- Szerokość 1 [mm]: 15,5
- Szerokość 2 [mm]: 16,7
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z uszczelniaczem wału
- Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 45,2
- Średnica zewnętrzna 2 [mm]: 59,1
- Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 19
- Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 31,7
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 200148 |
AL-KO | 620020 |
ALFA | 11900.21408.01 |
ALFA | 11900.21413.01 |
ALFA | 60523333 |
AUGRO | 5183602/1 |
AUTEX | 807754 |
AUTOKIT | 01.851 |
AUTOMOTIVE | ABK 152 |
BENDIX | 050796B |
BMW | 31 21 2 634 103 |
BMW | 31 21 2 634 106 |
BORG BECK | BWK626 |
BRT | BRT 557 |
BRT | BRT 571 |
CALIBER | RC6749 |
DELPHI | BK990 |
EBI | EBK1016 |
FAG | 713 6674 90 |
FAG | 713667490 |
FEBI | 05422 |
FEBI | 05581 |
FEBI | 05845 |
FEBI | 14496 |
FEBI | 5422 |
FIAT | 4096101 |
FIAT | 4096104 |
FIRST LINE | FBK626 |
FISPA | 460315 |
FORD | 1583567 |
FORD | 6077541 |
FORD | 6485024 |
FORD | 81AB-1238-AA |
FORD | 81AB-1238-BA |
GM | 11055109 |
GM | 11055119 |
IPD | 30-6749 |
JAGUA | C15351 |
JAGUA | C15352 |
JAGUA | GHB 102 |
JAGUA | GHB 105 |
KACO | 2010.0 |
KACO | 2010.1 |
KLOTZ | 67/49 |
LADA | 2101-3103025 |
LORETT | KRT2160 |
LUCAS | LKBA66049 |
MAPCO | 26788 |
MASSEY FER | 893373 M91 |
MASSEY FER | 895322 M91 |
MERCE | 000 981 58 05 |
MERCE | 000 981 59 05 |
MERCE | 1073300051 |
MERCE | 111 330 00 51 |
MERCE | 111 586 04 33 |
MERCE | A 000 981 59 05 |
METELLI | 19-2160 |
MEYLE | 014 098 0025 |
MEYLE | 100 498 0023 |
MOOG | ME-WB-11279 |
MOTAQUIP | VBK 128 |
MS | 925L-SET-MS |
NK | 753302 |
NK | 762204 |
NSK EUROPE | KH00031 |
OPEL | 11055109 |
OPEL | 11055119 |
OPEL | 3 28 018 |
OPEL | 3 30 012 |
OPEL | 7413406 |
OPEL | 88 24 111 |
OPTIMAL | 401276 |
PORSC | 999 059 00100 |
PORSC | 999 059 00600 |
PORSC | 999 059 01800 |
PORSC | 999 059 06500 |
PORSC | 999 059 09800 |
QUINTON HA | QWB257 |
RIDEX | 654W0220 |
ROVER | GHB 102 |
ROVER | GHB 105 |
ROVER | RTC 3398 |
ROVER | RTC 3808 |
RUV | 5100 |
RUV | 5100S |
SEAT | FA158244.00 |
SEAT | GE158236.00 |
SIDAT | 460315 |
SKF | VKBA516 |
SKODA | 969-300590 |
SNR | R151.00 |
SPIDAN | 26370 |
SUPRA BEAR | MTK 062 |
SWAG | 10 85 0004 |
SWAG | 10 85 0006 |
SWAG | 30 85 0005 |
TALBO | 0016172300 |
TALBO | 0016172400 |
TALBO | 9192000 |
VAUXH | 11055109 |
VAUXH | 11055119 |
VAUXH | 3 28 018 |
VAUXH | 3 30 012 |
VAUXH | 7413406 |
VAUXH | 7413409 |
VAUXH | 88 24 111 |
VOLVO | 181585 + 181584 |
VOLVO | 181587 |
VOLVO | 181588 |
VW | 211 405 645 C |
VW | 211 405 645 D |
VW | 900 070 9340 |
VW | 999 059 01800 |
VW | 999 059 06500 |
WERTH | 301 |
WERTH | 801 |
MERCEDES-BENZ
|
PORSCHE
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Piasta koła w samochodzie spełnia bardzo ważne zadanie. To właśnie dzięki zastosowaniu tego elementu wraz z łożyskami koło samochodowe może się obracać, będąc jednocześnie zamontowanym na zawieszeniu pojazdu.
Tę część samochodu możemy podzielić na dwa rodzaje: piasty nakładane na nieruchomą oś koła, gdzie na końcu znajduje się gwint, oraz piasty koła przykręcane do układu zawieszenia jako cały element.
Podstawowym symptomem dla rozpoznania uszkodzonej piasty koła jest dźwięk buczenia podczas jazdy samochodem, który pochodzi z okolic kół. Aktualnie producenci samochodów nie przewidują naprawy uszkodzonej piasty. To elementy bezobsługowe, które na skutek awarii należy wymienić na nowe.
Należy pamiętać, że sposób eksploatacji samochodu ma bardzo duży wpływ na wytrzymałość piasty koła. Dla przykładu, częste obciążanie samochodu dużymi ładunkami, wykorzystywanie go do jazdy sportowej lub też nagminne poruszanie się po nierównych nawierzchniach znacznie skraca żywotność piasty koła. Ponadto istotny wpływ na trwałość piasty ma także odpowiednia geometria kół, która ustawiana jest przy każdorazowej, sezonowej wymianie opon.
Wymiana uszkodzonej piasty koła samochodowego niestety nie należy do łatwych, dlatego zaleca się zaufać specjaliście i odstawić samochód do profesjonalnego warsztatu. Prawidłowy montaż nowego egzemplarza jest bardzo ważny. Zły spowoduje bowiem jedynie bardzo szybkie zużycie się części. Na szczęście mimo stosunkowo skomplikowanej wymiany, piasty kół samochodowych nie zaliczają się do drogich a więc wymiana nie powinna nadwyrężyć budżetu przeciętnego kierowcy.
Dr!ve+ to marka z krótką historią. Powstała ona po 2010 roku, mimo to już dzisiaj ma szerokie grono zwolenników wśród fachowców i kierowców. Jak to możliwe? Choć marka Dr!ve+ jest znana od niedawna, jej właściciel – Nexus – to międzynarodowe przedsiębiorstwo z kilkudziesięcioletnią renomą. Firma zajmuje się produkcją auto części oraz olejów i smarów samochodowych. Pod marką Dr!ve+ dystrybuowane są przede wszystkim oleje silnikowe oraz smary do poszczególnych podzespołów. Oleje Dr!ve+ cechuje wysoka efektywność działania przy jednocześnie długiej trwałości. Zapewniają doskonałą redukcję siły tarcia, zarówno w wysokich, jak i w niskich temperaturach. Podobnie smary do części silnika, skrzyni biegów i innych układów, są doceniane za efektywność pracy i wolną eksploatację. Warto jednak zauważyć, że Dr!ve + to nie tylko oleje i smary. W asortymencie znajdują się również części samochodowe, choć jak na razie stanowią tam one mniejszość. Przede wszystkim mowa o filtrach, w tym tych do oleju i powietrza.
Dr!ve+ należy zaliczyć do marek klasy premium. Zarówno oleje, jak i smary oraz części Dr!ve+ cechują się ponadprzeciętnymi parametrami. Jakość wykonania jest w tym przypadku na najwyższym światowym poziomie.