Dodaj opinię
(18.11.2021)
Opinia wystawiona dla Piasta koła TOPRAN 207 953
(10.12.2019)
iPatrs to sklep naprawdę godny polecenia. Ceny są nie wygórowane, a czasem można znaleźć tu ciekawe oferty, tak jak np. ta piasta koła Topran. Kupiłem ją do swojej Cordoby i wszystko w jak najlepszym porządku. Dobrze sie sprawuje
Opinia wystawiona dla Piasta koła TOPRAN 103 478
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 200425 |
A.I.C. | 57660 |
ACEMARK | 192597 |
ACEMARK | 192777 |
AL-KO | 620386 |
ASAM | 30925 |
ASHIKA | 44-11001 |
ASHIKA | 44-11042 |
ASHUKI | 1410-7301 |
AUTEX | 804089 |
AUTLOG | RS1285 |
AUTOKIT | 01.97502 |
AUTOMEGA | 110101310 |
AUTOMEGA | 110108510 |
AUTOMOTIVE | ABK894 |
AUTOTEAM | RA3084 |
AUTOTEAM | RA3084H |
BENDIX | 050030B |
BLUEPRINT | ADN18249 |
BORG BECK | BWK913 |
BTA | H1R023BTA |
CALIBER | RC3084 |
CALIBER | RC3084H |
CAUTEX | 021441 |
CIFAM | 619-2347 |
CIFAM | 619-2350 |
COMLINE | CBK072 |
CRAFT | 37CRB-3596 |
CRAFT | 37CRB-3637ABS |
CRAFT | DAC37720037 2RS2 |
CRAFT | DAC37720037 ABS |
DACIA | 4021 015 54R |
DACIA | 4021 01H A1A |
DACIA | 4021 029 77R |
DACIA | 4021 042 49R |
DACIA | 4021 057 33R |
DACIA | 6001 547 696 |
DACIA | 6001 550 915 |
DACIA | 7701 207 677 |
DACIA | 8660 001 818 |
DELPHI | BK1424 |
DENCKERMAN | W413272 |
DIAMAX | R1041K |
DRIVE | DP2010.10.0049 |
DYNAMATRIX | DWB3596 |
DYNAMATRIX | DWB3637 |
DÜRER | 63637 |
DÜRER | R61308K |
DÜRER | R63637K |
EUROREPAR | 1623954080 |
EUROREPAR | 1637948180 |
FAG | 713 6308 40 |
FAI | FWBK1063 |
FARE SA | 13562 |
FAST | FT22110 |
FEBEST | DAC37720037M-KIT |
FEBI | 24315 |
FENOX | WKB70122 |
FERSA | KF 351 |
FIRST LINE | FBK913 |
FISPA | 460234 |
FLENNOR | FR790866 |
FREMAX | FWB-0135 |
GR | WB0097 |
GR | WB0482K |
GR | WB0500K |
GSP | GK3637 |
HBJAKOPART | J4701037 |
HBJAKOPART | J4701051 |
IJS GROUP | 10-1298 |
IPD | 30-3084 |
ITN | 03-B-2347CR |
JAPANPAR | KK-11001 |
JAPANPAR | KK-11042 |
JAPKO | 411042 |
JPG | 4341301410 |
JPG | 4341301419 |
KAGER | 83-0912 |
KAVO PARTS | WBK-6505 |
KAWE | 8530 10145 |
KAWE | 8530 25111 |
KEY PARTS | KWB913 |
KEY PARTS | KWB939 |
KLAXCAR | 22127Z |
KM INTERNA | RK3084 |
KM INTERNA | RK3084H |
KRAFT AUTO | 4105185 |
KSHEUROPE | 18900091064 |
LORETT | CR 2347 |
LORETT | KRT2347 |
LUCAS | LKBA69063 |
LUCAS_ENGI | LKBA69063 |
LYNXAUTO | WB-1202 |
MAG | 361111183126 |
MAPCO | 26126 |
MAXGEAR | 33-0310 |
MDR | MWBF1042 |
MERCE | 415 334 07 00 |
MERCE | A415 334 07 00 |
METALCAUCH | 74097 |
METZGER | WM 2044 |
MEYLE | 16-14 146 4049 |
MEYLE | 16-14 650 0011 |
MGA | KR3769 |
MOOG | RE-WB-11475 |
MOTAQUIP | LVBW1226 |
MOTAQUIP | VBK1226 |
MOTRIO | 8660001818 |
MS | 3637-SET-MS |
NIPPARTS | N4701045 |
NISSA | 4021 0AX 000 |
NK | 753926 |
NPS | N470N48 |
OPTIMAL | 701977 |
PARTS-MALL | PSX-H001Y |
PARTS-MALL | PSX-H002Y |
PATRON | PBK3637 |
PATRON | PBK3991 |
PEMEBLA | JAPKK-11042 |
PFI | PW37720437CSM96 |
PROFIT | 2501-3637 |
QF | QF00U00001 |
QUINTON HA | MWB1254 |
QUINTON HA | QWB1254 |
RENAU | 4021 015 54R |
RENAU | 4021 01H A1A |
RENAU | 4021 029 77R |
RENAU | 4021 042 49R |
RENAU | 4021 057 33R |
RENAU | 6001 547 696 |
RENAU | 6001 550 915 |
RENAU | 7701 207 677 |
RENAU | 8660 001 818 |
REPKIT | RKB2097 |
RPK | RPK18760 |
RUV | 5575 |
SBS | 1401753926 |
SIDAT | 460080 |
SIDAT | 460234 |
SK | SK18760 |
SKF | VKBA 3596 |
SKF | VKBA 3637 |
SKF | VKBA 7065 |
SNR | R155.75 |
STARLINE | LO 03637 |
STARMANN | RS-7977 |
STC | T474097 |
STELLOX | 43-28217-SX |
SWAG | 60 92 4315 |
TREVI | WB2082 |
TRISCAN | 8530 10145 |
VAICO | V38-0092 |
ZEKKERT | RL-1258 |
DACIA
|
MERCEDES-BENZ
|
NISSAN
|
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Piasta koła w samochodzie spełnia bardzo ważne zadanie. To właśnie dzięki zastosowaniu tego elementu wraz z łożyskami koło samochodowe może się obracać, będąc jednocześnie zamontowanym na zawieszeniu pojazdu.
Tę część samochodu możemy podzielić na dwa rodzaje: piasty nakładane na nieruchomą oś koła, gdzie na końcu znajduje się gwint, oraz piasty koła przykręcane do układu zawieszenia jako cały element.
Podstawowym symptomem dla rozpoznania uszkodzonej piasty koła jest dźwięk buczenia podczas jazdy samochodem, który pochodzi z okolic kół. Aktualnie producenci samochodów nie przewidują naprawy uszkodzonej piasty. To elementy bezobsługowe, które na skutek awarii należy wymienić na nowe.
Należy pamiętać, że sposób eksploatacji samochodu ma bardzo duży wpływ na wytrzymałość piasty koła. Dla przykładu, częste obciążanie samochodu dużymi ładunkami, wykorzystywanie go do jazdy sportowej lub też nagminne poruszanie się po nierównych nawierzchniach znacznie skraca żywotność piasty koła. Ponadto istotny wpływ na trwałość piasty ma także odpowiednia geometria kół, która ustawiana jest przy każdorazowej, sezonowej wymianie opon.
Wymiana uszkodzonej piasty koła samochodowego niestety nie należy do łatwych, dlatego zaleca się zaufać specjaliście i odstawić samochód do profesjonalnego warsztatu. Prawidłowy montaż nowego egzemplarza jest bardzo ważny. Zły spowoduje bowiem jedynie bardzo szybkie zużycie się części. Na szczęście mimo stosunkowo skomplikowanej wymiany, piasty kół samochodowych nie zaliczają się do drogich a więc wymiana nie powinna nadwyrężyć budżetu przeciętnego kierowcy.
Topran to marka części zamiennych, która stała się prawdziwym przełomem wśród producentów części samochodowych przeznaczonych na niezależny rynek wtórny. Marka aktywnie zdobywa popularność wśród klientów oraz specjalistów z branży motoryzacyjnej, oferując niezawodne części zamienne w atrakcyjnych cenach.
Auto części Topran są reprezentowane na rynkach części samochodowych w 80 krajach, głównie w Europie. Marka posiada zróżnicowany asortyment opatentowanych oryginalnych części samochodowych przeznaczonych do samochodów najlepszych marek pojazdów w Europie, Azji i Ameryce.
Asortyment Topran zasłynął na rynku przede wszystkim z części układu hamulcowego produkowanych przy użyciu starannie wybieranych, nowoczesnych materiałów i innowacyjnych technologii. Firma oferuje jednak znacznie szerszy asortyment części.
Topran to marka, która kładzie duży nacisk na zachowanie odpowiednio wysokiej jakości oferowanych części zamiennych. Części Topran wielokrotnie testuje się przed rozpoczęciem masowej produkcji.