- Długość [mm]: 122
- Wymiar gwintu: M10x1.5
- Pręt/Rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
- Rozmiar gwintu 2: M10X1.5
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4U | AL-F-85863 |
A.B.S. | 260000 |
AISIN | JRSFC-005 |
ALANKO | 10341626 |
ALANKO | 10343972 |
ALANKO | 10343973 |
ALFA | 46841498 |
ALFA | 46843389 |
ALFA | 60625029 |
APEC | AST4000 |
ASAM | 80492 |
ASMETAL | 26AR1000 |
AUTLOG | FT1878 |
AUTOMEGA | 250670210 |
AYD | 8915720 |
AYD | 9601770 |
Aslyx | AS-202973 |
BENDIX | 042824B |
BETTAPARTS | BSL1752S |
BGA | LS0201 |
BIRTH | BX3079 |
BOGE | BAL3024 |
BORG BECK | BDL6454 |
BSG | BSG 25-310-044 |
COMLINE | CSL7190 |
CONTI AD | CLS1752S |
DEEZA | 30106 |
DEEZA | AR-L114 |
DELPHI | TC1066 |
DENCKERMAN | D140072 |
DENCKERMAN | D140102 |
DITAS | A2-6122 |
DITAS | A26122 |
DJ PARTS | DL1737 |
DYS | 30-50532 |
ESEN SKV | 04SKV461 |
ETS | 01.LB.110 |
EUROREPAR | 1634887980 |
EXCEL | ELB270 |
FAG | 818 0244 10 |
FAG | 823 0019 30 |
FAHREN | FAS4000 |
FAI | BLR074 |
FAI | SS1003 |
FARE SA | F0013AF |
FAST | FT15005 |
FAST | FT20019 |
FEBI | 18268 |
FERRON | TOP32290025 |
FIRST LINE | FDL6454 |
FLENNOR | FL604-H |
FORMPART | 1008000 |
FORTUNE LI | FZ7017 |
FRAP | 2217 |
G.U.D. | GSP301093 |
GH | GH-501047 |
GH | GH-501048 |
GH | GH-561047 |
GSP | S050002 |
GSP | S990033SK |
HART | 422 653 |
HEYD | AF 06.41 |
IMPERGOM | 28248 |
JPG | 3040400100 |
JPG | 3040400109 |
JPG | 3050500100 |
JPG | 3050500109 |
KAGER | 85-0170 |
KAMOKA | 9030082 |
KAMOKA | 9935060 |
KAVO PARTS | SLS-2060 |
KAWE | 8500 12600 |
KAWE | FL604-H |
KLAXCAR | 47030z |
KRAFT AUTO | 4306800 |
KRAFTVOLL | 13040000 |
LEMFO | 019 390 015 534 01 |
LEMFO | 019 390 015 534-01 |
LEMFO | 26791 |
LEMFO | 26791 01 |
LEMFO | 26791 02 |
LYNXAUTO | C7348LR |
MAPCO | 49030 |
MAPCO | 49030HPS |
MAPCO | 49030OES |
MDR | GSP-S050002 |
MDR | GSP-S990033SK |
METALCAUCH | 05642 |
METALCAUCH | 5642 |
METZGER | 1-500 |
METZGER | 1-500K |
METZGER | 53000418 |
MEYLE | 15-16 060 0001 |
MEYLE | 15-16 060 0001/HD |
MEYLE | 15-16 060 0017 |
MGA | SA5050 |
MONROE | L12600 |
MOOG | ALLS0052 |
MOPR | MSL1752 |
MOTAQUIP | VDL646 |
MOTAQUIP | VSL646 |
MS | 26791-PCS-MS |
MS | 36801-SET-MS |
MS | 36801/1-SET-MS |
NAPA | NST4000 |
NK | 5011020 |
NK | 5111002PRO |
OCAP | 503079 |
OPENPARTS | SSL1011.11 |
OPTIMAL | EL1210 |
OPTIMAL | G7715 |
OSSCA | 17041 |
Omnicraft | 2394583 |
Omnicraft | JAMJ3B438CDAA |
PATRON | PS4122 |
PEARL | PLB270 |
PEMEBLA | JAPSKS-0200 |
PEX | 12.05.194 |
PLYOM | P210526 |
PROFIT | 2305-0299 |
ProfiPower | 6S1079 |
QH TALBROS | QLS1752S |
QUARO | QS2478/HQ |
QUICKSTEER | LS7072 |
QUINTON HA | QLS1752 |
QUINTON HA | QLS1752S |
REDAELLI R | 1-500 |
REINHOCH | RH06-1002 |
RIW | AF4005 |
RIW | AF4005P |
RIW | RB1911 |
RODRUNNER | LS-AF-310 |
RODRUNNER | LS-AF-310T |
RTS | 97-05819 |
RUV | 916014 |
SASIC | 9005021 |
SASIC | 9005031 |
SBS | 19145111002 |
SBS | 5111002 |
SIDEM | 35060 |
SPIDAN | 46909 |
STARLINE | 10.17.735 |
STC | T405642 |
STELLOX | 56-01770-SX |
STELLOX | 56-01770A-SX |
SWAG | 74 76 0001 |
SWAG | 85 94 2099 |
Storm | F0013AF |
TALOSA | 50-01557 |
TALOSA | 5001557 |
TEDGUM | 00024799 |
TOPRAN | 600 328 |
TRICLO | 781561 |
TRISCAN | 8500 12605 |
TRISCAN | 850012600 |
TRISCAN | 870012600 |
TRUPART | SSL5029 |
TRW | 01-DS-0052 |
TRW | JTS104 |
UNI | GSJ3797 |
UNIGOM | 392074 |
VAICO | V24-7104 |
VECO | VB2102 |
VEMA | 183001 |
VEMA | 22290 |
VEMA | 250050 |
VEMA | 26340 |
VEMO | V24-7104 |
WILMINK | WG1992427 |
WILMINK | WG2036378 |
WILMINK | WG2040246 |
YAMATO | J64052YMT |
YSPARTS | YSF009 |
ALFA ROMEO
|
JAGUAR
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
Borg & Beck to brytyjska firma produkująca części samochodowe. Specjalnością producenta niemal od początku działalności jest tworzenie wysokiej jakości sprzęgieł. Sprzęgła Borg & Beck nieustannie uznawane są za jedne z najlepszych na rynku. Firma oferuje zestawy sprzęgieł jak również pojedyncze części do samochodów osobowych oraz do pojazdów wyścigowych. Od lat firma prowadzi ścisłą współpracę z zespołami Formuły 1. W wielu najszybszych autach na świecie montowane są sprzęgła Borg & Beck, a czasami również inne części samochodowe od tego producenta.
Choć firma specjalizuje się w produkcji sprzęgieł, stanowią one jedynie część jej oferty. Obecnie asortyment jest o wiele bogatszy i obejmuje między innymi elementy układu kierowniczego oraz układu zawieszenia. Producent tworzy również wysokiej jakości filtry samochodowe, czujniki elektryczne, klocki i tarcze hamulcowe oraz wiele innych autoczęści należących do rozmaitych układów.
Firma Borg & Beck powstała w 1903 roku. Przez ponad 100 lat działalności przedsiębiorstwo zdobyło uznanie wśród kierowców i fachowców. W pierwszych latach obecności na rynku marki Borg & Beck kojarzona była ona głównie z narzędziami, które stanowiły wówczas jedyną linię produkcyjną w fabryce należącej do przedsiębiorstwa. Z czasem rozpoczęto również produkcję sprzęgieł, aby późnij wprowadzać do oferty coraz to nowe części samochodowe. Dzisiaj oferta części samochodowych Borg & Beck jest kompleksowa, a marka zdobyła uznanie na całym świecie.