500665 |
NAPA | NST4094 |
NAPA | NST4638 |
NK | 5112531 |
NK | 5113228 |
NK | 5113228PRO |
OCAP | 0503253 |
OCAP | 0508091 |
OPTIMAL | G7-1467 |
OPTIMAL | G7-1468 |
QUINTON HA | QLS3636S |
RHIAG | 20.31.735 |
RTS | 97-08057 |
RTS | 97-90685 |
SIDEM | 3164 |
SKF | VKDS 344002 |
SPIDAN | 50493 |
STELLOX | 56-00644-SX |
STELLOX | 56-00644A-SX |
SWAG | 50 94 9712 |
SWAG | 83 94 2389 |
TALOSA | 50-01269 |
TALOSA | 50-07124 |
TOPRAN | 304 181 |
TRISCAN | 8500 10639 |
TRISCAN | 8500 10652 |
TRW | JTS7747 |
TRW | JTS923 |
USN | SP260715 |
VEMA | 250082 |
VEMA | 26076 |
VEMA | 26314 |
VEMA | 27588 |
WILMINK | WG2038006 |
WILMINK | WG2040781 |
WILMINK | WG2255401 |
WILMINK | WG2290037 |
FORD
|
MAZDA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.