- Ciężar [kg]: 0,47
- Wysokość 1 [mm]: 17
- Rodzaj połączenia: Pojemnik
- Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 63
- Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 38
- Długożć opakowania [cm]: 11,2
- Szerokość opakowania [cm]: 10,4
- Wysokość opakowania [cm]: 6,6
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 200856 |
AL-KO | K.244 |
BRT | BRT909 |
CONTI | CDK530 |
DELPHI | BK401 |
DELPHI | WBK400 |
DELTA | AWB469 |
DOYEN | 301244 |
FAG | 713678070 |
FIRST LINE | FBK087 |
FLENNOR | FR390133 |
FORD | 5012346 |
IRB | K-11/14 |
KACO | 3042.1 |
KLOTZ | 78/07 |
MASSEY FER | 5182838/2 |
MOTAQUIP | VBK881 |
NK | 752516 |
OPTIMAL | 301244 |
QUINTON HA | QWB530 |
RUV | 5230 |
SKF | VKBA916 |
SNR | R15230 |
SPIDAN | 26421 |
TIMKEN | 73557 |
TIMKEN | EK73557 |
UNI | GHK1289 |
UNI | GHK1590 |
UNI | GHK1598 |
UNIPART | GHK1289 |
UNIPART | GHK1590 |
UNIPART | GHK1598 |
FORD
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Piasta koła w samochodzie spełnia bardzo ważne zadanie. To właśnie dzięki zastosowaniu tego elementu wraz z łożyskami koło samochodowe może się obracać, będąc jednocześnie zamontowanym na zawieszeniu pojazdu.
Tę część samochodu możemy podzielić na dwa rodzaje: piasty nakładane na nieruchomą oś koła, gdzie na końcu znajduje się gwint, oraz piasty koła przykręcane do układu zawieszenia jako cały element.
Podstawowym symptomem dla rozpoznania uszkodzonej piasty koła jest dźwięk buczenia podczas jazdy samochodem, który pochodzi z okolic kół. Aktualnie producenci samochodów nie przewidują naprawy uszkodzonej piasty. To elementy bezobsługowe, które na skutek awarii należy wymienić na nowe.
Należy pamiętać, że sposób eksploatacji samochodu ma bardzo duży wpływ na wytrzymałość piasty koła. Dla przykładu, częste obciążanie samochodu dużymi ładunkami, wykorzystywanie go do jazdy sportowej lub też nagminne poruszanie się po nierównych nawierzchniach znacznie skraca żywotność piasty koła. Ponadto istotny wpływ na trwałość piasty ma także odpowiednia geometria kół, która ustawiana jest przy każdorazowej, sezonowej wymianie opon.
Wymiana uszkodzonej piasty koła samochodowego niestety nie należy do łatwych, dlatego zaleca się zaufać specjaliście i odstawić samochód do profesjonalnego warsztatu. Prawidłowy montaż nowego egzemplarza jest bardzo ważny. Zły spowoduje bowiem jedynie bardzo szybkie zużycie się części. Na szczęście mimo stosunkowo skomplikowanej wymiany, piasty kół samochodowych nie zaliczają się do drogich a więc wymiana nie powinna nadwyrężyć budżetu przeciętnego kierowcy.
Moog to amerykańska firma motoryzacyjna, produkująca części samochodowe klasy premium. Główny obszar działania firmy to produkcja części układu kierowniczego oraz zawieszenia. Ponadto, przedsiębiorstwo produkuje również inne części podwozia. Producent podkreśla troskę o jakość produktów, udokumentowaną szeregiem certyfikatów przyznawanych produktom wyjeżdżającym z fabryk należących do firmy Moog. Ponadto, części samochodowe marki Moog powstają z myślą o mechanikach, dokonujących ich montażu. Inżynierowie pracujący dla Moog dokładają wszelkich starań, aby montaż części był jak najprostszy, przez co częściej niż w przypadku elementów od innych producentów, możliwy jest samodzielny montaż podzespołu bez wizyty w warsztacie.
Moog to firma wszechstronna, która od lat nieustannie poszerza swoją ofertę. Dzisiaj w asortymencie znajduje się szereg produktów dedykowanych samochodom osobowym, jednak znajdują się tam również części układów kierowniczych i zawieszenia dla aut ciężarowych. Co więcej, części marki Moog pojawiają się również w autach sportowych. Uznanie ze strony producentów pojazdów wyścigowych świadczy o niezwykłej jakości produktów Moog, a także o wyjątkowej wytrzymałości podzespołów tej marki. Od ponad 50 lat Moog dostarcza części samochodowe do samochodów NASCAR, natomiast od kilku lat jest wyłącznym partnerem wyścigów w zakresie dostawy części tych układów. Trudno o lepszą rekomendację, niż takie wyróżnienie. W czasie wyścigów podzespoły Moog są niewiarygodnie mocno obciążane, jednak przeważnie znoszą to doskonale.