- Długość całkowita [mm]: 190
- Wymiar gwintu: M10x1,25
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z dodatkami
- Pręt/Rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
- Rura o średnicy [mm]: 8
Dodaj opinię
(13.03.2022)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora TRW JTS283
(10.11.2021)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora TRW JTS642
(11.12.2015)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora TRW JTS295
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 260511 |
BENDIX | 042615B |
BLUEPRINT | ADM58521 |
BORG BECK | BDL6682 |
BORG BECK | BDL6781 |
DELPHI | TC1457 |
DITAS | A25922 |
FAI | SS4180 |
FEBI | 22465 |
FEBI | 42381 |
FIRST LINE | FDL6781 |
HBJAKOPART | J4893011 |
KAGER | 850524 |
KAVO PARTS | SLS4516 |
MAPCO | 51332 |
MAPCO | 51332HPS |
MAZDA | B30H-28-170 |
MAZDA | B30H-28-170A |
MAZDA | B30H-28-170B |
METZGER | 53035019 |
METZGER | 83035019 |
METZGER | MA4160 |
MEYLE | 35-16 060 0025/HD |
MEYLE | 35160600040 |
MONROE | L50615 |
MOOG | MD-LS-3627 |
NIPPARTS | J4893011 |
NK | 5113227 |
OPTIMAL | G7-1207 |
PEX | 1205539 |
QUINTON HA | QLS3433S |
RTS | 9798026 |
RUV | 917067 |
SBS | 19145113227 |
SIDEM | 51068 |
SPIDAN | 44279 |
SWAG | 83922465 |
TALOSA | 5004537 |
TRISCAN | 850050615 |
VAICO | V320009 |
MAZDA
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Łącznik stabilizatora FLENNOR FL0196-H | FLENNOR | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora KAWE 8500 50615 | KAWE | Brak ceny |
Wahacz, wspornik zawieszenia koła NPS M405A14 | NPS | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora DJ PARTS DL1369 | DJ PARTS | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora SBS 19145113213 | SBS | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora SBS 19145113227 | SBS | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
TRW to marka części samochodowych znana niemal na całym świecie. Firma jest aktualnie jednym z liderów w branży motoryzacyjnej. Ogromne zakłady produkcyjne położone w 186 lokalizacjach pozwoliły na produkcję szerokiej gamy oryginalnych części samochodowych, a także części zamiennych dedykowanych na rynek wtórny.
Produkcję części zamiennych TRW rozpoczęło seryjnie w latach 60. Najpierw duży nacisk położony został na podzespoły elektroniki samochodowej, ale z czasem konsekwentnie uzupełniano katalog w części dedykowane kolejnym systemom i układom samochodowym.
Dzięki doskonałej jakości, części samochodowe TRW zyskały uznanie branży motoryzacyjnej na całym świecie. Według statystyk branżowych magazynów motoryzacyjnych jeden na trzy samochody w Europie, a także jeden na dwa samochody w Japonii jest wyposażony w części marki TRW. Części dedykowane są nie tylko samochodom osobowym, dostawczym, sportowym, ale także ciężarowym.