- Parametr: 6PK1050
- Ilość żeber: 6
- Długość [mm]: 1050
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ASHUKI | VM6-1050 |
BANDO | 6PK1050 |
BBFREDLINE | 996PK1050 |
BLUEPRINT | AD06R1050 |
BOSCH | 1 987 946 054 |
BOSCH | 1 987 946 240 |
BOSCH | 1 987 947 615 |
BOSCH | 1 987 948 452 |
CHRYS | 04612669 |
CHRYS | 4612669 |
CHRYS | 4612669AB |
CONTI | 6PK1050 |
DAYCO | 6PK1045 |
DAYCO | 6PK1050 |
DAYCO | 6PK1053 |
FIAT | 04612669 |
FIAT | 4612669 |
GATES | 6PK1043 |
GATES | 6PK1053 |
HBJAKOPART | J1061050 |
HUTCHINSON | 1050K6 |
JAPANPAR | DV-6PK1050 |
JAPKO | 6PK1050 |
KAVO PARTS | DMV-2025 |
KAVO PARTS | DMV-8513 |
MDR | MRB-561050 |
MINI | 11287526364 |
MITSUBOSHI | 6PK1050 |
NIPPARTS | J1061050 |
OPTI | 6 PK 1050 |
QUINTON HA | QBR61050 |
SCT | 6R369 |
SKF | VKMV6PK1050 |
STELLOX | 06-01035-SX |
STELLOX | 06-01045-SX |
STELLOX | 06-01050-SX |
SUZUK | 1752179J50 |
TOYOT | 90080-91094 |
TOYOT | 90916-02373 |
TOYOT | 90916023738P |
TOYOT | 9091602374 |
TOYOT | 99366-21050 |
TOYOT | 9936601050 |
TOYOT | 9936671050 |
TOYOT | 9936681050 |
VEYANCE | 6PK1050 |
HONDA
|
MAZDA
|
TOYOTA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Pasek klinowy to podstawowy element układu napędowego w każdym samochodzie. To jedna z najbardziej istotnych części samochodowych, której awaria prowadzi niestety do natychmiastowego unieruchomienia pojazdu.
Do niedawna paski klinowe były proste w budowie. Wynika to z faktu, że zwykły one napędzać pojedyncze podzespoły, typu pompa wody. Rozwój motoryzacji wymusił jednak na konstruktorach konieczność projektowania pasków przekazujących większe ilości momentu na różne części samochodowe jednocześnie.
Nowa konstrukcja paska klinowego, używanego obecnie w samochodach, nosi nazwę wielorowkowego. Wyglądem taki pasek przypomina co najmniej kilka złożonych pasków klinowych w jeden. Taki pasek jest szerszy od poprzedników i tym samym bardziej wytrzymały na procesy eksploatacyjne. Ponadto umożliwia pracę kilku elementów osprzętu silnika samochodowego, jak np. pompę wspomagania czy też alternator.
Pasek klinowy jest zbudowany z kilku warstw. Żywotność paska jest ograniczona i z czasem wymaga on wymiany. Najlepiej pilnować się interwałów wymian, by nie doszło do całkowitego zerwania paska, które skutkuje groźnymi usterkami.
Do typowych objawów zużycia paska klinowego wielorowkowego trzeba zaliczyć przede wszystkim hałas podczas jego pracy (wzmożone piski). Co prawda piski mogą być generowane słabym naprężeniem paska, ale z reguły jest to jego zużycie eksploatacyjne. Innym symptomem zużycia będą mikropęknięcia na powierzchni paska.
Trwałość paska klinowego podyktowana jest przede wszystkim sposobem eksploatacji samochodu. Im bardziej intensywny tym krótsza żywotność. Z reguły pasek wytrzymuje bezproblemowo kilkadziesiąt tysięcy lub kilka lat pracy. Najlepiej, by stosować się do interwałów wymian, zalecanych przez producenta.
Bando to amerykańska marka, która jest czołowym producentem najwyższej jakości pasów napędowych dedykowanych przemysłowi motoryzacyjnemu. Przedsiębiorstwo zostało wyposażone w zautomatyzowane, programowalne systemy produkcyjne z certyfikatem ISO oraz zespół wyspecjalizowanych techników, dzięki czemu jest w stanie skoncentrować się na systemie samokontroli, w którym dąży do uzyskania niemal zerowych defektów. W rezultacie na rynek trafiają części samochodowe światowej klasy.
Niezawodne pasy klinowe Bando to najbardziej znana linia produkcyjna marki. Zostały zaprojektowane z myślą o maksymalnej kontroli napięcia, dużej prędkości i niewielkiej odległości od środka przy minimalnym gromadzeniu ciepła. Dzięki takim założeniom produkcyjnym paski klinowe do samochodów marki Bando wytrzymują napędy o wysokim momencie obrotowym i duże prędkości, przy jednoczesnym zachowaniu prawidłowej stabilności.
Dzięki wysokiemu poziomowi niezawodności i jakości wykonania firma Bando z powodzeniem utrzymuje pozycję lidera w branży motoryzacyjnej. Części zamienne oferowane przez tę firmę obejmują także paski rozrządu, paski wieloklinowe, pasy wału wyrównawczego i inne.
Paski rozrządu Bando mają specjalnie zaprojektowaną konstrukcję, która spełnia wymagania napędów górnych krzywek bez poślizgu. Ten rodzaj pasa został wykonany z wytrzymałego gumowego podkładu, który jest odporny na ekstremalne zmiany temperatury i szkodliwe substancje.