- Szerokość [mm]: 22,0
- Szerokość [mm]: 22
- Ciężar [kg]: 0,160
- Pasek: Z zębami o zaokrąglonym profilu
- Dla numeru OE: 0K203-12-205
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ACEMARK | 142753 |
AKRON-MALÒ | 145YU22H |
ASHIKA | 40-0K-006 |
ASHIKA | KCTK21 |
AUTOKIT | 04.5189 |
BANDO | 145B-YU22 |
BBFREDLINE | 29MZ006 |
BGA | TB5401K |
BOSCH | 1 987 949 164 |
BOSCH | 1 987 AE1 052 |
BTE | SZK07120 |
BUGATTI | BKCD0630 |
CONTI | CT769 |
CONTI_BR | CT769 |
CORAM | KTC885848 |
Cloyes | B179 |
DAYCO-AU | 94206 |
DAYCO | 94206 |
EUROREPAR | 1635048880 |
FAI | 30145 |
FEBI | 26698 |
FLENNOR | 4162V |
GATES-AU | T179 |
GATES-BR | 5273XS |
GATES-MX | T179 |
GATES-SEA | T179 |
GATES | 5273XS |
GATES | T179RB |
GMB | 145 YU 22 |
GRAF | TP375 |
HBJAKOPART | J1123006 |
HEPU | 20-1145 |
HUTCHINSON | 145 AHP 22 |
IAP | 127-11020K |
IAP | 128-11020 |
INA | 536 0088 10 |
JAPANPAR | DD-K06 |
JAPANPAR | KDD-K21 |
JAPKO | 40K06 |
JAPKO | KJTK21 |
JPG | 3812100610 |
JPN | 30R3005-JPN |
KAVO PARTS | DKT-4503 |
KAVO PARTS | DTB-4523 |
KIA | 0K203-12-205 |
KIA | oK203-12-205 |
KWP | TW375 |
LEMFO | 18679 01 |
LUCAS | LDK0390 |
LYNXAUTO | 145BL22 |
MABYPARTS | OBK010266 |
MAG | 341200000169 |
MAG | 341200000885 |
MAG | 600000007280 |
MANDO | MB145YU22 |
MAZDA | 145YU22 |
MAZDA | B597-12-205 |
MAZDA | B657-12-205A |
MAZDA | B6S7-12-205 |
MAZDA | B6S7-12-205A |
MAZDA | B6S7-12-205B |
MAZDA | B6S7-12-205C |
MAZDA | B6S7-12-205C-9A |
MAZDA | B6S7-12-205D |
MDR | MDB-5306 |
MDR | MDB-5316 |
MDR | MDB-5379 |
MDR | MDB-5K06 |
MDR | MDB-5K21 |
MDR | MTK-5306 |
MDR | MTK-5316 |
MDR | MTK-5K06 |
MDR | MTK-5K21 |
METELLI | 29-0375 |
MGA | CD0267 |
MGA | X267H1 |
MICHELIN E | SMATB0181 |
MICHELIN E | SMATK0418 |
MITSUBOSHI | 145XY22 |
MOVIS | ASTK1000 |
Meistersat | MTB179K1 |
Motrio | 8550500837 |
NAKAMOTO | A28-MAZ-23090004 |
NAPA | NTK2059 |
NIPPARTS | J1123006 |
NPS | M112A16 |
OPTI | ZRK 1281 |
OPTIMAL | R-1213 |
PEMEBLA | JAPDD-K06 |
PEMEBLA | JAPKDD-K21 |
PROCODIS F | 07CD69 |
PROCODIS F | KTD9703 |
QH TALBROS | QTB338 |
QUINTON HA | QTB338 |
REPKIT | RKTK1000 |
RIDEX | 306T0086 |
RIDEX | 307T0047 |
RUV | 550202 |
SIL | TK1202 |
SKF | VKMT 94201 |
SNR | KD484.06 |
STELLOX | 09-04940-SX |
SWAG | 91 92 6698 |
SYNCRONIX | SY0769N |
Stark | SKTBK-0760046 |
Stark | SKTIB-0780085 |
TRISCAN | 8645 5273XS |
WILMINK | WG1151439 |
WILMINK | WG1251544 |
WILMINK | WG1432372 |
WILMINK | WG1464247 |
WILMINK | WG1767905 |
WILMINK | WG2003560 |
WILMINK | WG2007150 |
KIA
|
MAZDA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Pasek rozrządu to element łączący wał korbowy układem rozrządu. Napędzany przez wał korbowy pasek odpowiada za pracę zaworów, tym samym jego zadaniem, jak i całego układu rozrządu, jest przede wszystkim dostarczenie ładunku do cylindra. Przeważnie pasek rozrządu wykonany jest z gumy, a konkretnie z elastycznego, lecz niezwykle wytrzymałego, kauczuku. Ponadto, zawiera on dodatki kevlaru, poliamidów lub stali, które mają go wzmocnić.
Prawidłowa praca paska rozrządu jest niezbędna dla funkcjonowania pojazdu. Wszelkie nieprawidłowości skutkują niedoborem ładunku w cylindrze, co początkowo ogranicza możliwości silnika, a przy poważniejszej niesprawności uniemożliwia jego działanie. Ze względu na kluczowe znaczenie tego elementu, niezwykle ważne jest, aby dbać o jego stan technicznych. Pasek rozrządu może ulegać różnym usterkom. Najpowszechniejsze problemy to przetarcia rowków oraz poluzowanie paska. Wymienione problemy często można zauważyć już na pierwszy rzut oka, czasami jednak nie są widoczne, mimo że pasek nie działa w pełni poprawnie. Naturalnym następstwem użytkowania paska rozrządu jest również utrata przez niego elastyczności. W skrajnym przypadku może dojść do zerwania paska rozrządu, co ma katastrofalne skutki, w postaci zniszczenia tłoków oraz innych elementów silnika.
W celu zapewnienia bezpieczeństwa jednostce napędowej, a także sobie samemu, kierowca powinien regularnie poddawać pasek rozrządu kontroli. Nawet jeżeli wydaje się, iż pasek jest w dobrym stanie, należy go wymienić po czasie wskazanym przez producenta. Zalecany okres użytkowania paska rozrządu jest różny, w zależności od modelu, jednak zwykle nie przekracza 200 tys. km.
Polska marka Dokuji jest dobrze rozpoznawalna na lokalnym rynku już od 2005 roku. Niemniej firma działając pod innymi nazwami, funkcjonuje już od ponad 3 dekad. Przedsiębiorstwo zajmuje się dystrybucją części samochodowych z wszystkich w zasadzie kategorii.
Oferta Dokuji to części samochodowe do samochodów azjatyckich. Przedsiębiorstwo jest skoncentrowane na pojazdach pochodzących z Korei i Japonii. W ofercie można zatem znaleźć części Dokuji do aut takich marek jak m.in.: Honda, Hyundai, Toyota, czy Kia. Części zamienne Dokuji to między innymi wysokiej jakości amortyzatory i wahacze oraz pozostałe elementy zawieszenia. Wysoko cenione są też hamulce Dokuji oraz filtry i elementy układu kierowniczego od tego dystrybutora.
Firma Dokuji dba o jakość produktów, starannie dobierając dostawców. Wśród nich znaleźć można najbardziej renomowane marki azjatyckie i europejskie. Przed dopuszczeniem do sprzedaży, każda część jest poddawana testom jakości i bezpieczeństwa. Dopiero po ich pomyślnym przejściu zostaje włączona do asortymentu. Jednocześnie należy podkreślić fakt, że części Dokuji są stosunkowo tanie. Tym samym zdecydowana większość kierowców ma możliwość nabycia tych jakościowych elementów od uznanych producentów.