- Lokalizacja w aucie: Tylna Oś, po obydwu stronach
- Szerokość [mm]: 37
- Średnica wewnętrzna [mm]: 25
- Średnica zewnętrzna [mm]: 52
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 200012 |
A.B.S. | 200576 |
AJUSA | 374817 |
AUGRO | 5185021/2 |
AUTEX | 804030 |
AUTEX | 804035 |
AUTEX | 806034 |
AUTOMEGA | 110108710 |
AUTOMEGA | 110108711 |
AUTOMEGA | 110110410 |
AUTOMEGA | 110110411 |
AUTOMEGA | 110128910 |
AUTOMOTIVE | ABK051 |
AUTOMOTIVE | ABK337 |
AUTOMOTIVE | BRT666 |
BENDIX | 050005B |
BENDIX | 050006B |
BENDIX | 050022B |
BENDIX | 050037B |
BENDIX | 050828B |
BENDIX | 051192B |
BENDIX | 051254B |
BENDIX | 051559B |
BENDIX | 051580B |
BENDIX | 052622B |
BLUEPRINT | WBK388 |
BLUEPRINT | WBK654 |
BRT | BRTBEARINGS1219 |
BRT | BRTBEARINGS666 |
CITRO | 373021 |
CITRO | 374817 |
CITRO | 95592226 |
CITRO | 95608940 |
CITRO | 95654078 |
CONTI | CDK503 |
CONTI | CDK782 |
CONTI | CDK799 |
CONTI | CDK870 |
CORTECO | 19017482 |
DACIA | 6001539074 |
DAYCO | KWD1010 |
DAYCO | KWD1094 |
DAYCO | KWD1097 |
DELPHI | BK388 |
DELPHI | BK654 |
DELPHI | BK676 |
DELPHI | WBK388 |
DELPHI | WBK654 |
DELPHI | WBK661 |
DELPHI | WBK676 |
DELTA | AWB200 |
DELTA | AWB217 |
DELTA | AWB496 |
DOYEN | 602320 |
FAG | 713 8039 10 |
FAG | 713650290 |
FAI | FWB337 |
FAI | FWBK1062 |
FAI | FWBK1068 |
FEBI | 11420 |
FIRST LINE | FBK080 |
FIRST LINE | FBK298 |
FLENNOR | FR691219 |
GR | WB0068 |
GR | WB0465K |
GR | WB0490K |
GSP | GK0961 |
HHESS H_R | ABK051 |
HHESS H_R | ABK337 |
IPD | 305029 |
IRB | K-07/12 |
IRB | K-26/14 |
JPG | 4151302410 |
JPG | 4351301510 |
JPG | 4351301810 |
KACO | 4318.2 |
KAGER | 830152 |
KAGER | 830320 |
KAGER | 830476 |
KAGER | 831369 |
KAWE | 853010203 |
KAWE | 853025202 |
KAWE | 853025203 |
KAWE | 853025239 |
KAWE | 853025239A |
KLOTZ | 40/29 |
KLOTZ | 50/07 |
KLOTZ | 50/29 |
LEMFO | 1251201 |
LEMFO | 1820401 |
LORETT | CR2601 |
MAPCO | 26102 |
MAPCO | 26103 |
MAPCO | 26303 |
MAPCO | 26363 |
MEYLE | 11147500001 |
MEYLE | MWK0099 |
MGA | KR3006 |
MOOG | CI-WB-12232B |
MOOG | CIWB12232B |
MOOG | FI-WB-11577 |
MOTAQUIP | VBK298 |
MOTAQUIP | VBK303 |
MS MOTORS | 475 9670 |
MS | 3525SETMS |
MS | 3556SETMS |
MS | 3658SETMS |
MS | 5538BPCSMS |
MS | 961SETMS |
MS | 969SETMS |
Motorcraft | EUB0203 |
Motorcraft | EUB1188 |
NISSA | 43210AX000 |
NISSA | 43210AZ300 |
NK | 769913 |
OPTIMAL | 602320 |
PEUGE | 373021 |
PEUGE | 374817 |
PEUGE | 95592226 |
PEUGE | 95608940 |
PEUGE | 95654078 |
PEX | 16.0329 |
QUINTON HA | BK10503 |
QUINTON HA | QWB503 |
QUINTON HA | QWB782 |
QUINTON HA | QWB799 |
QUINTON HA | QWB839 |
QUINTON HA | QWB870 |
RENAU | 7703090253 |
RENAU | 7703090433 |
RUV | 5919 |
RUV | 5919D |
SBS | 769913 |
SCT | SCP3525 |
SCT | SCP869 |
SIDAT | 460025 |
SIDAT | 460077 |
SIDAT | 460213 |
SKF | VKBA0112 |
SKF | VKBA0116 |
SKF | VKBA0124 |
SKF | VKBA0125 |
SKF | VKBA0132 |
SKF | VKBA0133 |
SKF | VKBA0138 |
SKF | VKBA0140 |
SKF | VKBA0142 |
SKF | VKBA0143 |
SKF | VKBA3525 |
SKF | VKBA3556 |
SKF | VKBA3658 |
SKF | VKBA961 |
SKF | VKBA969 |
SKF | VKBD0112 |
SKF | VKBD0116 |
SKF | VKBD0124 |
SKF | VKBD0125 |
SKF | VKBD0132 |
SKF | VKBD0133 |
SKF | VKBD0138 |
SKF | VKBD0140 |
SKF | VKBD0142 |
SKF | VKBD0143 |
SNR | FC12025S09 |
SNR | R15919 |
SPIDAN | 0026539 |
SPIDAN | 26539 |
SPIDAN | 26539L |
SPIDAN | 27718 |
STELLOX | 4030181SX |
STELLOX | 4328020SX |
STELLOX | 4328034SX |
STELLOX | 4328082SX |
TECHNOX | KC15519P |
TECHNOX | KR15919P |
TIMKEN | 73491 |
TIMKEN | K73491 |
TIMKEN | K78899 |
TIMKEN | K80712 |
TOPRAN | 700179 |
TOPRAN | 700185 |
TOPRAN | 721411 |
TRIPLEFIVE | 416.20.12 |
TRISCAN | 853028203 |
UNI | 1301 |
UNI | GHK1301 |
WERTH | 2059 |
WERTH | 2066 |
CITROËN
|
DACIA
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Piasta koła w samochodzie spełnia bardzo ważne zadanie. To właśnie dzięki zastosowaniu tego elementu wraz z łożyskami koło samochodowe może się obracać, będąc jednocześnie zamontowanym na zawieszeniu pojazdu.
Tę część samochodu możemy podzielić na dwa rodzaje: piasty nakładane na nieruchomą oś koła, gdzie na końcu znajduje się gwint, oraz piasty koła przykręcane do układu zawieszenia jako cały element.
Podstawowym symptomem dla rozpoznania uszkodzonej piasty koła jest dźwięk buczenia podczas jazdy samochodem, który pochodzi z okolic kół. Aktualnie producenci samochodów nie przewidują naprawy uszkodzonej piasty. To elementy bezobsługowe, które na skutek awarii należy wymienić na nowe.
Należy pamiętać, że sposób eksploatacji samochodu ma bardzo duży wpływ na wytrzymałość piasty koła. Dla przykładu, częste obciążanie samochodu dużymi ładunkami, wykorzystywanie go do jazdy sportowej lub też nagminne poruszanie się po nierównych nawierzchniach znacznie skraca żywotność piasty koła. Ponadto istotny wpływ na trwałość piasty ma także odpowiednia geometria kół, która ustawiana jest przy każdorazowej, sezonowej wymianie opon.
Wymiana uszkodzonej piasty koła samochodowego niestety nie należy do łatwych, dlatego zaleca się zaufać specjaliście i odstawić samochód do profesjonalnego warsztatu. Prawidłowy montaż nowego egzemplarza jest bardzo ważny. Zły spowoduje bowiem jedynie bardzo szybkie zużycie się części. Na szczęście mimo stosunkowo skomplikowanej wymiany, piasty kół samochodowych nie zaliczają się do drogich a więc wymiana nie powinna nadwyrężyć budżetu przeciętnego kierowcy.
IJS Group to hiszpańska firma z wieloletnią tradycją, która powstała w 1945 roku. Główną specjalizacją przedsiębiorstwa jest produkcja kół pasowych alternatora i wału korbowego. Produkty marki IJS Group to zarówno części oryginalne, jak i zamienne.
Komponenty, które można znaleźć w ofercie IJS Group, powstają na bazie myśli technologicznej nieustannie udoskonalanej od ponad siedemdziesięciu lat. W ofercie hiszpańskiej marki można znaleźć:
To, co charakteryzuje IJS Group to stawianie na nieustanny rozwój. Dzięki takiemu podejściu hiszpańska marka wciąż poszerza katalog oferowanych produktów. Obecnie komponenty od IJS Group zaspokajają potrzeby niemalże całej europejskiej branży motoryzacyjnej.
Hiszpańska firma może pochwalić się także ponad milionową produkcją komponentów w ciągu roku, a liczba ta i tak wciąż rośnie.
Wszystkie części, które produkuje IJS Group, wytwarzane są w Hiszpanii, gdzie znajduje się także główna siedziba firmy. Nie oznacza to, że działalność przedsiębiorstwa nie wykracza poza granice rodzimego kraju. Wręcz przeciwnie, około 80 proc. produkowanych części samochodowych IJS Group przeznaczonych jest na eksport.