- Pręt/Rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | F08513 |
4U | AU-F-08513 |
A.B.S. | 260342 |
ALANKO | 10341945 |
APEC | AST4250 |
ASAM | 80453 |
ASMETAL | 26AU0200 |
AUDI | 8E0 505 465 AC |
AUDI | 8E0 505 465 AC S1 |
AUDI | 8E0 505 465 AF S1 |
AUDI | 8E0 505 465 K S1 |
AUDI | 8E0 505 465 T S1 |
AUDI | 8E0505465AF |
AUDI | 8E0505465K |
AUDI | 8E0505465T |
AUTO-SPEED | 290RT01544 |
AYD | 9605066 |
BBR | 001-10-20645 |
BENDIX | 042508B |
BETTAPARTS | BSL4123S |
BGA | LS0110 |
BIRTH | 2032 |
BIRTH | BX5042 |
BORG BECK | BDL6832 |
BSG | BSG 90-310-104 |
COMLINE | CSL7196 |
DEEZA | AD-L131 |
DELPHI | TC2100 |
DENCKERMAN | D140281 |
DJ PARTS | DL1169 |
DYS | 30-51762 |
ETS | 02.SB.252 |
EUROREPAR | 1634906180 |
EXCEL | ELB3506 |
FAG | 818047110 |
FAI | BLR111 |
FAI | SS5605 |
FAI | SS6366 |
FARE SA | 10286 |
FEBI | 32490 |
FEBI | 32491 |
FIRST LINE | FDL6832 |
FLENNOR | FL0979-H |
FORMPART | 1108017 |
FORTUNE LI | FZ7605 |
FRAP | F5198 |
G.U.D. | GSP301016 |
GSF | 527VG0130 |
IMPERGOM | 37478 |
JPG | 1150500400 |
JPG | 1150500409 |
KAGER | 85-0259 |
KAMOKA | 9030103 |
KAMOKA | 9937367 |
KRAFT AUTO | 4300259 |
LEMFO | 25953 |
LEMFO | 25953 02 |
LEMFO | 2595301 |
LEMFO | 31012 |
LEMFO | 3101201 |
LYNXAUTO | C7064LR |
MAG | 301191620160 |
MANDO CORP | MSC015568 |
MAPCO | 52733 |
MDR | GSP-S050042 |
MERTZ | M-S0598 |
METALCAUCH | 05366 |
METALCAUCH | 5366 |
METZGER | 01/06/5555 000000 |
METZGER | 53009109 |
MEYLE | 1160600027 |
MEYLE | MSL0133 |
MGA | SA5225 |
MONROE | L29635 |
MOOG | VOLS2271 |
MOTAQUIP | VSL954 |
NAPA | NST4250 |
NK | 5114747 |
NTY | ZLT-AU-002 |
OCAP | 501899 |
OPTIMAL | G71080 |
OSSCA | 10923 |
PATRON | PS4397 |
PEARL | PLB336 |
PEX | 12.05.548 |
QH TALBROS | QLS3506S |
QUARO | QS3924/HQ |
QUINTON HA | QLS3506 |
QUINTON HA | QLS3506S |
RIDEX | 3229S0236 |
RIDEX | 772S0507 |
RIW | AU4016P |
RTS | 97-95970 |
RUV | 925701 |
SASIC | 2306012 |
SEAT | 8E0 505 465 AC |
SEAT | 8E0 505 465 AC S1 |
SEAT | 8E0 505 465 AF S1 |
SEAT | 8E0 505 465 K S1 |
SEAT | 8E0 505 465 T S1 |
SEAT | 8E0505465AF |
SEAT | 8E0505465K |
SEAT | 8E0505465T |
SIDEM | 37367 |
SKF | VKDS 441001 |
SKODA | 8E0505465AF |
SKODA | 8E0505465K |
SKODA | 8E0505465T |
SPIDAN CHA | 57041 |
SPIDAN | 57041 |
STARLINE | 12.23.738 |
STC | T405366 |
STELLOX | 56-05066-SX |
STELLOX | 56-05066A-SX |
SWAG | 30 93 2490 |
SWAG | 30 93 2491 |
SWAG | 30932491 |
Stark | SKSSK-1600506 |
Stark | SKST-0230235 |
TALOSA | 50-03634 |
TEDGUM | 00050926 |
TEDGUM | 00050927 |
TOPRAN | 112 008 |
TRISCAN | 850029635 |
TRW | JTS388 |
TTC | 07.32.068 |
Technika | RS14684 |
UNI | GSJ5466 |
VAG | 8E0 505 465 AF |
VAG | 8E0 505 465 K |
VAG | 8E0 505 465 T |
VAICO | V10-7246 |
VAICO | V10-7246-1 |
VECO | VB 5941 |
VEMA | 22267 |
VEMO | V10-7246-1 |
VW | 8E0505465AF |
VW | 8E0505465K |
VW | 8E0505465T |
WILMINK | WG1992414 |
WILMINK | WG2031010 |
WILMINK | WG2040614 |
ZEKKERT | SS-1599 |
AUDI
|
SEAT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
Borg & Beck to brytyjska firma produkująca części samochodowe. Specjalnością producenta niemal od początku działalności jest tworzenie wysokiej jakości sprzęgieł. Sprzęgła Borg & Beck nieustannie uznawane są za jedne z najlepszych na rynku. Firma oferuje zestawy sprzęgieł jak również pojedyncze części do samochodów osobowych oraz do pojazdów wyścigowych. Od lat firma prowadzi ścisłą współpracę z zespołami Formuły 1. W wielu najszybszych autach na świecie montowane są sprzęgła Borg & Beck, a czasami również inne części samochodowe od tego producenta.
Choć firma specjalizuje się w produkcji sprzęgieł, stanowią one jedynie część jej oferty. Obecnie asortyment jest o wiele bogatszy i obejmuje między innymi elementy układu kierowniczego oraz układu zawieszenia. Producent tworzy również wysokiej jakości filtry samochodowe, czujniki elektryczne, klocki i tarcze hamulcowe oraz wiele innych autoczęści należących do rozmaitych układów.
Firma Borg & Beck powstała w 1903 roku. Przez ponad 100 lat działalności przedsiębiorstwo zdobyło uznanie wśród kierowców i fachowców. W pierwszych latach obecności na rynku marki Borg & Beck kojarzona była ona głównie z narzędziami, które stanowiły wówczas jedyną linię produkcyjną w fabryce należącej do przedsiębiorstwa. Z czasem rozpoczęto również produkcję sprzęgieł, aby późnij wprowadzać do oferty coraz to nowe części samochodowe. Dzisiaj oferta części samochodowych Borg & Beck jest kompleksowa, a marka zdobyła uznanie na całym świecie.