- Pręt/Rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z dodatkami
- Długość [mm]: 336
- Wymiar gwintu: M12x1.5
- Rura o średnicy [mm]: 10
- Parzyste numery artykułów: JTS395
Dodaj opinię
(13.03.2022)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora TRW JTS283
(10.11.2021)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora TRW JTS642
(11.12.2015)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora TRW JTS295
Producent | Numery OEM |
---|
AUDI | 1J0 411 315 D |
BENDIX | 042803B |
BORG BECK | BDL6556 |
BORG BECK | BDL6556HD |
DELPHI | TC1040 |
DITAS | A25798 |
DITAS | DSR1043 |
FAG | 818 0221 10 |
FEBI | 19296 |
FIRST LINE | FDL6556 |
LEMFO | 25885 |
LEMFO | 38185 01 |
MAPCO | 49793 |
METZGER | 6505 |
MEYLE | 116 060 0011 |
MEYLE | 116 060 0032 |
MEYLE | 1160600051 |
MGA | SA8361 |
MONROE | L29628 |
MOOG | VO-LS-2406 |
NK | 5114752 |
OCAP | 0591386 |
OPTIMAL | G7-692 |
PEX | 1205458 |
QUINTON HA | QLS3332S |
RTS | 97-05345-2 |
RUV | 915768 |
SEAT | 1J0 411 315 D |
SIDEM | 63462 |
SKF | VKDS 341004 |
SKODA | 1J0 411 315 D |
SPIDAN | 46045 |
SWAG | 30919296 |
TALOSA | 5003534 |
TRISCAN | 850029628 |
VW | 1J0 411 315 D |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Łącznik stabilizatora FLENNOR FL581-H | FLENNOR | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora AKRON-MALÒ 174123 | AKRON-MALÒ | Brak ceny |
MASTER-SPORT GERMANY 36812/3-SET-MSM | MASTER-SPORT GERMANY | Brak ceny |
MASTER-SPORT GERMANY 36812/3-SET-MSP | MASTER-SPORT GERMANY | Brak ceny |
MASTER-SPORT GERMANY 36889-KIT-MSM | MASTER-SPORT GERMANY | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora COMLINE CSL5055 | COMLINE | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
TRW to marka części samochodowych znana niemal na całym świecie. Firma jest aktualnie jednym z liderów w branży motoryzacyjnej. Ogromne zakłady produkcyjne położone w 186 lokalizacjach pozwoliły na produkcję szerokiej gamy oryginalnych części samochodowych, a także części zamiennych dedykowanych na rynek wtórny.
Produkcję części zamiennych TRW rozpoczęło seryjnie w latach 60. Najpierw duży nacisk położony został na podzespoły elektroniki samochodowej, ale z czasem konsekwentnie uzupełniano katalog w części dedykowane kolejnym systemom i układom samochodowym.
Dzięki doskonałej jakości, części samochodowe TRW zyskały uznanie branży motoryzacyjnej na całym świecie. Według statystyk branżowych magazynów motoryzacyjnych jeden na trzy samochody w Europie, a także jeden na dwa samochody w Japonii jest wyposażony w części marki TRW. Części dedykowane są nie tylko samochodom osobowym, dostawczym, sportowym, ale także ciężarowym.