- Szerokość [mm]: 37
- Średnica wewnętrzna [mm]: 42
- Średnica zewnętrzna [mm]: 75
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 200021 |
ALFA | 115204 |
ALFA | 11600.25401.08 |
AUTEX | 805935 |
AUTOKIT | 01.285 |
BBR | 003-51-10399 |
BMW BRIL | 33 41 1 130 617 |
BMW BRIL | 33 41 2 220 987 |
BMW | 31 21 1 129 256 |
BMW | 31 21 1 132 284 |
BMW | 33 41 1 130 617 |
BMW | 33 41 2 220 987 |
BRT | BRT 1239 |
CALIBER | RC4930 |
CAUTEX | 754724 |
COMLINE | CBK031 |
CORTECO | 19017782 |
DENCKERMAN | W413238 |
DIAMAX | R1020K |
DRIVE | DP2010.10.0028 |
EUROREPAR | 1623955880 |
EUROREPAR | 1637964580 |
EUROREPAR | 1681957780 |
FAG | 713 6493 00 |
FAG | 713 8029 10 |
FAI | FWBK1004 |
FEBI | 04526 |
FEBI | 22235 |
FIRST LINE | FBK481 |
FISPA | 460056 |
FLENNOR | FR591037 |
GR | WB0345K |
GSP | GK0001 |
IJS GROUP | 10-1106 |
IJS GROUP | 10-1106R |
IPD | 30-4930 |
KAWE | 8530 11211 |
KEY PARTS | KWB481 |
KLAXCAR | 22068z |
LORETT | KRT2508 |
LUCAS | LKBA61006 |
MAPCO | 26863 |
MAXGEAR | 33-0040 |
METALCAUCH | 74025 |
METELLI | 19-2508 |
MEYLE | 300 334 1102/S |
MGA | KR3069 |
MOOG | BM-WB-11339 |
MOTAQUIP | LVBW479 |
MOTAQUIP | VBK479 |
MS | 1460-SET-MS |
NATIONAL | NBK2017 |
NK | 761512 |
NSK EUROPE | KH10007 |
OPTIMAL | 502148 |
PROCODIS F | R3242 |
QUINTON HA | BK10831 |
QUINTON HA | QWB831 |
RCAFRANCE | RCAK1176 |
RIDEX | 654W0046 |
RUV | 5024 |
RUV | 5024D |
SAAB | 30 520 278 |
SAAB | 89 42 765 |
SAAB | 91 04 209 |
SBS | 1401761512 |
SBS | 761512 |
SIDAT | 460056 |
SKF | VKBA 1460 |
STC | T474025 |
STELLOX | 43-28065-SX |
SWAG | 20 90 4526 |
SWAG | 57 92 2235 |
TIMKEN | 513106 |
TOPRAN | 500 638 |
TRISCAN | 8530 11211 |
TRISCAN | 853011211 |
TTC | 08.32.039 |
Technika | KR56 |
VAICO | V20-0501 |
VAICO | V50-0101 |
BMW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Piasta koła w samochodzie spełnia bardzo ważne zadanie. To właśnie dzięki zastosowaniu tego elementu wraz z łożyskami koło samochodowe może się obracać, będąc jednocześnie zamontowanym na zawieszeniu pojazdu.
Tę część samochodu możemy podzielić na dwa rodzaje: piasty nakładane na nieruchomą oś koła, gdzie na końcu znajduje się gwint, oraz piasty koła przykręcane do układu zawieszenia jako cały element.
Podstawowym symptomem dla rozpoznania uszkodzonej piasty koła jest dźwięk buczenia podczas jazdy samochodem, który pochodzi z okolic kół. Aktualnie producenci samochodów nie przewidują naprawy uszkodzonej piasty. To elementy bezobsługowe, które na skutek awarii należy wymienić na nowe.
Należy pamiętać, że sposób eksploatacji samochodu ma bardzo duży wpływ na wytrzymałość piasty koła. Dla przykładu, częste obciążanie samochodu dużymi ładunkami, wykorzystywanie go do jazdy sportowej lub też nagminne poruszanie się po nierównych nawierzchniach znacznie skraca żywotność piasty koła. Ponadto istotny wpływ na trwałość piasty ma także odpowiednia geometria kół, która ustawiana jest przy każdorazowej, sezonowej wymianie opon.
Wymiana uszkodzonej piasty koła samochodowego niestety nie należy do łatwych, dlatego zaleca się zaufać specjaliście i odstawić samochód do profesjonalnego warsztatu. Prawidłowy montaż nowego egzemplarza jest bardzo ważny. Zły spowoduje bowiem jedynie bardzo szybkie zużycie się części. Na szczęście mimo stosunkowo skomplikowanej wymiany, piasty kół samochodowych nie zaliczają się do drogich a więc wymiana nie powinna nadwyrężyć budżetu przeciętnego kierowcy.
Dr!ve+ to marka z krótką historią. Powstała ona po 2010 roku, mimo to już dzisiaj ma szerokie grono zwolenników wśród fachowców i kierowców. Jak to możliwe? Choć marka Dr!ve+ jest znana od niedawna, jej właściciel – Nexus – to międzynarodowe przedsiębiorstwo z kilkudziesięcioletnią renomą. Firma zajmuje się produkcją auto części oraz olejów i smarów samochodowych. Pod marką Dr!ve+ dystrybuowane są przede wszystkim oleje silnikowe oraz smary do poszczególnych podzespołów. Oleje Dr!ve+ cechuje wysoka efektywność działania przy jednocześnie długiej trwałości. Zapewniają doskonałą redukcję siły tarcia, zarówno w wysokich, jak i w niskich temperaturach. Podobnie smary do części silnika, skrzyni biegów i innych układów, są doceniane za efektywność pracy i wolną eksploatację. Warto jednak zauważyć, że Dr!ve + to nie tylko oleje i smary. W asortymencie znajdują się również części samochodowe, choć jak na razie stanowią tam one mniejszość. Przede wszystkim mowa o filtrach, w tym tych do oleju i powietrza.
Dr!ve+ należy zaliczyć do marek klasy premium. Zarówno oleje, jak i smary oraz części Dr!ve+ cechują się ponadprzeciętnymi parametrami. Jakość wykonania jest w tym przypadku na najwyższym światowym poziomie.