Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pasek klinowy wielorowkowy HART 368 800

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
368 800
Pasek klinowy wielorowkowy HART 368 800
  • Pasek klinowy wielorowkowy HART 368 800 - fot.1
  • Pasek klinowy wielorowkowy HART 368 800 - fot.2
Dostępność towaru:   dostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

41,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
HART
Jednostka:
sztuka
EAN:
5901219467941
Długość [mm]:
1050
Ilość żeber:
6
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Pasek klinowy wielorowkowy 368 800 firmy HART

Parametry:
  • Długość [mm]: 1050
  • Ilość żeber: 6

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 368 800 po numerze OEM

Producent Numery OEM
AUDI 03G 903 137 B
AUDI 06F 260 849 L
BMW 11 28 7 526 364
BMW 7 526 364
CHRYS 04612669
CHRYS 04612669AB
CHRYS K04612669
CHRYS K04612669AB
CITRO 5750 PL
CITRO 5750 PN
CITRO 5750 WY
CITRO 96 533 196 80
CITRO 96 757 495 80
CUMM 3095880
CUMM 4060415
CUMM 981634
FIAT 46801955
FIAT 46803270
FIAT 55194752
FIAT 71719644
FIAT 9653319680
FORD 1097332
FORD 95VW-6C301-CB
FORD 95VW6C301CB
HONDA 38920-P0F-003
HONDA 38920-P0F-004
HONDA 38920-P0F-505
HONDA 38920-P0F-J01
HONDA 38920-P0F-J02
HONDA 38920-P13-J01
HONDA 90916-023-74
HONDA 99366-710-50
IRISB 500368902
IVECO 500324346
IVECO 500368902
LEXUS 90080-91094
LEXUS 90916-02373
LEXUS 90916-02373-8P
LEXUS 90916-02374
LEXUS 99366-01050
LEXUS 99366-21050
LEXUS 99366-71050
LEXUS 99366-C1040
LEXUS 99366-H1040
LEXUS 99366-K1040
MAZDA 90916-02374
MAZDA C201-15-900
MAZDA C201-15-907
MAZDA C201-15-907A
MAZDA C201-15-907B
MAZDA C20215SAX
MAZDA N3A1-15-908
MINI 1 497 435
MINI 11 28 1 497 435
MINI 11 28 7 518 251
MINI 11 28 7 526 364
MINI 7 518 251
MINI 7 526 364
NISSA 11720-4P10A
OPEL 63 40 619
OPEL 63 40 663
OPEL 93179102
OPEL 93181138
PEUGE 5750 PL
PEUGE 5750 PN
PEUGE 5750 WY
PEUGE 96 533 196 80
PEUGE 96 757 495 80
RENAU 5010284906
RENAU 5010437106
RENAU 5010437598
RENAU 5010437648
RENAULT T 5010284906
RENAULT T 5010437106
RENAULT T 5010437598
RENAULT T 5010437648
ROLLS 11 28 7 526 364
ROLLS 7 526 364
SEAT 03G 903 137 B
SEAT 06F 260 849 L
SEAT 06F260849L
SKODA 03G 903 137 B
SKODA 06F 260 849 L
SUZUK 17521-79J50
SUZUK 17521-79J50-000
TOYOT 90080-91094
TOYOT 90916-02373
TOYOT 90916-02373-8P
TOYOT 90916-02374
TOYOT 99366-01050
TOYOT 99366-21050
TOYOT 99366-71050
TOYOT 99366-81050
TOYOT 99366-C1040
TOYOT 99366-H1040
TOYOT 99366-K1040
UAZ 4091.1308020
VAG 03G 903 137 B
VAG 06F 260 849 L
VAUXH 63 40 619
VAUXH 63 40 663
VAUXH 93179102
VAUXH 93181138
VW 03G 903 137 B
VW 06F 260 849 L

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Pasek klinowy wielorowkowy 368 800 pasuje do Twojego auta

 

AUDI

  • brak modeli

CITROËN

  • brak modeli

FIAT

  • brak modeli

FORD

  • brak modeli

GEO

  • brak modeli

HONDA

  • brak modeli

INFINITI

  • brak modeli

ISUZU

  • brak modeli

IVECO

  • brak modeli

LEXUS

  • brak modeli

MAZDA

  • brak modeli

MINI

  • brak modeli

NISSAN

  • brak modeli

OPEL

  • brak modeli

PEUGEOT

  • brak modeli

RENAULT

  • brak modeli

RENAULT TRUCKS

  • brak modeli

SANTANA

  • brak modeli

SEAT

  • brak modeli

SKODA

  • brak modeli

SUZUKI

  • brak modeli

TOYOTA

  • brak modeli

UAZ

  • brak modeli

VW

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1595,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1471,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1122,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Zalane auto. Co zrobić? Jakie mogą być skutki zalania samochodu?

Auto zalane po powodzi? Najważniejsze w takiej sytuacji są pierwsze kroki ratunkowe, co nie znaczy, że zalany samochód uda się w ogóle uratować

Zalanie samochodu to jeden z najczarniejszych scenariuszy, a dla kierowcy sytuacja wyjątkowo stresująca. Woda w pojeździe może wyrządzić poważne szkody, zarówno w układach mechanicznych, jak i elektronicznych. Zalanie auta zawsze prowadzi do kosztownych napraw i – co gorsza – nawet one nie gwarantują sukcesu. Jakie są skutki zalania samochodu? Co robić, gdy do tego dojdzie?

czytaj więcej >
Barum Bravuris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Opony samochodowe Barum Bravuris 5HM. Na suchym ciche i trwałe, na mokrym już nie takie Bravuris

Czeskie opony samochodowe mają w Polsce niezłą opinię i z reguły jest to opinia zasłużona. Opony Barum Bravuris 5HM również uznawane są za co najmniej dobre, jednak przed ich wyborem każdy z Was koniecznie powinien dobrze poznać ich charakterystykę. Dlaczego? Co może Was w tych oponach nieźle zaskoczyć?

czytaj więcej >
Technologia XTL w olejach silnikowych Fuchs. TOP5 zalet tej unikatowej technologii

Czym jest technologia XTL stosowana w olejach silnikowych Fuchs? TOP 5 zalet tej unikatowej i wciąż jeszcze mało znanej technologii

Marka Fuchs – producent zyskujących na popularności olejów silnikowych – znana jest ze swoich innowacyjnych rozwiązań. Jedną z ważniejszych dla niej innowacji było wprowadzenie na rynek technologii XTL, która zrewolucjonizowała standardy w branży olejowej. Czym jest ta technologia? Jak przedstawia się nasze TOP 5 zalet wynikających z jej stosowania?

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >

Pasek klinowy wielorowkowy

Pasek klinowy to podstawowy element układu napędowego w każdym samochodzie. To jedna z najbardziej istotnych części samochodowych, której awaria prowadzi niestety do natychmiastowego unieruchomienia pojazdu.

Do niedawna paski klinowe były proste w budowie. Wynika to z faktu, że zwykły one napędzać pojedyncze podzespoły, typu pompa wody. Rozwój motoryzacji wymusił jednak na konstruktorach konieczność projektowania pasków przekazujących większe ilości momentu na różne części samochodowe jednocześnie.

Nowa konstrukcja paska klinowego, używanego obecnie w samochodach,  nosi nazwę wielorowkowego. Wyglądem taki pasek przypomina co najmniej kilka złożonych pasków klinowych w jeden. Taki pasek jest szerszy od poprzedników i tym samym bardziej wytrzymały na procesy eksploatacyjne. Ponadto umożliwia pracę kilku elementów osprzętu silnika samochodowego, jak np. pompę wspomagania czy też alternator.

Pasek klinowy jest zbudowany z kilku warstw. Żywotność paska jest ograniczona i z czasem wymaga on wymiany. Najlepiej pilnować się interwałów wymian, by nie doszło do całkowitego zerwania paska, które skutkuje groźnymi usterkami.

Do typowych objawów zużycia paska klinowego wielorowkowego trzeba zaliczyć przede wszystkim hałas podczas jego pracy (wzmożone piski). Co prawda piski mogą być generowane słabym naprężeniem paska, ale z reguły jest to jego zużycie eksploatacyjne. Innym symptomem zużycia będą mikropęknięcia na powierzchni paska.

Trwałość paska klinowego podyktowana jest przede wszystkim sposobem eksploatacji samochodu. Im bardziej intensywny tym krótsza żywotność. Z reguły pasek wytrzymuje bezproblemowo kilkadziesiąt tysięcy lub kilka lat pracy. Najlepiej, by stosować się do interwałów wymian, zalecanych przez producenta.

HART

Hart to polska firma, działająca w branży motoryzacyjnej od ponad 30 lat. Pierwsze kroki na rynku stawiała w 1990 roku, wprowadzając do sprzedaży kilka produktów. Dzisiaj oferta przedsiębiorstwa jest już w zasadzie kompletna. Znajduje się w niej niemal 500 tys. pozycji, co czyni firmę Hart jednym z największych dystrybutorów części samochodowych w tej części Europy.

Oferowane przez Hart części zamienne to elementy z wielu kategorii. Dobre opinie zbierają między innymi elementy układu napędowego oraz hamulcowego. Firma posiada też szeroką ofertę w zakresie części zawieszenia, układu kierowniczego, czy elektroniki samochodowej. Warto wspomnieć również o akcesoriach Hart. Liczne akcesoria do poszczególnych układów to śruby, zaciski, zawory i wiele więcej. Wszystko to produkty wysokiej jakości, wielokrotnie testowane pod kątem sprawności i bezpieczeństwa działania.

Hart to dystrybutor, który działa pod wieloma markami. Jest to cecha wyróżniająca, rzadka w przypadku dystrybutorów. Wynika z faktu, że części Hart jest bardzo wiele i są różnorodne. Poza częściami zamiennymi i akcesoriami Hart to też eksploatacyjne płyny samochodowe i wyposażenie warsztatu. Firma kieruje swoją ofertę do właścicieli i mechaników samochodów oraz motocykli.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze