- Pręt/Rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
- Długość [mm]: 110
- Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 11
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z dodatkami
Dodaj opinię
(13.03.2022)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora TRW JTS283
(10.11.2021)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora TRW JTS642
(11.12.2015)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora TRW JTS295
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 260411 |
AUDI FAW | 4E0 411 317 E |
AUDI FAW | 4E0 411 317 F |
AUDI | 4E0 411 317 E |
AUDI | 4E0 411 317 F |
BENDIX | 042702B |
BENDIX | 047749B |
BIRTH | BX5070 |
BORG BECK | BDL6824 |
DELPHI | TC1877 |
DITAS | A25999 |
FEBI | 27867 |
FEBI | 31030 |
FIRST LINE | FDL6824 |
FLENNOR | FL0200H |
KAGER | 850254 |
MAG | 030607010055 |
MAPCO | 17480 |
MAPCO | 52711 |
METZGER | 6526K |
MEYLE | 116 060 0018 |
MEYLE | 116 060 0028 |
MGA | SA5320 |
MONROE | L29630 |
MOOG | AU-LS-4934 |
NK | 5114749 |
OCAP | 0502300 |
OPTIMAL | G7-1311 |
QUINTON HA | QLS3599S |
RTS | 9795971 |
RUV | 915784 |
SIDEM | 37060 |
SPIDAN | 40471 |
SPIDAN | 48471 |
SWAG | 30927867 |
SWAG | 30931030 |
TALOSA | 5003635 |
TOPRAN | 112011 |
TRISCAN | 850029630 |
VAICO | V100646 |
VW | 4E0 411 317 E |
VW | 4E0 411 317 F |
AUDI
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Łącznik stabilizatora VEMA 22271 | VEMA | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora DJ PARTS DL1541 | DJ PARTS | Brak ceny |
Połączenie kątowe, drążek kierowniczy NPS V410G01 | NPS | Brak ceny |
BOGE 81-888-0 | BOGE | Brak ceny |
SACHS 997 624 | SACHS | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora BIRTH BX5070 | BIRTH | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
TRW to marka części samochodowych znana niemal na całym świecie. Firma jest aktualnie jednym z liderów w branży motoryzacyjnej. Ogromne zakłady produkcyjne położone w 186 lokalizacjach pozwoliły na produkcję szerokiej gamy oryginalnych części samochodowych, a także części zamiennych dedykowanych na rynek wtórny.
Produkcję części zamiennych TRW rozpoczęło seryjnie w latach 60. Najpierw duży nacisk położony został na podzespoły elektroniki samochodowej, ale z czasem konsekwentnie uzupełniano katalog w części dedykowane kolejnym systemom i układom samochodowym.
Dzięki doskonałej jakości, części samochodowe TRW zyskały uznanie branży motoryzacyjnej na całym świecie. Według statystyk branżowych magazynów motoryzacyjnych jeden na trzy samochody w Europie, a także jeden na dwa samochody w Japonii jest wyposażony w części marki TRW. Części dedykowane są nie tylko samochodom osobowym, dostawczym, sportowym, ale także ciężarowym.