- Lokalizacja w aucie: Oś tylna
- Wysokość [mm]: 34
- Ilość montowana w aucie: 2
- Materiał: Guma / metal
- Średnica wewnętrzna [mm]: 10,2
- Średnica zewnętrzna [mm]: 67
- Dla numeru OE: 8E0 513 353 B
- Dla numeru OE: 8E0 513 353 C
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AUDI | 8E0 513 353 B |
AUDI | 8E0 513 353 C |
BOGE | 87-683-A |
BOGE | 87683A |
BORG BECK | BSM5015 |
FEBI | 32147 |
LEMFO | 22036 01 |
LEMFO | 2203601 |
METZGER | MW-F 3353B |
MEYLE | 100 513 0004 |
MONROE | MK187 |
QUINTON HA | EMR6022 |
RUV | 825429 |
SACHS | 802 196 |
SACHS | 802196 |
SEAT | 8E0 513 353 C |
SIDEM | 837500 |
SKF | VKDA 40110 T |
SKODA | 8E0 513 353 C |
SWAG | 30 93 2147 |
TRISCAN | 850029932 |
TRW | JSB4118S |
TRW | JSL250 |
VW | 8E0 513 353 B |
VW | 8E0 513 353 C |
AUDI
|
FORD
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Mocowanie amortyzatora samochodowego to element układu zawieszenia, który podobnie jak pozostałe części eksploatacyjne pojazdu zużywa się wraz z postępującym przebiegiem auta. Jeżeli z okolic zawieszenia do kabiny docierają zgrzyty, to problem może dotyczyć właśnie mocowania amortyzatora. Wówczas konieczna jest jego wymiana.
Wraz z upływem czasu i kolejnych przejechanych kilometrów następuje naturalne zużycie tulei gumowych, które wykorzystuje się w mocowaniu amortyzatora. Prędzej czy później luz staje się na tyle duży, że dochodzi do coraz gorszej pracy tego elementu i tym samym do kabiny kierowcy docierają coraz większe stuki.
Typowy objaw usterki mocowania amortyzatora to właśnie stosunkowo delikatne strzelanie gumy spowodowane trwałym uszkodzeniem łożysk w mocowaniu amortyzatora. Strzelanie gumy będzie objawiać się przede wszystkim podczas kręcenia kierownicą. Można to w łatwy sposób sprawdzić stojąc samochodem w miejscu. Awaria często objawia się ponadto podczas wymiany amortyzatorów samochodowych.
Awarii mocowania amortyzatora nie należy bagatelizować i odwlekać wymiany w czasie. Niestety stosunkowo delikatne stuki z okolic zawieszenia mogą bowiem okazać się bardzo kosztowne, jeżeli będziemy zbyt długo zwlekać z wymianą. Mocowania powinny być zawsze wymieniane parami na jednej osi. Ponadto nie zapominajmy, że wymiana kompletnego mocowania jest niezbędna przy każdej wymianie amortyzatora, niezależnie od stanu mocowania. Niestety tylko taki zabieg gwarantuje kierowcy optymalny poziom komfortu i bezpieczeństwa jazdy samochodem.
Gabriel to amerykański producent części do zawieszenia z przeznaczaniem OEM dla wielu popularnych marek samochodów. Oferta części Gabriel skierowana jest do samochodów osobowych, lekkich ciężarówek, samochodów dostawczych i pojazdów ciężarowych. Marka specjalizuje się w produkcji wysokowydajnych amortyzatorów samochodowych.
Firma została założona na początku XX wieku. Gabriel jest pionierem na rynku motoryzacyjnym we wprowadzaniu wielu elementów układu zawieszenia. Najlepiej odda to fakt, że produkcja marki Gabriel obejmuje m.in. wynalezienie amortyzatora samochodowego oraz w późniejszych czasach powstanie pierwszego regulowanego amortyzatora.
Bardzo dobra jakość części Gabriel jest poparta ponad 100-letnim doświadczeniem w produkcji dla przemysłu motoryzacyjnego. Części zawieszenia Gabriel to elementy zaprojektowane tak, aby zapewnić bezproblemową jazdę i doskonałą kontrolę nad samochodem. Firma stosuje precyzyjne i skrupulatne procesy testowania, aby zapewnić maksymalną niezawodność i jakość oferowanych auto części.
Różne procedury testowe obejmują m.in. testowanie sprężyn, amortyzatorów oraz testy obciążenia granicznego. Wszystkie auto części Gabriel zostają również sprawdzone i przetestowane pod kątem jazdy, tak by były jak najlepiej dopasowane do konkretnego modelu samochodu.