Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Olej silnikowy VALVOLINE 872789

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
872789
Olej silnikowy VALVOLINE 872789
  • Olej silnikowy VALVOLINE 872789 - fot.1
  • Olej silnikowy VALVOLINE 872789 - fot.2
  • Olej silnikowy VALVOLINE 872789 - fot.3
Dostępność towaru:   dostępny - 2 szt. do Wysyłki OD RĘKI!
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

149,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
VALVOLINE
Jednostka:
sztuka
EAN:
8710941022529
Numer katalogowy:
20W50
Olej:
Olej mineralny
Rodzaj połączenia:
Bańka
Specyfikacja:
MB 229.1
Specyfikacja:
VW 505.00/501.01
Specyfikacja wg ACEA:
A3/B3
Specyfikacja wg API:
SL

API: SL to amerykańska klasyfikacja określająca jakość oleju silnikowego. Opisywana jest za pomocą kodu składającego się z dwóch liter, w którym S oznacza oleje przeznaczone do silników benzynowych, natomiast C do silników diesla. Jako, że obecnie bardzo dużo olejów ma uniwersalne zastosowanie, stąd często na opakowaniach można spotkać zapis w formie API: SL/CF.

Dowiedz się więcej

Specyfikacja wg API:
CF
Klasa lepkości wg SAE:
20W-50

Lepkość jest ważnym parametrem każdego środka smarującego. Najniższą lepkością w niskich temperaturach charakteryzują się oleje silnikowe klasy 20W-50 i 20W-60. Obecnie tego typu preparaty stosowane są rzadko, wyłącznie w starszych samochodach wyprodukowanych pomiędzy latami 50. a 80. ubiegłego wieku.

Dowiedz się więcej

Seria:
All-Climate
Pojemność:
5
Klasa lepkości:
20W50
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Przebiegi miedzy regulacjami 872789 firmy VALVOLINE

Parametry:
  • Seria: All-Climate
  • Pojemność: 5
  • Klasa lepkości: 20W50
  • Olej: Olej mineralny
  • Rodzaj połączenia: Bańka
  • Specyfikacja: MB 229.1
  • Specyfikacja: VW 505.00/501.01
  • Specyfikacja wg ACEA: A3/B3
  • Specyfikacja wg API: SL
  • Specyfikacja wg API: CF
  • Klasa lepkości wg SAE: 20W-50

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Przebiegi miedzy regulacjami 872789 pasuje do Twojego auta

 

ACURA

  • brak modeli

ARO

  • brak modeli

ASTON MARTIN

  • brak modeli

AUDI

  • brak modeli

BEDFORD

  • brak modeli

CHEVROLET

  • brak modeli

DAEWOO

  • brak modeli

DAIHATSU

  • brak modeli

GEO

  • brak modeli

HONDA

  • brak modeli

HYUNDAI

  • brak modeli

INFINITI

  • brak modeli

ISUZU

  • brak modeli

JEEP

  • brak modeli

KIA

  • brak modeli

LADA

  • brak modeli

LAND ROVER

  • brak modeli

LANDWIND (JMC)

  • brak modeli

LEXUS

  • brak modeli

MAZDA

  • brak modeli

MERCEDES-BENZ

  • brak modeli

MITSUBISHI

  • brak modeli

NISSAN

  • brak modeli

OPEL

  • brak modeli

PROTON

  • brak modeli

PUCH

  • brak modeli

RENAULT

  • brak modeli

SAAB

  • brak modeli

SEAT

  • brak modeli

SKODA

  • brak modeli

SMART

  • brak modeli

SSANGYONG

  • brak modeli

SUBARU

  • brak modeli

SUZUKI

  • brak modeli

TOYOTA

  • brak modeli

UAZ

  • brak modeli

VOLVO

  • brak modeli

VW

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1595,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1471,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1122,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Zalane auto. Co zrobić? Jakie mogą być skutki zalania samochodu?

Auto zalane po powodzi? Najważniejsze w takiej sytuacji są pierwsze kroki ratunkowe, co nie znaczy, że zalany samochód uda się w ogóle uratować

Zalanie samochodu to jeden z najczarniejszych scenariuszy, a dla kierowcy sytuacja wyjątkowo stresująca. Woda w pojeździe może wyrządzić poważne szkody, zarówno w układach mechanicznych, jak i elektronicznych. Zalanie auta zawsze prowadzi do kosztownych napraw i – co gorsza – nawet one nie gwarantują sukcesu. Jakie są skutki zalania samochodu? Co robić, gdy do tego dojdzie?

czytaj więcej >
Barum Bravuris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Opony samochodowe Barum Bravuris 5HM. Na suchym ciche i trwałe, na mokrym już nie takie Bravuris

Czeskie opony samochodowe mają w Polsce niezłą opinię i z reguły jest to opinia zasłużona. Opony Barum Bravuris 5HM również uznawane są za co najmniej dobre, jednak przed ich wyborem każdy z Was koniecznie powinien dobrze poznać ich charakterystykę. Dlaczego? Co może Was w tych oponach nieźle zaskoczyć?

czytaj więcej >
Technologia XTL w olejach silnikowych Fuchs. TOP5 zalet tej unikatowej technologii

Czym jest technologia XTL stosowana w olejach silnikowych Fuchs? TOP 5 zalet tej unikatowej i wciąż jeszcze mało znanej technologii

Marka Fuchs – producent zyskujących na popularności olejów silnikowych – znana jest ze swoich innowacyjnych rozwiązań. Jedną z ważniejszych dla niej innowacji było wprowadzenie na rynek technologii XTL, która zrewolucjonizowała standardy w branży olejowej. Czym jest ta technologia? Jak przedstawia się nasze TOP 5 zalet wynikających z jej stosowania?

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >

Cechy Części

Specyfikacja API SL
API: SL to amerykańska klasyfikacja określająca jakość oleju silnikowego. Opisywana jest za pomocą kodu składającego się z dwóch liter, w którym S oznacza oleje przeznaczone do silników benzynowych, natomiast C do silników diesla. Jako, że obecnie bardzo dużo olejów ma uniwersalne zastosowanie, stąd często na opakowaniach można spotkać zapis w formie API: SL/CF.
Klasa lepkości oleju 20W-50
Lepkość jest ważnym parametrem każdego środka smarującego. Najniższą lepkością w niskich temperaturach charakteryzują się oleje silnikowe klasy 20W-50 i 20W-60. Obecnie tego typu preparaty stosowane są rzadko, wyłącznie w starszych samochodach wyprodukowanych pomiędzy latami 50. a 80. ubiegłego wieku.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze