- Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
- Przepływ informacji: Magistrala CAN
- Ograniczenia producenta: HPI
- Gwarancja: 2 lata gwarancji
Dodaj opinię
(17.06.2015)
Opinia wystawiona dla Przekładnia kierownicza LIZARTE 01.56.1640
Producent | Numery OEM |
---|
ITAL1 | 9404008029 |
ITAL1 | 9404008039 |
ITAL1 | 9467563580 |
ITAL1 | 9467567780 |
ITAL1 | 9467587080 |
ITAL1 | 9467595580 |
ITAL1 | 9467595680 |
ITAL1 | 9467600480 |
ITAL1 | 9467600580 |
ITAL1 | 9467624680 |
ITAL1 | 9667586380 |
ITAL1 | 9667600680 |
ITAL1 | 9667600780 |
LIZARTE | 1440050080 |
LIZARTE | 54609 |
LIZARTE | 7070067 |
LIZARTE | 7070068 |
LIZARTE | BECT90 |
LIZARTE | CS-54205 |
LIZARTE | DP6051 |
LIZARTE | DPN1189 |
LIZARTE | EPR5041 |
LIZARTE | HPI007 |
LIZARTE | J5095965+C |
LIZARTE | PA199 |
LIZARTE | PELR04 |
LIZARTE | PME158867N |
LIZARTE | SP85380 |
LIZARTE | STEP200 |
PSA | 1400752580 |
PSA | 1401314780 |
PSA | 1401440980 |
PSA | 1629088880 |
PSA | 4007 KW |
PSA | 4007 NJ |
PSA | 4007 NN |
PSA | 4007 NP |
PSA | 4007 RX |
PSA | 4007 RY |
PSA | 4007 SK |
PSA | 4007 TE |
PSA | 4007 TF |
PSA | 4007 TG |
PSA | 4007 TJ |
PSA | 4007 VF |
PSA | 4007 VG |
PSA | 4007 VJ |
PSA | 4007 VV |
PSA | 4007 VW |
PSA | 4007 XL |
PSA | 4007 XN |
PSA | 4007 XQ |
PSA | 4007 XR |
PSA | 4007 XS |
PSA | 4007 ZX |
PSA | 4007VH |
PSA | 4007XP |
PSA | 4007XT |
PSA | 4007ZZ |
PSA | 4008 02 |
CITROËN
|
FIAT
|
LANCIA
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Przekładnia kierownicza to istotny element układu kierowniczego, dzięki któremu ruch kierownicy przekłada się na odpowiednie zachowanie kół. Element ten jest bezpośrednio połączony z mechanizmem zwrotniczym, przenosząc na niego ruch obrotowy, wygenerowany przez użytkownika. W dalszej kolejności ruch ten przekazywany jest na koła.
Najczęściej stosuje się dzisiaj tak zwane przekładnie zębatkowe, które jednak znajdują zastosowanie tylko w pojazdach wyposażonych w niezależne zawieszenie. Przenoszenie ruchu obrotowego odbywa się tutaj dzięki zazębianiu się kół, jednak istnieją również inne rodzaje przekładni kierowniczych. Głównie w starszych pojazdach można się spotkać z modelami ślimakowymi oraz śrubowo-kulowymi, które działają na nieco innych zasadach. W celu usprawnienia pracy przekładni oraz zwiększenia jej żywotności, koła zębate pokryte są smarem stałym. Sprawia on, że przekładnia kierownicza nie wymaga konserwacji w czasie jej użytkowania.
Ważną częścią wspomagającą pracę przekładni jest pompa wspomagania. Dzięki niej kierownica porusza się lekko, zwiększając komfort jazdy. Obecnie jest to podstawowe wyposażenie każdego pojazdu. Stosuje się zarówno pompy elektryczne, jak i hydrauliczne. Modele elektryczne mają nieznaczny wpływ na spalanie paliwa, a także zajmują niewiele miejsca, natomiast ich budowa jest mało skomplikowana, przez co są dzisiaj częściej stosowane. Hydrauliczna pompa wspomagania to urządzenie napędzane poprzez pasek klinowy. Praca pompy hydraulicznej znacząco zwiększa spalanie paliwa, co jest jej największą wadą.
Lizarte to hiszpańska firma znana z regenerowanych części samochodowych, która powstała w 1973 roku. Marka swoim klientom oferuje:
Lizarte na swoje produkty daje aż dwa lata gwarancji (poza wtryskiwaczami. W tym wypadku gwarancja udzielna jest na rok).
To, co wyróżnia na rynku motoryzacyjnym hiszpańską firmę, to nowoczesny sprzęt do regeneracji części samochodowych z pokaźnym i rozbudowanym zapleczem, które cenią sobie takie znane marki, jak Volvo czy Mitshubishi.
Lazarte doceniają też między innymi za to, iż mimo że na rynku jest już od wielu lat, to jednak wciąż świadczy ona usługi na bardzo wysokim poziomie. To zasługa ogromnego wysiłku, który marka wkłada w nieustanny rozwój techniczno-ekonomiczny.
Jakość produktów oferowanych przez Lazarte potwierdzają także liczne certyfikaty ISO TS 16949 i ISO 900.
Warto też nadmienić, iż firma swoje siedziby ma w Hiszpanii w: Alicante, Barcelonie, Walencji i Saragossa oraz we Francji w: Paryżu, Metz, Lille, Lyon, Marsylii, Nantes, Tuluzie oraz Bordeaux.