- Długość 1/Długość 2 [mm]: 310
- Wymiar gwintu: MM10x1,5 RHT
- Średnica [mm]: 9
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,472
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
555 | SL-S170 |
555 | SL-S170-M |
APEC | AST4156 |
BENDIX | 048517B |
BGA | LS9535 |
BGA | LS9538 |
BORG BECK | BDL7373 |
BSG | BSG 65-310-068 |
COMLINE | CSL7309 |
CORTECO | 49400812 |
DELPHI | TC2657 |
FEBI | 45219 |
FIRST LINE | FDL7373 |
GSP | S051418 |
KAVO PARTS | SLS-10029 |
KAWE | 8500 24615 |
LEMFO | 36900 01 |
MAG | 301191624760 |
MAPCO | 52792/2HPS |
MAPCO | 52792HPS |
METZGER | 53061718 |
MEYLE | 33-16 060 0014/HD |
MEYLE | 616 060 0022/HD |
MOOG | OP-LS-13414 |
MOTAQUIP | LVSL1421 |
NAPA | NST4156 |
NK | 5113629 |
OCAP | 0502582 |
OPEL | 13391512 |
OPEL | 350233 |
OPTIMAL | G7-1528 |
QUINTON HA | QLS3934S |
RHIAG | 32.92.735 |
RTS | 97-90332 |
SIDEM | 9168 |
SKF | VKDS 345004 |
SPIDAN | 58274 |
SUZUK | 4242074P00 |
SUZUK | 4242074P10 |
SWAG | 40 94 5219 |
TALOSA | 50-08752 |
TEKNOROT | O-346 |
TEKNOROT | SZ-646 |
TOPRAN | 208 564 |
TRISCAN | 8500 24615 |
TRW | JTS1493 |
VAUXH | 13391512 |
VEMA | 26839 |
OPEL
|
SUZUKI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.