- Średnica wewnętrzna [mm]: 12,5
- Średnica zewnętrzna [mm]: 30
- Długość [mm]: 34
- Ciężar [kg]: 0,09
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 50247 |
BENDIX | 046388B |
BGA | BU6747 |
BIRTH | 50353 |
BORG BECK | BSK6249 |
CAUTEX | 755670 |
FAG | 829 0536 10 |
FEBI | 12051 |
FIRST LINE | FSK6249 |
FORTUNE LI | FZ9787 |
KAWE | 8500 28813 |
METALCAUCH | 04246 |
MOOG | PE-SB-4528 |
PEUGE | 5131 43 |
RTS | 017-00932 |
SIDEM | 853300 |
SKF | VKDS 433025 |
SPIDAN | 411238 |
SWAG | 62 79 0013 |
TRISCAN | 8500 28813 |
VEMA | 187017 |
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.