Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pasek rozrządu SWAG 30 91 9360

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
30 91 9360
Pasek rozrządu SWAG 30 91 9360
  • Pasek rozrządu SWAG 30 91 9360 - fot.1
  • Pasek rozrządu SWAG 30 91 9360 - fot.2
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
103,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
SWAG
Jednostka:
sztuka
EAN:
4044688193605
Szerokość [mm]:
23,0
Materiał:
PTFE (Polytetrafluorethylen)
Ilość zębów:
137
Ciężar [kg]:
0,2
Pasek:
Z zębami o zaokrąglonym profilu

Paski OE z zębem o profilu krzywoliniowym (zęby zaokrąglone) z wcięciem to jednak coś zupełnie innego niż paski z zębem o profilu trapezoidalnym (zęby kanciaste), choć różnice są niewielkie. Jedyną rzeczywistą rozbieżnością występującą pomiędzy oboma profilami zębów jest samo wcięcie i niezależnie od tego, czy ono występuje, to oba paski mają zęby zaokrąglone.

Dowiedz się więcej

Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Pasek rozrządu 30 91 9360 firmy SWAG

Parametry:
  • Szerokość [mm]: 23,0
  • Materiał: PTFE (Polytetrafluorethylen)
  • Ilość zębów: 137
  • Ciężar [kg]: 0,2
  • Pasek: Z zębami o zaokrąglonym profilu

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 30 91 9360 po numerze OEM

Producent Numery OEM
ACEMARK 142885
AUTEX 791111
AUTOKIT 04.5107
AUTOKIT 04.5127
BOSCH 1 987 949 448
BOSCH 1 987 949 546
BTE SZK03130
BTE SZK03140
BUGATTI BKCD0641
BUGATTI BKCD0642
CONTI CT1012
CPB 500084
DAYCO 941004
DENCKERMAN D130399
DEXWAL 07-110
DEXWAL 07-239
EUROREPAR 1611477580
EUROREPAR 1611883380
EUROREPAR 1633137780
FEBI 19360
FLENNOR 4453V
GATES-SEA T1561
GATES 5564XS
GMB GB137230KH
GRAF TP380
GRAF TP381
HEPU 29-0106
HUTCHINSON 137 AH 23
INA 536 0305 10
IPD 29-0106
JPG 1112107310
KAMOKA 7000004
KWP TW380
KWP TW381
LEMFO 17780 01
LEMFO 25315 01
LUCAS LDK0481
LUCAS LDK0484
LYNXAUTO 137CL23
Litens LT0211
MABYPARTS OBK010232
MABYPARTS OBK010257
MAG 341200000338
MAG 341200000832
MAPCO 43836
METELLI 29-0380
METELLI 29-0381
MGA CD0620
MGA X620H1
MGA X620H2
MICHELIN E SMATB0267
MICHELIN E SMATK0116
MICHELIN E SMATK0300
MITSUBOSHI 137ZBS23
MOVIS ASTK0918
MOVIS ASTK0938
Motrio 8660002903
Motrio 8671018750
OPTI ZRK 1339
OPTIMAL R-1368
OSSCA 58067
PROCODIS F 10CD12
PROCODIS F KTD3046
PROCODIS F KTD3048
QH TALBROS QTB516
QUINTON HA QTB516
REPKIT RKTK0918
REPKIT RKTK0938
RIDEX 306T0128
RIDEX 307T0076
RIDEX 307T0115
ROULUNDS RR1119
RUV 550115
RUV 550135
SCT G455
SEAT 028 109 119 AC
SEAT 028 109 119 N
SEAT 28 109 119 AC
SEAT 28 109 119 N
SIL TK1115
SIL TK1135
SKF VKMT 01015
SKODA 028 109 119 AC
SKODA 028 109 119 N
SKODA 28 109 119 AC
SKODA 28 109 119 N
SNR CD15429
SYNCRONIX SY1012N
Stark SKTBK-0760114
TOPRAN 100 302
TRISCAN 8645 5564XS
VEYANCE G1620H
VW 028 109 119 AC
VW 028 109 119 N
VW 28 109 119 AC
VW 28 109 119 N
VW 28109119N
WILMINK WG1151122
WILMINK WG1251243
WILMINK WG1251375
WILMINK WG1428445
WILMINK WG1429486
WILMINK WG1429487
WILMINK WG1436714
WILMINK WG1436983
WILMINK WG1436985
WILMINK WG2003422

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Pasek rozrządu 30 91 9360 pasuje do Twojego auta

 

SEAT

  • brak modeli

SKODA

  • brak modeli

VW

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1573,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Jak ochronić auto przed gradem? Jak radzić sobie ze skutkami ewentualnych uszkodzeń i czy warto kupować samochodu po gradobiciu?

Jak ochronić auto przed gradem? Jak radzić sobie ze skutkami ewentualnych uszkodzeń i czy warto kupować samochodu po gradobiciu?

Grad w Polsce to nic niezwykłego, jednak ten rok pod tym względem był wyjątkowo feralny. Wiele aut zostało uszkodzonych przez grad, wiele takich trafiło do serwisów i na sprzedaż. Czy warto się nimi zainteresować? Jak powinna wyglądać naprawa auta po gradobiciu i – przede wszystkim – jak można je przed takim gradobiciem ochronić?

czytaj więcej >
Barum Quartaris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Opony samochodowe Barum Quartaris 5, czyli czeska uniwersalność na każdą porę roku. Jak model ten sprawdza się na polskich drogach?

Każdy szanujący się producent opon do aut osobowych posiada w swojej ofercie opony całoroczne. Ma je również i czeska marka Barum pod postacią modelu Quartaris 5. Opony te wyróżniają się wszechstronnością i przystępną ceną, ale zanim zdecydujecie się na ich zakup, warto byłoby dokładnie poznać ich charakterystykę. Co oferują polskim kierowcom opony Quartaris 5 i czy faktycznie radzą sobie przez cały rok?

czytaj więcej >
Wymiana klasycznej kierownicy na multimedialną. Od czego należy zacząć?

Zastanawiacie się nad wymianą klasycznej kierownicy na kierownicę multimedialną? Zobaczcie, od czego warto zacząć

Wymiana klasycznej kierownicy na nowoczesną kierownicę multimedialną to marzenie wielu kierowców. O czymś podobnym myślą zwłaszcza Ci, którzy naprawdę lubią podkręcać możliwości swoich „czterech kółek” lub też poprawiać ich wygląd. Jaki efekt przyniesie taka wymiana kierownicy? Czego będziecie do tego potrzebować i na co musicie uważać podczas wymiany?

czytaj więcej >
Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >

Pasek rozrządu

Pasek rozrządu to element łączący wał korbowy układem rozrządu. Napędzany przez wał korbowy pasek odpowiada za pracę zaworów, tym samym jego zadaniem, jak i całego układu rozrządu, jest przede wszystkim dostarczenie ładunku do cylindra. Przeważnie pasek rozrządu wykonany jest z gumy, a konkretnie z elastycznego, lecz niezwykle wytrzymałego, kauczuku. Ponadto, zawiera on dodatki kevlaru, poliamidów lub stali, które mają go wzmocnić.

Prawidłowa praca paska rozrządu jest niezbędna dla funkcjonowania pojazdu. Wszelkie nieprawidłowości skutkują niedoborem ładunku w cylindrze, co początkowo ogranicza możliwości silnika, a przy poważniejszej niesprawności uniemożliwia jego działanie. Ze względu na kluczowe znaczenie tego elementu, niezwykle ważne jest, aby dbać o jego stan technicznych. Pasek rozrządu może ulegać różnym usterkom. Najpowszechniejsze problemy to przetarcia rowków oraz poluzowanie paska. Wymienione problemy często można zauważyć już na pierwszy rzut oka, czasami jednak nie są widoczne, mimo że pasek nie działa w pełni poprawnie. Naturalnym następstwem użytkowania paska rozrządu jest również utrata przez niego elastyczności. W skrajnym przypadku może dojść do zerwania paska rozrządu, co ma katastrofalne skutki, w postaci zniszczenia tłoków oraz innych elementów silnika.

W celu zapewnienia bezpieczeństwa jednostce napędowej, a także sobie samemu, kierowca powinien regularnie poddawać pasek rozrządu kontroli. Nawet jeżeli wydaje się, iż pasek jest w dobrym stanie, należy go wymienić po czasie wskazanym przez producenta. Zalecany okres użytkowania paska rozrządu jest różny, w zależności od modelu, jednak zwykle nie przekracza 200 tys. km.

SWAG

Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.

Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.

Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.

Cechy Części

Pas napędowy z zębami o zaokrąglonym profilu
Paski OE z zębem o profilu krzywoliniowym (zęby zaokrąglone) z wcięciem to jednak coś zupełnie innego niż paski z zębem o profilu trapezoidalnym (zęby kanciaste), choć różnice są niewielkie. Jedyną rzeczywistą rozbieżnością występującą pomiędzy oboma profilami zębów jest samo wcięcie i niezależnie od tego, czy ono występuje, to oba paski mają zęby zaokrąglone.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze