- Czynnik wypełniający: Płyn hamulcowy
- Otwór o śr[mm]: 15,87
- Ciężar [kg]: 0,180
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4X4 ESTANF | EST-95-0W-W11 |
A.B.S. | 41477 |
ABE | F90032ABE |
AKRON-MALÒ | 88139 |
ASAM | 76602 |
ASHIKA | 95-0W-W11 |
AUTO-SPEED | 290CL00550 |
AUTOMEGA | 130098315 |
BBFREDLINE | 07CV004 |
BLUEPRINT | ADBP340004 |
BORG BECK | BCM255 |
BOSCH | 0 986 486 167 |
BREMBO | C 10 003 |
BREMSI | PC0127 |
BSF | 059153 |
BSG | BSG 65-425-002 |
CAR | 7248 |
CHEVR | 55561915 |
CHEVR | 96829721 |
CIFAM | 505-166 |
CLUTCHNUS | MMC011 |
DELPHI | LM80474 |
DIAMAX | T2210 |
DJ PARTS | CM1162P |
FERODO | FHC5186 |
FRITECH | PZ166 |
FTE | 2113315 |
FTE | 2113415 |
FTE | KG15041.4.1 |
GM | 055561915 |
GM | 55561915 |
HART | 258 707 |
HBJAKOPART | J2500907 |
HOFFER | H805101 |
IAP | 205-20100G |
JAPANPAR | FR-W11 |
JAPKO | 95W11 |
KABIS | CMK30240 |
KAWE | M2296 |
LPR | 2296 |
MAG | 359004800010 |
MAXGEAR | 46-0137 |
MDR | MCM-1W11 |
MEATDORIA | 805101 |
METELLI | 55-0166 |
MGA | EE5212 |
NIPPARTS | N2500904 |
NK | 833612 |
NPS | D250O11 |
NTY | NSP-PL-003 |
OPEL | 055579997 |
OPEL | 06 79 037 |
OPEL | 06 79 081 |
OPEL | 55579997 |
OPEL | 6 79 037 |
OPEL | 6 79 081 |
OPENPARTS | FCM2077.00 |
OPTIMAL | CL-0300 |
OSSCA | 26900 |
PATRON | PBC7989 |
PROTECHNIC | PRH4146 |
Profession | 41349721 |
RIDEX | 234M0153 |
SACHS | 6284 600 733 |
SACHS | 6284 605 019 |
SAMKO | F30180 |
SKF BRAZIL | VKCH 1504141 |
STELLOX | 05-84197-SX |
SWAG | 40 93 4899 |
Stark | SKMCC-0580152 |
TECDRIVE | THYE0153 |
TEXTAR | 50004400 |
TEXTAR | 50004500 |
TRICLO | 628009 |
TRUSTING | PZ166 |
TRW | PNB596 |
TRW | RCCE01460 |
VALEO | 2113315 |
VALEO | 874314 |
VALEO | 874684 |
VAUXH | 055561915 |
VAUXH | 096829721 |
VAUXH | 55561915 |
VAUXH | 96829721 |
VILLAR | 622.B347 |
WE PARTS | 382310097 |
WILMINK | WG2231701 |
WXQP | 540231 |
hajus Auto | 1411073 |
hajus Auto | OP980260 |
CHEVROLET
|
OPEL
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Pompa sprzęgła PROTECHNIC PRH4146 | PROTECHNIC | Brak ceny |
Pompa sprzęgła DJ PARTS CM1162P | DJ PARTS | Brak ceny |
Pompa sprzęgła BORG & BECK BCM213 | BORG & BECK | Brak ceny |
Pompa sprzęgła NPS D250O11 | NPS | Brak ceny |
Pompa sprzęgła AKRON-MALÒ 88139 | AKRON-MALÒ | Brak ceny |
Pompa sprzęgła HOFFER H805101 | HOFFER | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Z racji, że niemal wszystkie samochody wyposaża się obecnie najczęściej w system hydrauliczny sterowania sprzęgłem to jego jednym z najważniejszych elementów składowych pozostaje nadal pompa sprzęgła.
Pompa sprzęgła składa się z tłoczka, który połączony jest z pedałem. Przesuwając się w korpusie pompy dochodzi do wytwarzania ciśnienia, które popycha wysprzęglik przy skrzyni biegów. To od pompy zależy w dużej mierze płynna zmiana biegów.
Intensywna eksploatacja samochodu sprawia, że elementy uszczelniające pompy sprzęgła ulegają stopniowemu zużyciu i wytarciu. Kiedy do tego dojdzie zależne jest przede wszystkim od sposobu eksploatacji pojazdu. Powstanie pierwszych nieszczelności powoduje wycieki płynu hydraulicznego oraz doprowadza do zapowietrzenia układu. To właśnie wtedy zachodzi konieczność wymiany pompy sprzęgła na nową.
Wymiana pompy sprzęgła polega na odłączeniu przewodu ciśnieniowego i demontażu pompy z zespołu pedału sprzęgła. Niestety nie jest to łatwa operacja, a w przypadku niektórych samochodów może zostać dodatkowo skomplikowana z powodu konieczności wymontowania poszczególnych elementów deski rozdzielczej. Wymianę zaleca się powierzyć profesjonalnemu warsztatowi samochodowemu.
Montaż nowej pompy sprzęgła polega na jej przykręceniu oraz podłączeniu przewodu ciśnieniowego. Po prawidłowym montażu pompy należy jeszcze odpowietrzyć układ i uzupełnić płyn hydrauliczny w zbiorniczku wyrównawczym.
Nie należy bagatelizować niesprawności pompy sprzęgła w żadnym wypadku. To jeden z najważniejszych elementów hydraulicznego układu sterowania sprzęgłem.