- Długość [mm]: 127
- Wymiar gwintu: M10x1.5
- Pręt/Rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
- Rozmiar gwintu 2: M10X1.5
- Parzyste numery artykułów: BDL6579
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4U | RN-F-21081 |
A.B.S. | 260239 |
AKRON-MALÒ | 18449 |
APEC | AST4271 |
ASHIKA | 106-01-105 |
ASHIKA | 106-01-105R |
ASMETAL | 26RN1101 |
AUTLOG | FT1539 |
AUTOMEGA | 110116910 |
AUTOMEGA | 3045000198 |
AYD | 9600696 |
BBFREDLINE | 40NI200 |
BENDIX | 042877B |
BENDIX | 042885B |
BETTAPARTS | BSL3266S |
BGA | LS7309 |
BIRTH | BD0019 |
BLUEPRINT | ADN18558 |
BORG BECK | BDL6580 |
CAUTEX | 02.0917 |
CAUTEX | 2.0917 |
CAUTEX | 20917 |
COMLINE | CSL5035 |
COMLINE | CSL6035 |
DACIA | 7700309071 |
DEEZA | RE-L115 |
DELPHI | TC1131 |
DELPHI | TC1132 |
DITAS | A2-4528 |
DITAS | A24528 |
DITAS | DSR1022 |
ECP | 614745270 |
ECP | 614745279 |
ETS | 22.LB.904 |
EUROREPAR | 1643144380 |
EXCEL | ELB146 |
FAG | 818020610 |
FAI | SS033 |
FAI | SS034 |
FARE SA | F0064R |
FAST | FT20542 |
FEBI | 19866 |
FIRST LINE | FDL6580 |
FLENNOR | FL663-H |
FLENNOR | FL671-H |
FORMPART | 2208005 |
FRAP | 2782 |
G.U.D. | GSP301563 |
GM | 009160499 |
GM | 09160499 |
GM | 093192674 |
GM | 9160499 |
GM | 93192674 |
GSF | 427RE0130 |
HBJAKOPART | J4971039 |
HEYD | RT 14.42 |
IMPERGOM | 36889 |
JAPANPAR | SI-105R |
JAPANPAR | SI105 |
JAPKO | 106105 |
JAPKO | 106105R |
JPG | 1240402189 |
JPG | QLS3266S |
KAGER | 85-0181 |
KAGER | 85-0285 |
KAVO PARTS | SLS-6557 |
KAWE | 8500 10609 |
KAWE | FL671-H |
LEMFO | 019 360 022 663 |
LEMFO | 019 390 022 663 |
LEMFO | 25815 |
LEMFO | 25815 01 |
LEMFO | 25815 02 |
MAPCO | 47664 |
MAPCO | 49108 |
MAPCO | 49108HPS |
MAXGEAR | 72-1415 |
MDR | GSP-S050364 |
MDR | GSP-S990048SK |
MDR | MSS-8105 |
METALCAUCH | 04399 |
METALCAUCH | 4399 |
METALCAUCH | 4400 |
METZGER | 5-508 |
METZGER | 53003412 |
MEYLE | 616 060 0008 |
MEYLE | 616 060 0008/HD |
MEYLE | 6160600008/HD |
MEYLE | 6160600008HD |
MEYLE | MSL0523HD |
MGA | SA7197 |
MONROE | L10609 |
MOOG | RE-LS-1058 |
MOOG | RELS1059 |
MOTAQUIP | VDL748 |
MOTAQUIP | VSL747 |
MOTAQUIP | VSL748 |
NAPA | NST4271 |
NIPPARTS | J4971026 |
NISSA | 54618 00Q0C |
NISSA | 54618-00Q0A |
NISSA | 54618-00Q0C |
NISSA | 54618-00QAA |
NISSA | 5461800Q0A |
NISSA | 5461800Q0C |
NK | 5113616 |
NPS | N405N23 |
OCAP | 0592828 |
OCAP | 0593812 |
OCAP | 582828 |
OCAP | 583812 |
OPEL | 4418 193 |
OPEL | 45 00 199 |
OPEL | 9160499 |
OPEL | 93192674 |
OPTIMAL | G7-774 |
OPTIMAL | G7782 |
OSSCA | 52985 |
Omnicraft | 2394645 |
Omnicraft | JAMJ3B438DNAA |
PEARL | PLB146 |
PEMEBLA | JAPSI-105R |
PEX | 12.05.514 |
QH TALBROS | QLS3266S |
QUARO | QS7228/HQ |
QUINTON HA | QLS3266 |
QUINTON HA | QLS3266S |
RENAU | 77 00 307 343 |
RENAU | 7700309071 |
RENAU | 82 00 713 523 |
RIW | RC3916 |
RIW | RN4002 |
RIW | RN4002P |
RTS | 97-90490-1 |
RUV | 915567 |
SAMPA | 097.1049 |
SASIC | 4005139 |
SBS | 19145113616 |
SBS | 5113616 |
SIDEM | 5665 |
SOLIDAUTO | N142025 |
SPIDAN | 57027 |
STC | T404399 |
SWAG | 60 91 9866 |
TALOSA | 50-06317 |
TALOSA | 5006317 |
TOPRAN | 207 |
TOPRAN | 207 148 |
TRICLO | 785151 |
TRISCAN | 850010609 |
TRISCAN | 870010609 |
TRW | JTS455 |
UNI | GSJ3879 |
UNI | UGCGSJ3879 |
VAICO | V40-0517 |
VAUXH | 009160499 |
VAUXH | 09160499 |
VAUXH | 093192674 |
VAUXH | 44 18 193 |
VAUXH | 45 00 199 |
VAUXH | 9 160 499 |
VAUXH | 9160499 |
VAUXH | 93162674 |
VAUXH | 93192674 |
VECO | VB2521 |
VECO | VB4289 |
VEMA | 22918 |
VEMO | 40-0517 |
VEMO | V40-0517 |
WILMINK | WG1993019 |
WILMINK | WG2034428 |
WILMINK | WG2040264 |
NISSAN
|
OPEL
|
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
Borg & Beck to brytyjska firma produkująca części samochodowe. Specjalnością producenta niemal od początku działalności jest tworzenie wysokiej jakości sprzęgieł. Sprzęgła Borg & Beck nieustannie uznawane są za jedne z najlepszych na rynku. Firma oferuje zestawy sprzęgieł jak również pojedyncze części do samochodów osobowych oraz do pojazdów wyścigowych. Od lat firma prowadzi ścisłą współpracę z zespołami Formuły 1. W wielu najszybszych autach na świecie montowane są sprzęgła Borg & Beck, a czasami również inne części samochodowe od tego producenta.
Choć firma specjalizuje się w produkcji sprzęgieł, stanowią one jedynie część jej oferty. Obecnie asortyment jest o wiele bogatszy i obejmuje między innymi elementy układu kierowniczego oraz układu zawieszenia. Producent tworzy również wysokiej jakości filtry samochodowe, czujniki elektryczne, klocki i tarcze hamulcowe oraz wiele innych autoczęści należących do rozmaitych układów.
Firma Borg & Beck powstała w 1903 roku. Przez ponad 100 lat działalności przedsiębiorstwo zdobyło uznanie wśród kierowców i fachowców. W pierwszych latach obecności na rynku marki Borg & Beck kojarzona była ona głównie z narzędziami, które stanowiły wówczas jedyną linię produkcyjną w fabryce należącej do przedsiębiorstwa. Z czasem rozpoczęto również produkcję sprzęgieł, aby późnij wprowadzać do oferty coraz to nowe części samochodowe. Dzisiaj oferta części samochodowych Borg & Beck jest kompleksowa, a marka zdobyła uznanie na całym świecie.