Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pasek rozrządu SWAG 81 92 4451

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
81 92 4451
Pasek rozrządu SWAG 81 92 4451
  • Pasek rozrządu SWAG 81 92 4451 - fot.1
  • Pasek rozrządu SWAG 81 92 4451 - fot.2
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

81,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
SWAG
Jednostka:
sztuka
EAN:
4044688537805
Szerokość [mm]:
25,0
Szerokość [mm]:
25
Ciężar [kg]:
0,3
Pasek:
Z zębami o zaokrąglonym profilu

Paski OE z zębem o profilu krzywoliniowym (zęby zaokrąglone) z wcięciem to jednak coś zupełnie innego niż paski z zębem o profilu trapezoidalnym (zęby kanciaste), choć różnice są niewielkie. Jedyną rzeczywistą rozbieżnością występującą pomiędzy oboma profilami zębów jest samo wcięcie i niezależnie od tego, czy ono występuje, to oba paski mają zęby zaokrąglone.

Dowiedz się więcej

Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Pasek rozrządu 81 92 4451 firmy SWAG

Parametry:
  • Szerokość [mm]: 25,0
  • Szerokość [mm]: 25
  • Ciężar [kg]: 0,3
  • Pasek: Z zębami o zaokrąglonym profilu

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 81 92 4451 po numerze OEM

Producent Numery OEM
4X4 ESTANF EST-40-02-288
4X4 ESTANF EST-KCT288B
ACEMARK 142804
ASHIKA 40-02-288
ASHIKA KCT288A
ASHIKA KCT288B
ASHIKA KCT288C
ASHUKI T721-05
AUTEX 791491
AUTOKIT 04.5253
AUTOKIT 04.5254
AUTOTEAM KAT1635
AYWIPARTS AW2110047
BANDO 102ZH25
BBFREDLINE 29TO005
BLUEPRINT ADT37524
BOSCH 1 987 949 523
BTE SZK21160
BUGATTI BKCD0448
CALIBER 0562KR
CONTI CT860
CONTI_BR CT860
DAYCO 94726
DEXWAL 07-355
FEBI 24451
FLENNOR 4394V
GATES-AU T988
GATES-BR 5405XS
GATES-SEA T988
GATES 5405XS
GMB 102 MR 25
GRAF TP343
HBJAKOPART J1122034
HEPU 29-0486
HUTCHINSON 102 HTDP 25
IAP 127-17054K
IAP 128-17054
INA 536 0343 10
IPD 29-0486
IPS PARTS IDT-6205
JAPANPAR DD-288
JAPANPAR KDD-288A
JAPANPAR KDD-288B
JAPANPAR KDD-288C
JAPKO 40288
JAPKO KJT288A
JAPKO KJT288B
JAPKO KJT288C
JPN 30R2032-JPN
KAVO PARTS DKT-9019
KAVO PARTS DKT-9033
KAVO PARTS DKT-9038
KAVO PARTS DTB-9024
KLAXCAR 391021z
KM INTERNA KFI562
KWP TW343
LEMFO 22558 01
LUCAS LDK0508
LUCAS LDK0920
LYNXAUTO 102EL25
LYNXAUTO PK-1312
MABYPARTS OBK010298
MABYPARTS OBK010431
MAG 341200000230
MAG 341200000602
MAG 600000007130
MDR MDB-5288
MDR MTK-5288A
MDR MTK-5288B
MDR MTK-5288C
MEC-DIESEL 299430
MEC-DIESEL 389837
METELLI 29-0343
MGA CD0070
MGA X070H1
MICHELIN E SMATB0150
MICHELIN E SMATK0473
MILES AB26184
MITSUBOSHI 102MR25
MOVIS ASTK1064
MOVIS ASTK1065
NIPPARTS J1122034
NPS T112A28
OPTI ZRK 1562
OPTIMAL R-1328
PROCODIS F 08CD60
PROCODIS F KTD9003
QH TALBROS QTB473
QUINTON HA QTB473
REPKIT RKTK1064
REPKIT RKTK1065
RIDEX 306T0237
RIDEX 307T0236
ROULUNDS RR1218
RUV 556921
SCT G405
SIL TK1266
SIL TK1268
SKF VKMT 91713
SYNCRONIX SY0860N
Stark SKTBK-0760235
Stark SKTIB-0780236
TOYOT 13568-67010
TOYOT 13568-69085
TRISCAN 8645 5405XS
VEYANCE G1070H
WILMINK WG1151509
WILMINK WG1278912
WILMINK WG2003791
WILMINK WG2223065
ZEKKERT ZR-1110

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Pasek rozrządu 81 92 4451 pasuje do Twojego auta

 

TOYOTA

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1595,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1471,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1122,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >
Poznaj akumulatory firmy Centra. Modele AGM, EFB, Futura, Plus, Standard i Start-Stop Auxiliary

Akumulatory firmy Centra. Co mają Wam do zaoferowania modele AGM, EFB, Futura, Plus, Standard i Start-Stop Auxiliary?

Ktoś z Was rozgląda się za nowym akumulatorem? Jeśli tak, być może zainteresuje go oferta marki Centra – uznanego producenta baterii samochodowych różnych typów. Firma Centra, znana z innowacyjnych rozwiązań i wysokiej jakości produktów, oferuje szeroką gamę akumulatorów dostosowanych do różnych potrzeb kierowców. Jakiego typu są to akumulatory? Jakie są wady i zalety każdego z tych modeli?

czytaj więcej >
Jak odczytać rok produkcji samochodu z numeru VIN?

Jak odczytać rok produkcji samochodu z numeru VIN? Na czym może polegać trudność tej metody?

Numer VIN to naprawdę świetny wynalazek. W tym krótkim ciągu znaków zakodowanych jest wiele niezwykle ważnych i potrzebnych informacji – chociażby rocznik auta, mogący znacząco ułatwić nam np. prawidłowy dobór części i naprawę samochodu. Warunkiem koniecznym jest tu jednak umiejętność odczytywania roku produkcji z numeru VIN. Jak zrobić to dobrze?

czytaj więcej >
Opinie o olejach Fuchs. Sprawdź czy warto wlać olej tej marki do swojego samochodu?

Opinie kierowców i motoryzacyjnych ekspertów o olejach Fuchs. Czy warto wybrać olej silnikowy tej marki do swojego samochodu?

Wybierając olej silnikowy do swojego auta, kierujemy się jego parametrami, ceną, ale również i marką. Marka oleju była i jest kojarzona z jego jakością, stąd warto znać opinie o konkretnych markach oleju silnikowego, zanim się po nie sięgnie. Jak wygląda to w przypadku olejów Fuchs? Co stoi za ich rosnącą popularnością? Czy warto w nie zainwestować?

czytaj więcej >

Pasek rozrządu

Pasek rozrządu to element łączący wał korbowy układem rozrządu. Napędzany przez wał korbowy pasek odpowiada za pracę zaworów, tym samym jego zadaniem, jak i całego układu rozrządu, jest przede wszystkim dostarczenie ładunku do cylindra. Przeważnie pasek rozrządu wykonany jest z gumy, a konkretnie z elastycznego, lecz niezwykle wytrzymałego, kauczuku. Ponadto, zawiera on dodatki kevlaru, poliamidów lub stali, które mają go wzmocnić.

Prawidłowa praca paska rozrządu jest niezbędna dla funkcjonowania pojazdu. Wszelkie nieprawidłowości skutkują niedoborem ładunku w cylindrze, co początkowo ogranicza możliwości silnika, a przy poważniejszej niesprawności uniemożliwia jego działanie. Ze względu na kluczowe znaczenie tego elementu, niezwykle ważne jest, aby dbać o jego stan technicznych. Pasek rozrządu może ulegać różnym usterkom. Najpowszechniejsze problemy to przetarcia rowków oraz poluzowanie paska. Wymienione problemy często można zauważyć już na pierwszy rzut oka, czasami jednak nie są widoczne, mimo że pasek nie działa w pełni poprawnie. Naturalnym następstwem użytkowania paska rozrządu jest również utrata przez niego elastyczności. W skrajnym przypadku może dojść do zerwania paska rozrządu, co ma katastrofalne skutki, w postaci zniszczenia tłoków oraz innych elementów silnika.

W celu zapewnienia bezpieczeństwa jednostce napędowej, a także sobie samemu, kierowca powinien regularnie poddawać pasek rozrządu kontroli. Nawet jeżeli wydaje się, iż pasek jest w dobrym stanie, należy go wymienić po czasie wskazanym przez producenta. Zalecany okres użytkowania paska rozrządu jest różny, w zależności od modelu, jednak zwykle nie przekracza 200 tys. km.

SWAG

Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.

Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.

Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.

Cechy Części

Pas napędowy z zębami o zaokrąglonym profilu
Paski OE z zębem o profilu krzywoliniowym (zęby zaokrąglone) z wcięciem to jednak coś zupełnie innego niż paski z zębem o profilu trapezoidalnym (zęby kanciaste), choć różnice są niewielkie. Jedyną rzeczywistą rozbieżnością występującą pomiędzy oboma profilami zębów jest samo wcięcie i niezależnie od tego, czy ono występuje, to oba paski mają zęby zaokrąglone.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze