Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pierścień uszczelniający wałka rozrządu FEBI BILSTEIN 19571 (Od strony czołowej)

5.0 (3 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
19571
Pierścień uszczelniający wałka rozrządu FEBI BILSTEIN 19571 (Od strony czołowej)
  • Pierścień uszczelniający wałka rozrządu FEBI BILSTEIN 19571 (Od strony czołowej) - fot.1
  • Pierścień uszczelniający wałka rozrządu FEBI BILSTEIN 19571 (Od strony czołowej) - fot.2
Dostępność towaru:   dostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
17,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
FEBI BILSTEIN
Jednostka:
sztuka
EAN:
4027816195719
Grubość [mm]:
7,0
Średnica wewnętrzna [mm]:
27,0
Średnica zewnętrzna [mm]:
47,0
Materiał:
FPM (fluor-kauczuk)/ACM (poliakryl-kauczuk)
Lokalizacja w aucie:
Od strony czołowej
Ciężar [kg]:
0,015
Dla numeru OE:
0807.28
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Wałek rozrządu 19571 firmy FEBI BILSTEIN

Parametry:
  • Grubość [mm]: 7,0
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 27,0
  • Średnica zewnętrzna [mm]: 47,0
  • Materiał: FPM (fluor-kauczuk)/ACM (poliakryl-kauczuk)
  • Lokalizacja w aucie: Od strony czołowej
  • Ciężar [kg]: 0,015
  • Dla numeru OE: 0807.28

Opinie

Średnia ocena:
5.0 (3 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Pierścień uszczelniający wałka rozrządu FEBI BILSTEIN 19571 (Od strony czołowej)

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Poznaj opinie o produktach FEBI BILSTEIN w kategorii Wałek rozrządu

cHEF

(10.11.2016)

5.0
polecam ten pierścień do wałka rozrządu bo w moim aucie sprawdza się całkiem dobrze i niemam potrzeby wymiany go na inny więc części w iparts są jak najbardziej sprawdzone :)

Opinia wystawiona dla Pierścień uszczelniający FEBI BILSTEIN 38238 (Od strony czołowej)

Busdriver

(19.03.2013)

5.0
Ogromny PLUS za profesjonalne podejście do zamówienia :) Dziękuję :)

Opinia wystawiona dla Wałek rozrządu FEBI BILSTEIN 04934

mvn

(22.02.2013)

5.0
No,no. Panowie. Pozytywnie zaskoczyliście mnie terminem dostawy. Polecam każdemu kto chce szybko i tanio zrobić zakupy solidnych części.

Opinia wystawiona dla Wałek rozrządu FEBI BILSTEIN 02227

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 19571 po numerze OEM

Producent Numery OEM
AJUSA 15061800
AKRON-MALÒ 734PRDF
AUTOMEGA 190042210
Aslyx AS-506198
BGA OS0351
BH SERVICE 9GR 376 807-771
CITRO 0807.28
CITRO 807.28
CORTECO 20026123B
DIAMAX AN01011
ELRING 153.740
ELWISROYAL 8044232
FAI OS8690
FAST FT49708
FIAT 9400807289
GLASER P77142-01
GOETM 50-319474-00
GUARNITAUT 992076-8300
HART 720 282
HELLA 9GR 376 807-771
IAP 134-14072
IMEX IMX 153.740
LANCIA 9400807289
LANDROVER LR 000659
LYNXAUTO SO-0310
MABYPARTS OTK032059
MAG 341500000730
MEC-DIESEL 520639
MEC-DIESEL 523797
OSSCA 64450
PAYEN NA5035
PEUGE 0807.28
PEUGE 807.28
QH TALBROS ENG41016
QUINTON HA ENG41016
REINZ 81-34144-00
RIDEX 572S0006
RUV 295903
SKT 041256-V
STELLOX 34-00069-SX
SWAG 62 91 9571
Stark SKSSC-2070005
TOPRAN 720 119
TOYOT SU001-A0144
VANHE JA1089
WILMINK WG1004737
WILMINK WG1084272
WILMINK WG1091098
WILMINK WG1163411
WILMINK WG1190902
WILMINK WG1250093
WILMINK WG2135391
alp ALP-005027

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Wałek rozrządu 19571 pasuje do Twojego auta

 

CITROËN

  • brak modeli

FIAT

  • brak modeli

LANCIA

  • brak modeli

LAND ROVER

  • brak modeli

PEUGEOT

  • brak modeli

TOYOTA

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1573,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1510,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Jak ochronić auto przed gradem? Jak radzić sobie ze skutkami ewentualnych uszkodzeń i czy warto kupować samochodu po gradobiciu?

Jak ochronić auto przed gradem? Jak radzić sobie ze skutkami ewentualnych uszkodzeń i czy warto kupować samochodu po gradobiciu?

Grad w Polsce to nic niezwykłego, jednak ten rok pod tym względem był wyjątkowo feralny. Wiele aut zostało uszkodzonych przez grad, wiele takich trafiło do serwisów i na sprzedaż. Czy warto się nimi zainteresować? Jak powinna wyglądać naprawa auta po gradobiciu i – przede wszystkim – jak można je przed takim gradobiciem ochronić?

czytaj więcej >
Barum Quartaris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Opony samochodowe Barum Quartaris 5, czyli czeska uniwersalność na każdą porę roku. Jak model ten sprawdza się na polskich drogach?

Każdy szanujący się producent opon do aut osobowych posiada w swojej ofercie opony całoroczne. Ma je również i czeska marka Barum pod postacią modelu Quartaris 5. Opony te wyróżniają się wszechstronnością i przystępną ceną, ale zanim zdecydujecie się na ich zakup, warto byłoby dokładnie poznać ich charakterystykę. Co oferują polskim kierowcom opony Quartaris 5 i czy faktycznie radzą sobie przez cały rok?

czytaj więcej >
Wymiana klasycznej kierownicy na multimedialną. Od czego należy zacząć?

Zastanawiacie się nad wymianą klasycznej kierownicy na kierownicę multimedialną? Zobaczcie, od czego warto zacząć

Wymiana klasycznej kierownicy na nowoczesną kierownicę multimedialną to marzenie wielu kierowców. O czymś podobnym myślą zwłaszcza Ci, którzy naprawdę lubią podkręcać możliwości swoich „czterech kółek” lub też poprawiać ich wygląd. Jaki efekt przyniesie taka wymiana kierownicy? Czego będziecie do tego potrzebować i na co musicie uważać podczas wymiany?

czytaj więcej >
Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >

Wałek rozrządu

Wałek rozrządu jest używany głównie w silnikach tłokowych (spalinowych), gdzie jest jest częścią mechanizmu rozrządu zaworowego, służy do otwierania zaworów dolotowych i wydechowych zgodnie z harmonogramem projektowym. Choć jest to co raz rzadsze zjawisko, wałek rozrządu można spotkać w starych  pompach wtryskowych, w których są używane do uruchamiania elementów pompy. Te elementy dostarczają paliwo do poszczególnych kolektorów dolotowych lub cylindrów.

Wałek rozrządu to pręt, który obraca się i ślizga po maszynie, aby zamienić ruch obrotowy w ruch liniowy. Ta zmiana ruchu jest realizowana przez wałek rozrządu przesuwający się coraz bardziej od osi obrotu, gdy wałek rozrządu jest popychany przez maszynę.

Wałek rozrządu kontroluje zarówno dopływ paliwa, jak i wydalanie spalin. Składa się z kilku promieniowych krzywek, z których każda przesuwa zawory dolotowe lub wydechowe. Ten wałek rozrządu jest połączony z wałem korbowym za pomocą paska, łańcucha lub kół zębatych. Zapewnia to stały czas zaworów w stosunku do ruchu tłoków.

Wałki rozrządu do silników samochodowych są odlewane w całości z żeliwa. W wyjątkowych przypadkach również kute ze stali, następnie obrabiane mechanicznie i częściowo utwardzane, do czego zwykle stosuje się proces hartowania indukcyjnego.

FEBI BILSTEIN

Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.

Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.

Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.

Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze