- Gwint wewnętrzny [mm]: M10 x 1
- Ciężar [kg]: 0,545
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | 37001MR |
A.B.S. | 41839X |
ABE | C9M016ABE |
AKRON-MALÒ | 89295 |
APEC | MCY314 |
ATE | 03.2023-0825.3 |
BBR | 001-10-00012 |
BORG BECK | BBM4360 |
BOSCH | 0 986 480 020 |
BRAKE ENG | MC1496BE |
BRAKE ENG | MC1858 |
BRAXIS | AJ0221 |
BREMBO | M 50 014 |
BREMSI | PB0602 |
BSF | 05150 |
CAR | 5292 |
CIFAM | 202-177 |
CLUTCHNUS | MBC0415 |
Caliper EP | WM009 |
DELPHI | LM40825 |
DIAMAX | N04462 |
FEBI | 12269 |
FENOX | T2518 |
FERODO | FHM508 |
FREY | 745401102 |
FRITECH | PF158 |
FTE | 9220021 |
FTE | H19865.0.1 |
GIRLING | 4007116 |
HELLA | 8AM 355 500-401 |
HELLAPAGID | 8AM 355 500-401 |
JURID | 132278J |
KABIS | MCK20544 |
KAWE | B1858 |
LPR | 1858 |
MAG | 360219130100 |
MAG | 360219130391 |
MAG | 360219130440 |
MAPCO | 1784 |
MERCE | 004 430 34 01 |
MERCE | 004 430 39 01 |
MERCE | 005 430 24 01 |
MERCE | A004 430 34 01 |
MERCE | A004 430 39 01 |
MERCE | A005 430 24 01 |
METELLI | 05-0177 |
METZGER | 202-177 |
MGA | MC2218 |
NK | 823310 |
OPTIMAL | CL-0617 |
OSSCA | 06426 |
PATRON | PBC1858 |
PROTECHNIC | PRH3223 |
REMSA | C1023.26 |
RIDEX | 258M0075 |
ROADHOUS | 1023.26 |
SAMKO | P17527 |
STELLOX | 05-85140-SX |
Stark | SKMC-0570074 |
TEXTAR | 33006100 |
TOPRAN | 400 711 |
TRISCAN | 8130 23104 |
TRUSTING | PF158 |
TRW | PMK116 |
TTC | 02.36.055 |
VALEO | 350736 |
VILLAR | 621.3072 |
WOKING | C1023.26 |
WXQP | 140473 |
MERCEDES-BENZ
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Pompa hamulcowa to jeden z najważniejszych elementów układu hamowania. Jej najważniejszym zadaniem jest tłoczenie płynu hamulcowego pod odpowiednim ciśnieniem. Sprawna pompa hamulcowa jest niezbędna, aby proces hamowania przebiegał prawidłowo.
Konstrukcja pompy hamulcowej jest dosyć prosta. Urządzenie posiada korpus wraz z tłokiem, który bezpośrednio odpowiada za podwyższanie ciśnienia płynu. Wprawienie w ruch tłoka jest możliwe dzięki sprężynie dociskowej. Pompa hamulcowa to urządzenie hydrauliczne, zatem szczelność w przypadku tego elementu jest kwestią kluczową. Tym samym nieodłącznym wyposażeniem każdej pompy hamulcowej są pierścienie uszczelniające. Do korpusu pompy przymocowany jest zbiornik płynu hamulcowego. Jego zadaniem jest dostarczanie płynu do pompy w celu wtłoczenia go do hamulców. Ponadto, służy on również magazynowaniu nadmiaru płynu hamulcowego.
Pompa hamulcowa jest połączona z pedałem hamulca za pomocą dźwigni. Wciśnięcie pedału powoduje ruch tłoka w pompie, czego konsekwencją jest dostarczenie płynu hamulcowego do zacisku. Ważne jest odpowiednie ciśnienie płynu, umożliwiające wprawienie w ruch zacisku, który dociska klocki hamulcowe do tarcz. W ten sposób dochodzi do wyhamowania ruchu koła.
Niesprawność pompy hamulcowej najczęściej jest wywołana nieszczelnością urządzenia. Jeśli dojdzie do wycieku, niemożliwe staje się utrzymanie właściwego ciśnienia płynu hamulcowego. Ponadto, może wystąpić niedobór płynu hamulcowego lub też przeciwnie, jego nadmiar w zbiorniku. Jeżeli płyn hamulcowy nie jest tłoczony pod odpowiednim ciśnieniem, na tablicy rozdzielczej zapala się odpowiednia lampka kontrolna.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.