- Długość [mm]: 310
- Gwint zewn. [mm]: M10 x 1,5
- Materiał: Stal
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,406
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z nakrętką
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | F13558 |
4U | BW-F-13558 |
555 | SLK-E130L |
A.B.S. | 260783 |
ABTEX | BSL3815S |
APEC | AST4331 |
APLUS | 29005AP |
ASAM | 05926 |
ASHUKI | PAL5-2210 |
ASMETAL | 26BM2520 |
AUTO-SPEED | 290RT01280 |
AYD OE | 96-17894 |
AYD | 9612679 |
AYD | 9617894 |
Aslyx | AS-601275 |
BAPMIC | BACB12-525026 |
BBR | 001-10-18423 |
BENDIX | 049397B |
BGA | KS0920 |
BGA | LS0935 |
BGA | LS0946 |
BIRTH | BX0175 |
BMW | 31 30 6 792 211 |
BOGAP | B3321115 |
BORG BECK | BDL7368 |
BORG BECK | BDL7413 |
BSG | BSG 15-310-059 |
BSG | BSG 15-310-223 |
CAUTEX | 750177 |
COMLINE | CSL5111 |
COMLINE | CSL5112 |
CORTECO | 49400102 |
CPB | 505769 |
CTE | CSL09025L |
DAKAtec | 120517HQ |
DAYCO | DSS3095 |
DELPHI | TC2645 |
DENCKERMAN | D140393 |
DLZ | SL1050 |
DLZ | SL9016L |
DYS | 30-56572 |
EGT | 131398EGT |
ETS | 03.LB.246 |
ETS | 03.LB.264 |
EUROREPAR | 1679758180 |
FAG | 818 0532 10 |
FAI | SS7779 |
FARE SA | 16606 |
FARE-MX | 16606 |
FEBEST | 1923-F20FL |
FIRST LINE | FDL7368 |
FIRST LINE | FDL7413 |
FLENNOR | FL10401-H |
FORMPART | 1208067 |
FORMPART | 1208080 |
FR REDAELL | 7-549 |
FR REDAELL | 7-549K |
FRAP | F4521 |
FREY | 850305001 |
G.U.D. | GSP301263 |
GSP-BR | S051259 |
GSP-BR | S051353 |
GSP | S051259 |
GSP | S051353 |
HART | 470 753 |
IMPERGOM | 31722 |
KAGER | 85-0901 |
KAMOKA | 9030066 |
KAMOKA | 9030068 |
KAWE | 8500 11680 |
KRAFT AUTO | 4302759 |
KRAFTVOLL | 13040292 |
LEMFO | 37356 01 |
LYNXAUTO | C7571L |
MAG | 301191620390 |
MANDO | MSC015289 |
MAPCO | 54638/9HPS |
MAPCO | 54638HPS |
MATRIX PRO | MX01323348 |
MAXGEAR | 72-3962 |
MDR | GSP-S051259 |
MDR | GSP-S051353 |
MEHA AUTOM | MH20397 |
MERTZ | M-S2121 |
METALCAUCH | 40002 |
METZGER | 53062711 |
MEYLE | 316 060 0040/HD |
MEYLE | 316 060 0090 |
MGA | SA8405 |
MILES | DB78436 |
MONROE | L11680 |
MOOG | BM-LS-10981 |
MOTAQUIP | LVSL1347 |
MOTAQUIP | LVSL1515 |
MS | 36870-KIT-MS |
MS | 36870/2-KIT-MS |
MS | 37356-PCS-MS |
Motrio | 8550500750 |
NAPA | NST4331 |
NK | 5111537 |
NTY | ZLP-BM-012 |
OCAP | 0508085 |
OE Germany | 802060 |
OE Germany | 802061 |
OMG SRL | G20.5887 |
OPENPARTS | SSL1196.11 |
OPTIMAL | G7-1477 |
OPTIMAL | G7-1477A |
OSSCA | 22063 |
Omnicraft | 2394593 |
PATRON | PS4302L |
PRT | 6200749 |
QF | QF13D00159 |
QUINTON HA | QLS3815S |
REINHOCH | RH06-3054 |
RIDEX | 3229S0567 |
RIW | BW4052 |
RODRUNNER | LS-B-350 |
RTS | 97-99518-2 |
RTS | 97-99623-2 |
SASIC | 2306264 |
SCHNIEDER | BMS22.00801 |
SIDEM | 21660 |
SPIDAN CHA | 51323 |
STARLINE | 14.68.735 |
STC | T440002 |
STELLOX | 56-00693-SX |
SWAG | 20 94 0893 |
SYD | 2102029 |
Stark | SKST-0230566 |
TALOSA | 50-08961 |
TEKNOROT | B-350 |
TOPRAN | 502 591 |
TREVI | TRTT1407 |
TRICLO | 783792 |
TRW | JTS1062 |
TTC | 08.31.150 |
VAICO | V20-3409 |
VEMA | 26949 |
WILMINK | WG1992476 |
WILMINK | WG1992487 |
WILMINK | WG2029325 |
WILMINK | WG2040813 |
WILMINK | WG2254293 |
WILMINK | WG2291359 |
WOLVER | SP417730 |
YTT | Y613042 |
ZEKKERT | SS-1631 |
alp | ALP-006966 |
BMW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
Hart to polska firma, działająca w branży motoryzacyjnej od ponad 30 lat. Pierwsze kroki na rynku stawiała w 1990 roku, wprowadzając do sprzedaży kilka produktów. Dzisiaj oferta przedsiębiorstwa jest już w zasadzie kompletna. Znajduje się w niej niemal 500 tys. pozycji, co czyni firmę Hart jednym z największych dystrybutorów części samochodowych w tej części Europy.
Oferowane przez Hart części zamienne to elementy z wielu kategorii. Dobre opinie zbierają między innymi elementy układu napędowego oraz hamulcowego. Firma posiada też szeroką ofertę w zakresie części zawieszenia, układu kierowniczego, czy elektroniki samochodowej. Warto wspomnieć również o akcesoriach Hart. Liczne akcesoria do poszczególnych układów to śruby, zaciski, zawory i wiele więcej. Wszystko to produkty wysokiej jakości, wielokrotnie testowane pod kątem sprawności i bezpieczeństwa działania.
Hart to dystrybutor, który działa pod wieloma markami. Jest to cecha wyróżniająca, rzadka w przypadku dystrybutorów. Wynika z faktu, że części Hart jest bardzo wiele i są różnorodne. Poza częściami zamiennymi i akcesoriami Hart to też eksploatacyjne płyny samochodowe i wyposażenie warsztatu. Firma kieruje swoją ofertę do właścicieli i mechaników samochodów oraz motocykli.