- Typ pompy: Pompa łopatkowa
- Ciśnienie pracy [bar]: 110
- Dla producentów przekładni kierowniczych: ZF
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.I.C. | 51599 |
ABAKUS | 140-01-004 |
ACEMARK | 206881 |
AIC | 51599 |
ATI | P515 |
AUDI | 8D0 145 156K |
AUDI | 8D0 145 156KV |
AUDI | 8D0 145 156KX |
AUDI | 8D0 145 156L |
AUTEX | 863099 |
AUTEX | 863171 |
AUTOMEGA | 110046310 |
BGA | PSP0105 |
BORSEHUNG | B13210 |
BOSCH | K S00 000 537 |
BOSCH | K S01 000 507 |
BUGIAD | BSP20828 |
CASCO | CSP73134AS |
CAUTEX | 768483 |
CEVAM | 130434 |
DA SILVA | DP2355 |
DELCOREMY | DSP5235 |
DEPA | PA515 |
DIPASPORT | PSO077DPSN |
DRI | 715.520.012 |
DRI | 715520012 |
DYNAMATRIX | DPSP145 |
EAI | SOR4130060 |
EAI | SOR4940105 |
ELSTOCK | 15-0012 |
ERABENELUX | SP8488 |
ESEN SKV | 10SKV220 |
ESEN SKV | 10SKV242 |
FARE SA | 34863 |
FENOX | HPS00032 |
G.U.D. | GPP100104 |
GR | PI0306 |
GR | PI0772 |
HELLA | 8TL 359 000-271 |
IPD | 36-2094 |
IPD | 36-2166 |
ITN | 18-HP-002 |
ITN | 18-HP-089 |
ITN | 18-HP-267 |
ITN | 18-HP-501 |
JPG | 1145101600 |
KAMOKA | PP014 |
KS | 6000102 |
LAUBER | 55.5235 |
LEMFO | 24576 01 |
LENCO | SP3242 |
LIZARTE | 04.13.0060 |
LIZARTE | 04.94.0105 |
MAG | 359002700400 |
MAPCO | 27818 |
MAXGEAR | 48-0152 |
METALCAUCH | 50530 |
MEYLE | 114 631 0006 |
MSG | VW 001 |
OPTIMAL | HP-242 |
OSSCA | 00096 |
PROFIT | 3040-0097 |
PROFIT | 3040-7808 |
QH BENELUX | QSRPA308 |
QUINTON HA | QSRPA308 |
RE-EX | 504-00012 |
REMY | DSP5235 |
SANDO | SSP73134.0 |
SERA | SOR4130060 |
SERA | SOR4940105 |
SERVOTEC | STSP5235 |
SERVOTEC | STSP5235XSET |
SHAFTEC | HP018 |
SKODA | 8D0 145 156K |
SKODA | 8D0 145 156KV |
SKODA | 8D0 145 156KX |
SKODA | 8D0 145 156L |
SNRA | SOR4130060 |
SNRA | SOR4940105 |
SPIDAN | 53742 |
STC | T450530 |
STELLOX | 00-35519-SX |
TMI | PU00012 |
TRISCAN | 8515 29605 |
TRISCAN | 8515 29616 |
TRW | JPR261 |
Test_Bosch | 2859 801 |
Test_Bosch | 7691 955 235 |
Test_Bosch | 7691.955.235 |
UBD | 30024 |
URW | 32-71512 |
VAICO | V10-0572 |
VAICO | V10-0573 |
VPM | VPM8D0145156K |
VW | 8D0 145 156K |
VW | 8D0 145 156KV |
VW | 8D0 145 156KX |
VW | 8D0 145 156L |
WAT | BAD52Z |
WAT | BVW58Z |
WILMINK | WG1993618 |
ZF PARTS | 2859 801 |
vika | 41450105301 |
AUDI
|
SKODA
|
VW
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Zestaw osłony przegubu napędowego CEVAM 1240 | CEVAM | Brak ceny |
Pompa wspomagania układu kierowniczego TMI PU00288 | TMI | Brak ceny |
Pompa wspomagania układu kierowniczego TMI PU00012 | TMI | Brak ceny |
Pompa wspomagania układu kierowniczego ELSTOCK 15-0302 | ELSTOCK | Brak ceny |
ZF PARTS 2859 801 | ZF PARTS | Brak ceny |
Pompa wspomagania układu kierowniczego IPD 36-2094 | IPD | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Przekładnia kierownicza to istotny element układu kierowniczego, dzięki któremu ruch kierownicy przekłada się na odpowiednie zachowanie kół. Element ten jest bezpośrednio połączony z mechanizmem zwrotniczym, przenosząc na niego ruch obrotowy, wygenerowany przez użytkownika. W dalszej kolejności ruch ten przekazywany jest na koła.
Najczęściej stosuje się dzisiaj tak zwane przekładnie zębatkowe, które jednak znajdują zastosowanie tylko w pojazdach wyposażonych w niezależne zawieszenie. Przenoszenie ruchu obrotowego odbywa się tutaj dzięki zazębianiu się kół, jednak istnieją również inne rodzaje przekładni kierowniczych. Głównie w starszych pojazdach można się spotkać z modelami ślimakowymi oraz śrubowo-kulowymi, które działają na nieco innych zasadach. W celu usprawnienia pracy przekładni oraz zwiększenia jej żywotności, koła zębate pokryte są smarem stałym. Sprawia on, że przekładnia kierownicza nie wymaga konserwacji w czasie jej użytkowania.
Ważną częścią wspomagającą pracę przekładni jest pompa wspomagania. Dzięki niej kierownica porusza się lekko, zwiększając komfort jazdy. Obecnie jest to podstawowe wyposażenie każdego pojazdu. Stosuje się zarówno pompy elektryczne, jak i hydrauliczne. Modele elektryczne mają nieznaczny wpływ na spalanie paliwa, a także zajmują niewiele miejsca, natomiast ich budowa jest mało skomplikowana, przez co są dzisiaj częściej stosowane. Hydrauliczna pompa wspomagania to urządzenie napędzane poprzez pasek klinowy. Praca pompy hydraulicznej znacząco zwiększa spalanie paliwa, co jest jej największą wadą.
Topran to marka części zamiennych, która stała się prawdziwym przełomem wśród producentów części samochodowych przeznaczonych na niezależny rynek wtórny. Marka aktywnie zdobywa popularność wśród klientów oraz specjalistów z branży motoryzacyjnej, oferując niezawodne części zamienne w atrakcyjnych cenach.
Auto części Topran są reprezentowane na rynkach części samochodowych w 80 krajach, głównie w Europie. Marka posiada zróżnicowany asortyment opatentowanych oryginalnych części samochodowych przeznaczonych do samochodów najlepszych marek pojazdów w Europie, Azji i Ameryce.
Asortyment Topran zasłynął na rynku przede wszystkim z części układu hamulcowego produkowanych przy użyciu starannie wybieranych, nowoczesnych materiałów i innowacyjnych technologii. Firma oferuje jednak znacznie szerszy asortyment części.
Topran to marka, która kładzie duży nacisk na zachowanie odpowiednio wysokiej jakości oferowanych części zamiennych. Części Topran wielokrotnie testuje się przed rozpoczęciem masowej produkcji.