- Lokalizacja w aucie: Oś przednia
- Lokalizacja w aucie: Z lewej
- Lokalizacja w aucie: Z prawej
- Lokalizacja w aucie: Zewnętrzny
- Pręt/Rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
- Materiał: Stal
- Długość [mm]: 239
- Gwint zewn. [mm]: M10 x 1,25 RHT M
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 260050 |
A.B.S. | 260165 |
BENDIX | 042710B |
BIRTH | 5407 |
BIRTH | BX0024 |
DELPHI | TC720 |
FAI | SS392 |
FEBI | 07989 |
FEBI | 10323 |
FIRST LINE | FDL6368 |
FORD | 1004018 |
FORD | 1061631 |
FORD | 1067818 |
FORD | 1130273 |
FORD | 1135077 |
FORD | 1661237 |
FORD | 1E00-34-170 |
FORD | 1S613B438AA |
FORD | 6186082 |
FORD | 6188004 |
FORD | 6198621 |
FORD | 89FB3B438A1E |
FORD | 96FB3B438AB |
FORD | 98AG3B438AB |
FORD | YS413B438BA |
FRAP | 1791 |
FRAP | 2246 |
HBELPARTS | J4963010 |
LEMFO | 016390020537 |
LEMFO | 18048 02 |
LUCAS | JTS259 |
MAPCO | 19604 |
MAPCO | 19608 |
MAZDA | 1130273 |
MAZDA | 1E00-34-170 |
METZGER | FO-500M |
MEYLE | 7160600090 |
MOOG | FD-LS-0090 |
MOTAQUIP | VDL658 |
MOTAQUIP | VDL659 |
NIPPARTS | J4963010 |
NK | 5112504 |
OPTIMAL | G7-510 |
PEX | 12.05.117 |
QUINTON HA | QLS3075S |
REDAELLI R | FO-500 |
RUV | 915220 |
RUV | 915265 |
SACHS | AL3011 |
SIDEM | 3160 |
SPIDAN | 50324 |
SWAG | 50790002 |
SWAG | 50790007 |
TALOSA | 50-09040 |
TRISCAN | 850016602 |
TRW | JTS259 |
VEMA | 15025 |
FORD
|
MAZDA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
Flennor to niemiecka marka części samochodowych. Producent działa na rynku od 1935 roku. Ponad 85 lat w produkcji części do samochodów sprawiło, że dzisiaj firma uchodzi za specjalistę w swoim obszarze. Przedsiębiorstwo Flennor jest bowiem mocno wyspecjalizowane. Koncentracja na doskonaleniu niewielu kategorii produktowych sprawiła, żę części Flennor są dzisiaj bliskie perfekcji. W fabrykach producenta powstają rozmaite części układu rozrządu. Obok pasków rozrządu, produkowane są również rolki, napinacze, a także wszelkie zawory i śruby niezbędne w tym układzie. Wysoko cenione są także pompy wody Flennor. Wymienione produkty zdecydowanie stanowią główną oś produkcji. Niemniej jednak w ofercie pojawiają również części z innych kategorii, w tym między innymi świece żarowe, łożyska kół, przewody paliwowe oraz pióra wycieraczek.
Marka Flennor od początku istnienia była związana z Niemcami. Do dzisiaj to w tym kraju znajduje się główna siedziba firmy, jej biura, najważniejsza fabryka oraz centrum dystrybucyjne. Jednak przedsiębiorstwo stało się podmiotem działającymi w skali światowej. Produkcja odbywa się również w Czechach i Chinach, a centra dystrybucyjne są zlokalizowane w licznych krajach europejskich, w Azji oraz Ameryce Północnej.