- Średnica zewnętrzna [mm]: 96
- Średnica wewnętrzna [mm]: 54
- Szerokość [mm]: 51
- Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego: J9470000
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 200712 |
AL-KO | 620956 |
ASHIKA | 44-12040 |
ASHUKI | 1410-9202 |
AUTOKIT | 01.97772 |
AUTOMOTIVE | ABK489 |
BENDIX | 050475B |
BLUEPRINT | ADT38255 |
BORG BECK | BWK962 |
BRT | PWK0489 |
BTA | H12040BTA |
CORTECO | 19036928B |
DELPHI | BK1467 |
FAG | 713618800 |
FEBEST | DAC54960051-KIT |
FIRST LINE | FBK1096 |
FLENNOR | FR970841 |
FREMAX | FWB-0060 |
IPS PARTS | IUB-10208 |
ITN | 03-B-0242CR |
JAPANPAR | KK-12040 |
JAPKO | 412040 |
KAGER | 83-1114 |
KANACO | H12040 |
KAVO PARTS | WBK-9031 |
KAWE | FR970841 |
KOYO | HCDU5496-6LFT |
KRAFT AUTO | 4103886 |
LORETT | KRT7751 |
LUCAS_ENGI | LKBA87088 |
LYNXAUTO | WB1264 |
MAG | 600000136830 |
MAXGEAR | 33-0928 |
MDR | MWBF2040 |
MGA | KR3749 |
MOOG | TO-WB-12128 |
MOTAQUIP | VBK1193 |
NIPPARTS | J4702029 |
NPS | T470A37A |
NPS | T470A37B |
NPS | T470A37C |
NPS | T470A37D |
NTN | R141.20 |
OPTIMAL | 981952 |
PEMEBLA | JAPKK-12040 |
PFI | PW54960051CSHD |
QF | QF00Y00003 |
QUINTON HA | QWB1123 |
QUINTON HA | QWB2524 |
REPKIT | RKB2367 |
RPK | RPK20049 |
SK | SK20049 |
SKF | VKBA 3974 |
SNR | R141.20 |
SPIDAN | 27506 |
STARMANN | RS-9952 |
STELLOX | 43-29034-SX |
TOYOT | 90080-36071 |
TOYOT | 90312-95001 |
TOYOT | 90316-69001 |
TOYOT | 90369-54001 |
TOYOT | 90369-54002 |
TOYOT | 90521-99114 |
TREVI | WB2213 |
TRISCAN | 8530 13137 |
TOYOTA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Piasta koła w samochodzie spełnia bardzo ważne zadanie. To właśnie dzięki zastosowaniu tego elementu wraz z łożyskami koło samochodowe może się obracać, będąc jednocześnie zamontowanym na zawieszeniu pojazdu.
Tę część samochodu możemy podzielić na dwa rodzaje: piasty nakładane na nieruchomą oś koła, gdzie na końcu znajduje się gwint, oraz piasty koła przykręcane do układu zawieszenia jako cały element.
Podstawowym symptomem dla rozpoznania uszkodzonej piasty koła jest dźwięk buczenia podczas jazdy samochodem, który pochodzi z okolic kół. Aktualnie producenci samochodów nie przewidują naprawy uszkodzonej piasty. To elementy bezobsługowe, które na skutek awarii należy wymienić na nowe.
Należy pamiętać, że sposób eksploatacji samochodu ma bardzo duży wpływ na wytrzymałość piasty koła. Dla przykładu, częste obciążanie samochodu dużymi ładunkami, wykorzystywanie go do jazdy sportowej lub też nagminne poruszanie się po nierównych nawierzchniach znacznie skraca żywotność piasty koła. Ponadto istotny wpływ na trwałość piasty ma także odpowiednia geometria kół, która ustawiana jest przy każdorazowej, sezonowej wymianie opon.
Wymiana uszkodzonej piasty koła samochodowego niestety nie należy do łatwych, dlatego zaleca się zaufać specjaliście i odstawić samochód do profesjonalnego warsztatu. Prawidłowy montaż nowego egzemplarza jest bardzo ważny. Zły spowoduje bowiem jedynie bardzo szybkie zużycie się części. Na szczęście mimo stosunkowo skomplikowanej wymiany, piasty kół samochodowych nie zaliczają się do drogich a więc wymiana nie powinna nadwyrężyć budżetu przeciętnego kierowcy.
Herth+Buss Jakoparts - to niemiecka firma z wieloletnią tradycją, która powstała w 1925 roku jako Herth+Buss. Pierwszą specjalizacją przedsiębiorstwa był wyrób komponentów układów zapłonowych. Z czasem firma przebranżowiła się stawiając na produkcję szerokiej gamy części zamiennych dla wielu samochodowych marek.
Dynamiczny rozwój przedsiębiorstwa zaowocował nową linią produktów, które opatrzono marką Jakoparts. Powstałe pod tym brandem części przeznaczone są dla samochodów produkcji japońskiej i koreańskiej.
O ofercie ponad 14 000 części!
Obecnie ofertę przedsiębiorstwa stanowi ponad 14 000 różnego rodzaju komponentów, które odpowiadają praktycznie wszystkich potrzebą branży motoryzacyjnej. W bogatym asortymencie Herth+Buss Jakoparts znajdziemy:
Każdy komponent, który wychodzi spod skrzydeł Herth+Buss Jakoparts cechuje się najwyższym standardem wykonania. Dzięki temu części samochodowe tego niemieckiego producenta są trwałe i wydajne.
Warto nadmienić, iż produkcja każdego elementu oparta jest o obowiązujące w branży motoryzacyjnej normy, dzięki temu dopasowują się one do najnowszych modeli pojazdów.