- Wirnik oporowy [Ohm]: 5000
- Alternatywny zestaw naprawczy: TH.0508
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ANGLI | 3218 |
ANGLI | 3219-A |
BORGW BERU | 0 300 900 036 |
BORGW BERU | 0 300 920 146 |
BORGW BERU | EVL 036 |
BORGW BERU | NVL 146 |
BOSCH | 1 234 332 216 |
BOSCH | 1 234 332 285 |
BOSCH | 1 234 335 216 |
BOSCH | 1 237 000 060 |
BREMI | 9051 |
BREMI | 9051 SB |
EPS | 1.406.026R |
FACET | 3.7526RS |
FIAT | 9935782 |
GM | 7 992 986 |
GM | 90 087 360 |
GM | 94 632 557 |
HELLA | QC 0880 |
INTER | 47060S |
LUCAS_ELEC | DRB 447 |
LUCAS_ELEC | DUB 443 |
OPEL | 12 12 213 |
PEUGE | 5937 51 |
PEUGE | 5940 52 |
QUINTON HA | XR88 |
SAAB | 93 50 323 |
SAAB | 93 55 488 |
UNI | GRA 174 |
UNI | GRA 195 |
UNI | GRA 2174 |
UNI | GRA 2195 |
VALEO | 414 50303 |
VALEO | B4528 |
VALEO | CD 042 |
VW | 052 905 225 |
OPEL
|
PEUGEOT
|
SAAB
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Rozdzielacz zapłonu to kluczowy element układu zapłonowego w pojazdach z silnikami o zapłonie iskrowym. Standardowy rozdzielacz składa się z rozdzielacza właściwego oraz przerywacza. Mowa tutaj jednak o sprzęcie mechanicznym, natomiast obecnie producenci samochodów wykorzystują zwykle rozwiązania elektroniczne. W układach zapłonu iskrowego rozdzielacz stanowi etap pośredni dla drogi iskry, powstałej w celu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej. Rolą rozdzielacza jest umożliwienie przekazania iskry z cewki, gdzie powstała, do świecy połączonej z cylindrem. W odpowiednim momencie rozdzielacz odłącza przepływ, uniemożliwiając transfer iskry.
Klasyczne rozdzielacze starszego typu, jak i nowoczesne urządzenia odpowiedzialne za przekazywanie iskry są podatne na uszkodzenia. Ze względu na swoją budowę dość często ulegają uszkodzeniom mechanicznym, będącym efektem wstrząsów i mocnych drgań. Ponadto, problemy z rozdzielaczem zapłonu niejednokrotnie dotyczą przepaleń w stykach elektrycznych. Awaria rozdzielacza bywa konsekwencją uszkodzenia innego elementu układu zapłonowego.
Niestety, kontrola sprawności rozdzielacza zapłonu nie jest prosta. Ze względu na brak odpowiednich złączy, nie istnieje możliwość bezpośredniego podpięcia urządzeń diagnostycznych. Sprawność rozdzielacza określa się poprzez ocenę napięć i oporów w sąsiednich obwodach. Diagnozę należy przeprowadzić, gdy występują nieprawidłowości w pracy układu zapłonowego, natomiast niesprawność cewek i świec została wykluczona. Zwlekanie z interwencją może się zakończyć całkowitym zatrzymaniem pracy silnika.
KW to włoska marka, która swoje początki datuje na 1946 rok. Dziś pod tą nazwą sprzedawane są części samochodowe produkowane przez firmę Facet. Wcześniej firma działała w branży telekomunikacyjnej, by stopniowo zmieniać swoją profesję. I tak już w latach sześćdziesiątych XX wieku produkcja części do samochodów stała się główną działalnością przedsiębiorstwa.
Obecnie KW to głównie różnego rodzaju czujniki samochodowe. W ofercie marki znajdziemy m.in.:
To jednak nie wszystko. KW to także elementy układu zapłonowego. Posiadacze „czterech kółek” szczególnie doceniają w tym względzie KW za cewki zapłonowe i przewody zapłonowe. Marka KW w ostatnim czasie większą uwagę skupia także na częściach układu wydechowego, w tym m.in. na zaworach ERG.
Części samochodowe KW są przede wszystkim rozprowadzane na terenie Włoch oraz Europy Zachodniej i Europy Środkowej. Z uwagi na to, że KW to część globalnej firmy Facet , marka dociera do ponad 100 krajów na całym świecie. To zasługa centralnej dystrybucji Facet, która znajduje się nie tylko we Włoszech, ale także w Afryce i Ameryce.