- Pręt/Rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
- Długość [mm]: 270
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ALFA | 60614514 |
AUDI | 893 407 465 |
AUDI | 893 407 465 A |
AUDI | 893 407 465 B |
AUDI | 893 407 465 C |
AUDI | 893407465 |
AUDI | 893407465A |
AUDI | 893407465B |
AUDI | 893407465C |
AUDI | 8A0 407 465 |
AUDI | 8A0 407 465 B |
AUDI | 8A0 407 465 C |
AUDI | 8A0407465 |
AUDI | 8A0407465B |
AUDI | 8A0407465C |
BMW | 1 095 694 |
BMW | 1095694 |
BMW | 31 35 1 095 694 |
BMW | 31 35 6 780 847 |
BMW | 31351095694 |
BMW | 31356780847 |
BMW | 6 780 847 |
BMW | 6780847 |
DELPHI | TC932 |
FAI | SS1014 |
FEBI | 17377 |
FIRST LINE | FDL6456 |
LEMFO | 17981 02 |
LEMFO | 1798102 |
METZGER | 7-502 |
METZGER | 7502 |
MEYLE | 316 060 4607/HD |
MEYLE | 3160604607HD |
MONROE | L11608 |
MOOG | BM-LS-0434 |
MOOG | BMLS0434 |
NAPA | NST4008 |
QUINTON HA | QLS3224S |
RUV | 915062 |
SCHAEFFLER | 818 0063 10 |
SCHAEFFLER | 818006310 |
SIDEM | 21163 |
SKF | VKDS 348510 |
SKF | VKDS348510 |
SWAG | 20 79 0047 |
SWAG | 20790047 |
SWAG | 30 76 0001 |
SWAG | 30760001 |
TRW | JTS365 |
TRW | JTS393 |
VW | 893 407 465 |
VW | 893 407 465 A |
VW | 893 407 465 B |
VW | 893 407 465 C |
VW | 893407465 |
VW | 893407465A |
VW | 893407465B |
VW | 893407465C |
VW | 8A0 407 465 |
VW | 8A0 407 465 C |
VW | 8A0407465 |
VW | 8A0407465C |
ALFA ROMEO
|
ALPINA
|
BMW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
FAG jest jednym ze światowych liderów w produkcji łożysk dla przemysłu motoryzacyjnego. Marka powstała w 1883 roku i należy do Schaeffler Group, drugiego co do wielkości producenta łożysk na świecie. Fabryki marki FAG znajdują się na całym świecie: w USA, Kanadzie, Portugalii, Włoszech, na Węgrzech, w Austrii i Indiach.
Pod marką FAG produkuje się oryginalne części dla największych marek samochodów: Alfa-Romeo, Daewoo, Seat, Skoda, Ford, Fiat, Opel, Peugeot, Renault, Porsche, Honda, Hyundai, Audi, Mitsubishi, Nissan, Subaru, Scania , Suzuki, Mercedes-Benz, Toyota, Mazda, BMW, Volkswagen oraz Volvo. Pod znakiem towarowym FAG można znaleźć jednak także szereg części zamiennych, przeznaczonych na niezależny rynek wtórny.
Łożyska kół samochodowych to największa linia produkcyjna marki FAG. Wykonane z trwałych materiałów odpornych na korozję i ścieranie. Na uwagę zasługuje fakt, że elementy uszczelniające i smary stosowane w niektórych komponentach mogą wytrzymać temperaturę nawet powyżej 120 ° C. Ponadto dzięki doskonałej konstrukcji i optymalnemu współczynnikowi tarcia, łożyska FAG wytwarzają niewielki hałas.