- Długość [mm]: 100
- Gwint zewn. [mm]: M10 x 1,5
- Materiał: Tworzywo sztuczne
- Pręt/Rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
- Lokalizacja w aucie: Tylna Oś, po obydwu stronach
- Ciężar [kg]: 0,550
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 21312 |
4U Autopa | F10607 |
4U | FR-F-10607 |
4U | FR-F-12123 |
A.B.S. | 260705 |
ABTEX | BSL3835S |
AIC | 73785 |
AISIN | JRSFD-010 |
APEC | AST4091 |
APLUS | 21126AP |
ASAM | 80942 |
ASMETAL | 26FR1709 |
AUTLOG | FT2293 |
AUTO-SPEED | 290RT01303 |
AYD | 9610015 |
AYWIPARTS | AW1350062LR |
Aslyx | AS-202657 |
BBR | 001-10-29257 |
BENDIX | 049394B |
BENDIX | 049395B |
BGA | LS2324 |
BORG BECK | BDL7256 |
BSG | BSG 30-310-099 |
CAUTEX | 081148 |
COMLINE | CSL7287 |
CORTECO | 49398462 |
DAKAtec | 120158 |
DAYCO | DSS1143 |
DELPHI | TC3383 |
DENCKERMAN | D140410 |
DYS | 30-63718 |
EGT | 211044EGT |
ETS | 06.LB.397 |
ETS | 06.LB.414 |
ETS | 06.VR.397 |
FAG | 818 0505 10 |
FAI | SS7342 |
FARE SA | 10215 |
FARE-MX | 10215 |
FAST | FT20588 |
FEBEST | 2123-CB4R |
FIRST LINE | FDL7256 |
FORD USA | 8M515E494AA |
FORD USA | 8M515E494AB |
FORD | 1 500 682 |
FORD | 1 719 542 |
FORMPART | 1508049 |
FRAP | F5309 |
FRAP | F5390 |
G.U.D. | GSP301687 |
GATES | AWS1219 |
GOOM | RS-0063 |
GSP-BR | 520378 |
GSP | 520378 |
HART | 465 517 |
IMPERGOM | 37176 |
IMPERGOM | 37733 |
JIKIU | LS51007 |
JPG | 1550501910 |
KAMOKA | 9030300 |
KAWE | 8500 10651 |
KRAFTVOLL | 10060102 |
LYNXAUTO | C7152LR |
MAG | 301191621960 |
MANDO | MSC015314 |
MAPCO | 54612 |
MAPCO | 54612/2 |
MASUMA | ML-E4048 |
MAXGEAR | 72-3250 |
MDR | GSP-520378 |
MEHA AUTOM | MH20551 |
MERTZ | M-S2340 |
METALCAUCH | 05293 |
METALCAUCH | 40046 |
METZGER | 53063049 |
MEYLE | 716 060 0010 |
MGA | SA5443 |
MI.R.A. | 37/2621 |
MILES | DB78032 |
MONROE | L10651 |
MOOG | FD-LS-10437 |
MOTAQUIP | LVSL1505 |
MOTAQUIP | VSL762 |
MS | 54612M-PCS-MS |
MTR | 12165132 |
MTR | 12165133 |
NAPA | NST4091 |
NK | 5112509 |
NTY | ZLT-FR-005 |
OCAP | 0508070 |
OPENPARTS | SSL1222.11 |
OPTIMAL | G7-1619 |
OPTIMAL | G7-1619S |
OSSCA | 47764 |
PATRON | PS4459 |
PLYOM | P081148 |
PROFIT | 2305-0738 |
PRT | 6200201 |
QF | QF17D00006 |
QUINTON HA | QLS3835S |
RAPRO | R51974 |
RAPRO | R51974/K |
REINHOCH | RH07-4013 |
RIDEX | 2067R0018 |
RIDEX | 3229S0468 |
RIW | FO4037 |
RODRUNNER | LS-FO-496 |
RTS | 97-90655 |
RYME | 4409052 |
SASIC | 2306031 |
SIDEM | 67160 |
SKF | VKDS 444012 |
SPIDAN CHA | 50440 |
STARLINE | 20.49.735 |
STC | T405293 |
STC | T440046 |
STELLOX | 56-00122-SX |
STELLOX | 56-00122A-SX |
STELLOX | 56-00626-SX |
STELLOX | 56-00626A-SX |
STELLOX | 56-74061-SX |
STELLOX | 56-74061A-SX |
SWAG | 50 94 4528 |
Stark | SKRKS-4420017 |
Stark | SKST-0230467 |
TALOSA | 50-09281 |
TEDGUM | 00740199 |
TEDGUM | TED48259 |
TEKNOROT | FO-496 |
TOPRAN | 304 570 |
TREVI | TRTT2302 |
TRIALLI | SP 1011 |
TRICLO | 788601 |
UCEL | 20419 |
UNIGOM | 392417 |
URO PARTS | 30760238KIT |
VAICO | V25-0576 |
VEMA | 27519 |
VOLVO | 30683233 |
VOLVO | 30683233 S1 |
VOLVO | 30683234 |
VOLVO | 30683234 S1 |
VOLVO | 30683235 |
VOLVO | 30683235 S1 |
VOLVO | 30714743 |
VOLVO | 30714743 S1 |
VOLVO | 30714744 |
VOLVO | 30714744 S1 |
VOLVO | 30714745 |
VOLVO | 30714745 S1 |
VOLVO | 30760236 |
VOLVO | 30760236 S1 |
VOLVO | 30760237 |
VOLVO | 30760237 S1 |
VOLVO | 30760238 |
VOLVO | 30760238 S1 |
VOLVO | 31329967 |
VOLVO | 31329967 S1 |
VOLVO | 31406909 |
VOLVO | 31406909 S1 |
VOLVO | 31406910 |
VOLVO | 31406910 S1 |
VOLVO | 31406911 |
VOLVO | 31406911 S1 |
WILMINK | WG1992572 |
WILMINK | WG2033778 |
WILMINK | WG2040901 |
WILMINK | WG2256614 |
WILMINK | WG2289849 |
WOLVER | SP428680 |
WTI automo | A611995 |
YTT | Y9608 |
ZEKKERT | SS-1289 |
alp | ALP-002656 |
zentparts | Z29031 |
zentparts | Z29046 |
zentparts | Z29220 |
FORD
|
VOLVO
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
Hart to polska firma, działająca w branży motoryzacyjnej od ponad 30 lat. Pierwsze kroki na rynku stawiała w 1990 roku, wprowadzając do sprzedaży kilka produktów. Dzisiaj oferta przedsiębiorstwa jest już w zasadzie kompletna. Znajduje się w niej niemal 500 tys. pozycji, co czyni firmę Hart jednym z największych dystrybutorów części samochodowych w tej części Europy.
Oferowane przez Hart części zamienne to elementy z wielu kategorii. Dobre opinie zbierają między innymi elementy układu napędowego oraz hamulcowego. Firma posiada też szeroką ofertę w zakresie części zawieszenia, układu kierowniczego, czy elektroniki samochodowej. Warto wspomnieć również o akcesoriach Hart. Liczne akcesoria do poszczególnych układów to śruby, zaciski, zawory i wiele więcej. Wszystko to produkty wysokiej jakości, wielokrotnie testowane pod kątem sprawności i bezpieczeństwa działania.
Hart to dystrybutor, który działa pod wieloma markami. Jest to cecha wyróżniająca, rzadka w przypadku dystrybutorów. Wynika z faktu, że części Hart jest bardzo wiele i są różnorodne. Poza częściami zamiennymi i akcesoriami Hart to też eksploatacyjne płyny samochodowe i wyposażenie warsztatu. Firma kieruje swoją ofertę do właścicieli i mechaników samochodów oraz motocykli.