- Wykonanie łańcucha: Łańcuch zębaty
- Ilość ogniw łańcucha: 154
- Wykonanie łańcucha: Łańcuch zamknięty
- Ciężar [kg]: 0,393
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Wymagane narzędzie specjalne do montażu
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4X4 ESTANF | EST-KCK109 |
4X4 ESTANF | EST-KCK110 |
4X4 ESTANF | EST-KCK114 |
A.Z. Meist | AZMT-30-059-1173 |
A.Z. Meist | AZMT-30-059-1309 |
A.Z. Meist | AZMT-30-059-1381 |
ACKOJA | A38-10002 |
ACKOJA | A38-9008 |
ASHIKA | KCK109 |
ASHIKA | KCK110 |
ASHIKA | KCK114 |
AUTEX | 711395 |
AUTOTEAM | KCA132 |
AUTOTEAM | KCA133 |
AUTOTEAM | KCA134 |
Autopumps | ATCK407 |
Autopumps | ATCK54 |
Autopumps | ATCK54VVT |
BBFREDLINE | 30NI023 |
BBFREDLINE | 30NI050 |
BBFREDLINE | 30NI051 |
BGA | TC0265K |
BGA | TC0265VFK |
BGA | TC0266VFK |
BIRTH | 6495 |
BIRTH | 6496 |
CALIBER | KCC132 |
CALIBER | KCC133 |
CALIBER | KCC134 |
CAUTEX | 752048 |
DAYCO | TCH1061 |
DOLZ | 05KC060 |
DOLZ | SKCN038 |
DOLZ | SKCN038F |
DOLZ | SKCN038V |
DYNAMATRIX | DTCK32NG |
ESEN SKV | 21SKV191 |
ESEN SKV | 21SKV194 |
FARE-CO | 28985 |
FARE-RCH | 28985 |
FEBI | 100629 |
FRECCIA | TK08-1122 |
Frankberg | 5481FB0020967 |
Frankberg | 5481FB0021009 |
GGT | CAKD060 |
GGT | KCSPA038 |
GGT | KCSPA038F |
GGT | KCSPA038V |
GK | SK1395 |
IAP | 127-13186K |
IJS GROUP | 40-1059FK |
IJS GROUP | 40-1059K |
IJS GROUP | 40-1059VVT |
IJS GROUP | 40-1238VVT |
INA | 553 0399 10 |
IPD | 21-0390 |
JAPANPAR | KDK-114 |
JAPKO | KJK109 |
JAPKO | KJK110 |
JAPKO | KJK114 |
JPN | 90R1000-JPN |
KM INTERNA | KCD132 |
KM INTERNA | KCD133 |
KM INTERNA | KCD134 |
KRAFTVOLL | 12100074 |
LUCAS | LKTC32 |
LUCAS | LKTC32-15 |
LUCAS | LKTC32-17 |
LYNXAUTO | TK-0052 |
MABYPARTS | OTK030091 |
MABYPARTS | OTK031091 |
MABYPARTS | OTK032091 |
MABYPARTS | OTK033091 |
MABYPARTS | OTK034091 |
MASUMA | MGR-2008 |
MDR | MTC-5109 |
MDR | MTC-5110 |
MDR | MTC-5114 |
MEC-DIESEL | 380028 |
MEC-DIESEL | 380033 |
MEC-DIESEL | 385798 |
MEC-DIESEL | 385799 |
METALCAUCH | 58302 |
MILES | AB10014 |
MILES | AB10020 |
MOTIVE | TCK54 |
MOTIVE | TCK54VVT |
MOVIS | AST89163K |
MV Parts | MV F5505 |
NAKAMOTO | A28-NIS-23110015 |
NISSA | 13028-4M500 |
NISSA | 13028-4M501 |
NISSA | 13028-4M502 |
NISSA | 13028-4M511 |
NISSA | 13028-4M512 |
NISSA | 13028-4M51A |
NISSA | 13028-7J600 |
Oyodo | 55R1006-OYO |
PATRON | PTCK012 |
PATRON | PTCK013 |
PATRON | PTCK014 |
PEMEBLA | JAPKDK-109 |
PEMEBLA | JAPKDK-110 |
PEMEBLA | JAPKDK-114 |
PLYOM | P752048 |
RECOFICIAL | 40-1059FK |
RECOFICIAL | 40-1059K |
RECOFICIAL | 40-1059VVT |
RECOFICIAL | 40-1238VVT |
REPKIT | RKT89163K |
RIDEX | 1389T0132 |
RUV | 580209 |
SIL | CK5209 |
SONOVA | MKC00333 |
SONOVA | MKC00585 |
STC | T458302 |
SWAG | 82 10 0629 |
Stark | SKTCK-2240130 |
TREVI | KC1028 |
TREVI | KC1066 |
VITOBELLI | KDC0053-1N |
VITOBELLI | KDC0053-2N |
VITOBELLI | KDC0053-3N |
VITOBELLI | KDC0053-4N |
VITOBELLI | KDC0053N |
WILMINK | WG1488155 |
WILMINK | WG1488156 |
WILMINK | WG1488157 |
WILMINK | WG1488158 |
WILMINK | WG1724271 |
WILMINK | WG1779916 |
WILMINK | WG2008234 |
WILMINK | WG2010490 |
WILMINK | WG2101415 |
WILMINK | WG2221910 |
WILMINK | WG2225483 |
WILMINK | WG2225682 |
WILMINK | WG2227567 |
WILMINK | WG2229522 |
WILMINK | WG2232497 |
WILMINK | WG2326303 |
WILMINK | WG2355906 |
WILMINK | WG2355907 |
WILMINK | WG2355908 |
WXQP | 10488 |
ZZVF | ZV512M |
NISSAN
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łańcuch rozrządu to najważniejszy element napędu rozrządu, który używany jest w wielu silnikach benzynowych i Diesla. Rola łańcucha wraz z elementami towarzyszącymi jego pracy, polega na przekazaniu napędu z koła pasowego na koło napędowe. Ponadto łańcuch napędza także pompę cieczy chłodzącej i pompę oleju.
Łańcuch to element, który teoretycznie powinien wystarczyć na cały okres eksploatacji silnika. Z reguły tak jest, ale bywa, że w przypadku niektórych egzemplarzy silników dochodzi do awarii a nawet do zerwania łańcucha. Praktyka pokazuje, że łańcuch wystarcza na około 350 – 400 tys. kilometrów przebiegu.
Do awarii łańcucha może dojść na skutek jego rozciągnięcia. To wtedy może dojść do jego przeskoczenia lub w najgorszym wypadku do zerwania. Jeżeli dojdzie do zerwania łańcucha to niestety trzeba liczyć się z całkowitym zniszczeniem zaworów i tłoków jednostki napędowej, co zazwyczaj kwalifikuje silnik spalinowy na złomowisko.
W celu wymiany łańcucha rozrządu trzeba zakupić pełen komplet, który zawiera łańcuch, napinacz, koła zębate, tuleje, simmeringi, uszczelkę pokrywy rozrządu oraz śruby mocujące. Cena kompletnego zestawu łańcucha rozrządu zależy przede wszystkim od modelu samochodu oraz marki poszukiwanych części.
Do tego należy doliczyć pracę mechanika. Warsztat zainkasuje za taką usługę od 300 do 900 złotych, w zależności od rodzaju silnika i marki samochodu. Zdarza się, że cena za usługę wyniesie niekiedy nawet więcej, jeżeli stopień skomplikowania jednostki napędowej jest wysoki a dostęp do łańcucha rozrządu stosunkowo trudny.
Blue Print to angielska marka części samochodowych oraz sprzętu warsztatowego i narzędzi. Auto części Blue Print można znaleźć na rynku europejskim, amerykańskim i azjatyckim. Wysoka jakość oferowanych części, a także stosunkowo niska awaryjność, sprawiły, że zapotrzebowanie na zamienniki tej marki jest bardzo duże.
Blue Print to marka grupy Bilstein. Firma produkuje części zamienne dedykowane na rynek wtórny, ale także na montaż fabryczny do takich popularnych marek samochodowych jak Ford, Cadillac, Chrysler, Nissan, Infiniti, Mazda, Lexus, SsangYong, Honda, Land Rover, Jaguar, Hyundai, Mitsubishi, Dodge czy też Hummer.
Sukces przedsiębiorstwu Blue Print zapewnia przede wszystkim maksymalne ukierunkowanie procesów produkcyjnych części samochodowych na potrzeby rynku motoryzacyjnego. Ponadto firma systematycznie aktualizuje asortyment oferowanych auto części. Aktualnie oferta marki Blue Print opiewa już w ponad 22 tysiące części, podzielonych na około 160 grup towarowych, dedykowanych samochodom osobowym i dostawczym.