- Typ pompy: Pompa jednostopniowa
- Napięcie [V]: 12
- Ilość połączeń: 2
- Ciężar [kg]: 0,09
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 88210 |
4U Autopa | 14887PU |
4U Autopa | 46242PU |
4U Autopa | 46246PU |
ABAKUS | 103-02-008 |
AIC | 55511 |
ASAM | 30355 |
AUTOMEGA | 150071310 |
AUTOTEAM | E5126 |
AUTOTEAM | E5127 |
Alfa e-Par | AF06507 |
Aslyx | AS-200670 |
Aslyx | AS-200679 |
BBR | 001-10-22409 |
BLUEPRINT | ADT30309 |
CASCO | CWP74003AS |
CASCO | CWP74004AS |
CAUTEX | 954628 |
CITRO | 16 096 881 80 |
CITRO | 6434.71 |
CITRO | 6434.76 |
CITRO | 6434.97 |
CITRO | 6434.F5 |
CITRO | 96 329 849 80 |
CITRO | 98 012 421 80 |
CITRO | 98 117 949 80 |
CITRO | B0 006 428 80 |
CSV ELECTR | CBL5113 |
CSV ELECTR | CBL5126 |
CSV ELECTR | CBL5127 |
DACIA | 28 62 036 34R |
DACIA | 77 00 428 390 |
DAKAtec | 40004W |
DAKAtec | 40005W |
DIPASPORT | PLV065N |
DIPASPORT | PLV066N |
Dr.Motor A | DRM27001 |
DÜRER | PLG23475 |
DÜRER | PLG64414 |
ERA | 465030 |
ERA | 465056 |
ESEN SKV | 15SKV013 |
FARE SA | 9731 |
FARE-MX | 9731 |
FAST | FT94907 |
FAST | FT95901 |
FERRON | TOP07940009 |
FIAT | 9632984980 |
FIAT | 9641553880 |
FISPA | 5.5126 |
FISPA | 5.5127 |
FLAMAR | WPF410047HQ |
FLAMAR | WPF510047HQ |
GOOM | WPW-0010 |
HBELPARTS | 65451055 |
HOFFER | 7500126 |
HOFFER | 7500127 |
KLAXCAR | 54518z |
LECOY | SP-035 |
LGK | LGK046082003 |
LGK | LGK046082004 |
MAPCO | 90023 |
MAPCO | 90041 |
MAPCO | 90042 |
MAXGEAR | 45-0036 |
MEATDORIA | 20126 |
MEATDORIA | 20127 |
MERCE | 415 869 00 21 |
MERCE | A415 869 00 21 |
METALCAUCH | 02072 |
METZGER | 2220036 |
METZGER | 2220039 |
METZGER | 2220085 |
MEYLE | 16-14 870 0003 |
MEYLE | 36-14 870 0000 |
MI.R.A. | 47/1113 |
MTR | 12191803 |
NISSA | 27490-00QAD |
NTY | ESP-CT-000 |
OPEL | 44 01 904 |
OPEL | 44 09 867 |
OPEL | 44 10 723 |
OPEL | 91 09 904 |
OSSCA | 05804 |
OSSCA | 26771 |
PATRON | P19-0017 |
PEUGE | 16 096 881 80 |
PEUGE | 6434.71 |
PEUGE | 6434.76 |
PEUGE | 6434.97 |
PEUGE | 6434.F5 |
PEUGE | 98 012 421 80 |
PEUGE | 98 117 949 80 |
PEUGE | B0 006 428 80 |
PLYOM | P954628 |
QF | QF00N00094 |
QF | QF00N00102 |
QF | QF00N00109 |
QF | QF00T00989 |
QF | QF00T00997 |
QF | QF00T01004 |
QUINTON HA | QWP035 |
QUINTON HA | QWP036 |
REAL | 27827300BN |
REAL | 27827400BN |
RECOFICIAL | CBL5113 |
RECOFICIAL | CBL5126 |
RECOFICIAL | CBL5127 |
RECOFICIAL | RECSWP74003.0 |
RECOFICIAL | RECSWP74004.0 |
RENAU | 28 62 036 34R |
RENAU | 60 01 545 616 |
RENAU | 60 01 549 443 |
RENAU | 77 00 428 390 |
RENAU | 82 00 031 805 |
RENAU | 82 00 246 091 |
RIDEX | 794W0003 |
RIDEX | 794W0026 |
SANDO | SWP74003.0 |
SANDO | SWP74004.0 |
SEIM | 109261 |
SIDAT | 5.5126 |
SIDAT | 5.5127 |
SPJ | SP-035 |
STARTVOLT | SWP 0901 |
STC | T402072 |
STELLOX | 10-00301-SX |
STELLOX | 10-00341-SX |
SWAG | 62 93 6333 |
Stark | SKWPC-1810002 |
Stark | SKWPC-1810025 |
TOPRAN | 207 666 |
TOYOT | 85330-0H010 |
TOYOT | 85330-0H020 |
TRICLO | 190388 |
TRICO | TSP036 |
TRISCAN | 8870 10102 |
VAUXH | 093160099 |
VAUXH | 093160294 |
VAUXH | 93160099 |
VAUXH | 93160294 |
VDO | A2C53030219Z |
VEMA | 33216 |
VEMA | 33267 |
VEMA | 33270 |
VEMO | V42-08-0005 |
VITALE | RE428390 |
WE PARTS | 441450079 |
WE PARTS | 441450080 |
WILMINK | WG1897376 |
WILMINK | WG1902529 |
WILMINK | WG1925814 |
WILMINK | WG2014968 |
WILMINK | WG2014988 |
WILMINK | WG2035344 |
WILMINK | WG2252750 |
ZZVF | ZVMC001 |
alp | ALP-000670 |
alp | ALP-000679 |
hajus Auto | 9591026 |
CITROËN
|
DACIA
|
MERCEDES-BENZ
|
NISSAN
|
OPEL
|
PEUGEOT
|
RENAULT
|
RENAULT TRUCKS
|
TOYOTA
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Pompka płynu spryskiwacza przednich reflektorów NPS U658L01 | NPS | Brak ceny |
Pompka spryskiwacza szyby czołowej TRICLO 190361 | TRICLO | Brak ceny |
Pompka spryskiwacza szyby czołowej TRICLO 190388 | TRICLO | Brak ceny |
Pompka spryskiwacza szyby czołowej QUINTON HAZELL QWP036 | QUINTON HAZELL | Brak ceny |
Pompka spryskiwacza szyby czołowej HERTH+BUSS ELPARTS 65451053 | HERTH+BUSS ELPARTS | Brak ceny |
Pompka spryskiwacza szyby czołowej HERTH+BUSS ELPARTS 65451055 | HERTH+BUSS ELPARTS | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Pompka płynu spryskiwacza to jeden z elementów układu czyszczenia szyb. Współpraca sprawnego spryskiwacza i wycieraczek jest niezbędna dla zachowania przejrzystości przedniej szyby. Prawidłowa praca tych elementów jest także konieczna, aby móc bezpiecznie poruszać się w warunkach ograniczonej widoczności. Urządzenie pompuje bowiem płyn, który służy również do czyszczenia reflektorów.
Standardowa pompka płynu spryskiwaczy to plastikowa konstrukcja odpowiedzialna za tłoczenie płynu do dysz spryskiwaczy. Dzięki niej możliwe jest osiągniecie odpowiedniego ciśnienia, które umożliwia spryskanie płynem całej przedniej szyby. Pompka umieszczona jest w zbiorniku magazynującym płyn do spryskiwaczy. Posiada wlot, przez który płyn dostaje się do pompki oraz wyloty, przez które jest on tłoczony do dysz. Średnica wylotów jest mniejsza niż średnica wlotu, aby możliwe było zwiększenie ciśnienia. Do wylotów podłączone są przewody, które przeważnie również wykonane są z tworzywa sztucznego.
Pompka ma kluczowe znaczenie dla pracy całego układu spryskiwaczy. Jeżeli płyn nie jest tłoczony pod odpowiednim ciśnieniem, nie ma mowy o pokryciu nim całej powierzchni szyby. Tym samym każda niesprawność pompki płynu spryskiwaczy wymaga reakcji. Najczęściej problem tkwi w zanieczyszczeniach, które uniemożliwiają płynne działanie urządzenia. W takiej sytuacji wystarczy dostać się do pompki, a następnie ją przeczyścić. Niemniej możliwe jest również uszkodzenie któregoś z elementów konstrukcyjnych pompki. W niektórych przypadkach możliwa jest wymiana pojedynczej części, w innych natomiast mechanik zaleca montaż nowej pompki płynu spryskiwaczy.