- Średnica flanszy [mm]: 56
- Pierścień ABS O [mm]: 70,06
- Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 26
- Wewnętrzne uzębienie, od strony koła: 23
- Ilość zębów obręczy ABS: 48
- Skrawanie: Z rowkiem w elemencie wewnętrznym (w środku)
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ACEMARK | 215407 |
APEC | ACV1211 |
ASHIKA | 62-02-270 |
ASHUKI | 0846-6212I |
ASHUKI | TO-769I |
ASVA | TY-A22A48 |
ATI | 48410 |
ATI | 48430 |
ATI | 48450 |
ATI | 48451 |
AUTEX | 821684 |
AUTEX | 822282 |
AUTO-SPEED | 3750TO0052 |
AUTOTEAM | G400414 |
AYWIPARTS | AW1510151A |
BGA | DS9136RA |
BLUEPRINT | ADT38974 |
BUGIAD | 51535 |
CAR | GTY3930K |
CAR | GTY4390K |
CDX | 769/48 |
CEVAM | 50237Z |
CEVAM | 50238Z |
CEVAM | 7169Z |
CEVAM | 7173Z |
CIFAM | 607-483 |
COMLINE | CTY45033E |
DA SILVA | 99003AT |
DENCKERMAN | C120097 |
DEPA | 3484100 |
DEPA | 3484300 |
DEPA | 3484500 |
DEPA | 3484550 |
DRIVE | DP2110.10.1470 |
DYNAMATRIX | DCV859269 |
EAI | T98605A1 |
EAI | T98606A1 |
EKG | 921843 |
FAG | 771 0484 30 |
FARCOM | 240288 |
FEBEST | 0111-220RH |
FEBEST | 0111-CT220RH |
FEBEST | 0112-CT220RH |
FRECCIA | CVJ13-1170 |
GLO | 3813K |
GMB-EA | GJ05690 |
GMB | GJ05690 |
GSP | 259172 |
GSP | 259584 |
GSP | 659117 |
GSP | 859022 |
GSP | 859269 |
HART | 442 544 |
HEMAN | TD94100 |
HEMAN | TJ20810 |
Hi-Q | C04031 |
IAP | 406-17085 |
INTERPARTS | TO-8-09-212A |
IPD | 31-2717 |
ITN | 02-151-0270 |
ITN | 02-151-483 |
ITN | 02-151-484 |
ITN | 02-151-513 |
ITN | 02-170-0505 |
JAPANPAR | GI-270 |
JAPKO | 62270 |
KAMOKA | 7054 |
KAVO PARTS | CV-9016 |
KRAFTVOLL | 01020170 |
KRONER | K101645 |
LEXUS | 43470-09480 |
LOEBRO | 303894 |
LPR | KTY717 |
LPR | KTY720 |
LYNXAUTO | CO-7558A |
MAG | 302015100283 |
MAPCO | 16560 |
MAXGEAR | 49-0378 |
MDR | GSP-259172 |
MDR | GSP-659117 |
MDR | GSP-859022 |
MDR | GSP-859269 |
MDR | MCV-8226 |
MDR | MCV-8270 |
METELLI | 15-1483 |
MEYLE | 30-14 498 0024 |
MILES | GA20455 |
MULTIP | 18-092451 |
NAPA | NCV1211 |
NIPPARTS | J2822131 |
NK | 514520 |
NPS | T281A34 |
NTY | NPZ-TY-046 |
Neocom | JN-1483 |
Neocom | JN-1513 |
OPENPARTS | CVJ5492.10 |
OPTIMAL | CW-2671 |
OPTIMAL | CW1901 |
PASCAL | G12046PC |
PATRON | PCV1483 |
PEMEBLA | JAPGI-226 |
POINT GEAR | PNG74567 |
POINT GEAR | PNG74568 |
PROTECHNIC | PRJ483 |
QH BENELUX | QVJ1224 |
QUINTON HA | QVJ1224 |
RCAFRANCE | TO80A |
RIDEX | 5J0141 |
RUV | 76924S |
RUV | 76929S |
SAMKO | 32K720 |
SERA | TO315 |
SERA | TO317 |
SHAFTEC | TO122AL |
SHAFTEC | TO124AL |
SHAFTEC | TO124AR |
SKF | VKJC 3458 |
SNR | OJK69.008 |
SNRA | TO2315 |
SNRA | TO2317 |
SPIDAN | 21843 |
STARTCAR | 605ST89-48 |
STARTCAR | 606ST89-48 |
STATIM | C.573 |
STELLOX | 150 1513-SX |
Stark | SKDS-0210652 |
TOYOT | 43410-05180 |
TOYOT | 43410-05200 |
TOYOT | 43410-05220 |
TOYOT | 43410-05221 |
TOYOT | 43410-05240 |
TOYOT | 43410-05241 |
TOYOT | 43420-05160 |
TOYOT | 43420-05170 |
TOYOT | 43460-09280 |
TOYOT | 43460-09290 |
TOYOT | 43460-09480 |
TOYOT | 43460-09490 |
TOYOT | 43470-09400 |
TOYOT | 43470-09420 |
TOYOT | 43470-09460 |
TOYOT | 43470-09480 |
TOYOT | 43470-09481 |
TOYOT | 43470-09490 |
TOYOT | 43470-09500 |
TOYOT | 43470-09730 |
TOYOT | 43470-09740 |
TRAKMOTIVE | 40-0416 |
TRISCAN | 8540 13134 |
TRISCAN | 8540 13536 |
VAICO | V70-0149 |
VEKA | TO-1040A |
VEMA | 20019051 |
ZEKKERT | GS-4893 |
ZETA-ERRE | TO30 |
ZETA-ERRE | TO31 |
ZETA-ERRE | TO31A |
TOYOTA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Przegub napędowy to element półosi napędowej samochodu. Rola tego podzespołu sprowadza się do umożliwienia ruchu układu zawieszenia samochodowego w górę i dół oraz skręcania kół. Przeguby napędowe nazywa się także często przegubami homokinetycznymi.
Przeguby poddaje się dużym przeciążeniom podczas jazdy samochodem. Niestety każda ich awaria lub uszkodzenie mechaniczne z reguły prowadzi do zatrzymania samochodu i uniemożliwienia dalszej jazdy. Najważniejszy aspekt eksploatacyjnych tych auto części to kontrola stanu osłon gumowych przegubów.
Bardzo istotne jest w przypadku tych podzespołów odpowiednie smarowanie. Przeguby zostały zamknięte w szczelnych osłonach, wypełnionych smarem. Jeżeli braknie odpowiedniego smarowania (np. na skutek wypłukania smaru przez wodę), to dojdzie do bardzo szybkiego zużycia eksploatacyjnego tych części. Ponadto należy mieć na uwadze, że przeguby to części samochodowe bardzo podatne na procesy korozyjne.
Przedostanie się wody do przegubu i wypłukanie smaru prowadzi do zatarcia powierzchni roboczych tego elementu, powstania zbyt dużych luzów oraz korozji. Typowe objawy uszkodzenia tej części to stukanie podczas skręcania. Najbardziej niebezpieczna sytuacja to ewentualne zerwanie całego przegubu.
Jeżeli dojdzie do zerwania przegubu kierowcy nie pozostanie nic innego jak wymienić go na nowy wraz z nową osłoną gumową, opaskami mocującymi oraz smarem.
Herth+Buss Jakoparts - to niemiecka firma z wieloletnią tradycją, która powstała w 1925 roku jako Herth+Buss. Pierwszą specjalizacją przedsiębiorstwa był wyrób komponentów układów zapłonowych. Z czasem firma przebranżowiła się stawiając na produkcję szerokiej gamy części zamiennych dla wielu samochodowych marek.
Dynamiczny rozwój przedsiębiorstwa zaowocował nową linią produktów, które opatrzono marką Jakoparts. Powstałe pod tym brandem części przeznaczone są dla samochodów produkcji japońskiej i koreańskiej.
O ofercie ponad 14 000 części!
Obecnie ofertę przedsiębiorstwa stanowi ponad 14 000 różnego rodzaju komponentów, które odpowiadają praktycznie wszystkich potrzebą branży motoryzacyjnej. W bogatym asortymencie Herth+Buss Jakoparts znajdziemy:
Każdy komponent, który wychodzi spod skrzydeł Herth+Buss Jakoparts cechuje się najwyższym standardem wykonania. Dzięki temu części samochodowe tego niemieckiego producenta są trwałe i wydajne.
Warto nadmienić, iż produkcja każdego elementu oparta jest o obowiązujące w branży motoryzacyjnej normy, dzięki temu dopasowują się one do najnowszych modeli pojazdów.