- Szerokość [mm]: 25,0
- Średnica zewnętrzna [mm]: 70,0
- Ciężar [kg]: 0,222
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | 32058MR |
ABA AUTOMO | YP752610 |
AKRON-MALÒ | 1570160 |
AUGER | 80547 |
AUTEX | 641622 |
AUTEX | 641675 |
AUTLOG | RT1509 |
AUTOKIT | 03.063 |
AUTOKIT | 03.80583 |
AUTOMEGA | 210151710 |
AUTOTEAM | A00252 |
BAPMIC | BACB11-234001 |
BBR | 001-30-02282 |
BBR | 001-30-12826 |
BMS | BMS 216 |
BOGAP | C1318106 |
BTA | E2M5102BTA |
BTE | 801040 |
BTE | 801050 |
BUGATTI | BPOA1458 |
CAFFARO | 01-03 |
CAFFARO | 01-21 |
CAFFARO | 460-18 |
CAFFARO | 500114 |
CALIBER | 06663 |
CAUTEX | 180949 |
CONTI | V55102 |
DAYCO | APV2087 |
DAYCO | APV2165 |
DENCKERMAN | P320011 |
DEXWAL | 03-212 |
DEXWAL | 03-364 |
DYNAMATRIX | DT38066 |
EBI | EBT2561 |
FARE SA | 21943 |
FARE-MX | 21943 |
FEBI | 09782 |
FEBI | 9782 |
FLENNOR | FS99093 |
FORMPART | 19260036/S |
FREY | 721100601 |
G.U.D. | GEP160174 |
GATES-AU | 38095 |
GATES-MX | 38095 |
GATES-SEA | T38095 |
GATES | T38095 |
HART | 348 525 |
HART | 348 528 |
HEPU | 14-0670 |
HUTCHINSON | T0593 |
Hamburg Te | 3500-00010 |
Hamburg Te | 3500-00012 |
IJS GROUP | 93-1796 |
IJS GROUP | 93-1986 |
INA | 531 0720 10 |
INA | 532 0282 10 |
IPD | 14-0617 |
IPD | 14-0670 |
JPG | 1318301000 |
KAMOKA | R0442 |
KM INTERNA | FI0630 |
KRAFT AUTO | 1221030 |
LASO | 20030100 |
LEMFO | 10818 01 |
LORETT | POA1458 |
LUCAS | LA0313 |
LUCAS | LA0348 |
LYNXAUTO | PB-7017 |
MAG | 331316170166 |
MAPCO | 24892 |
MATRIX PRO | MX02200027 |
MATRIX PRO | MX02200029 |
MAXGEAR | 54-0108 |
MAXGEAR | 54-0422 |
MAXGEAR | 54-1374 |
MAXGEAR | 54-1379 |
MERCE | 103 200 05 70 |
MERCE | 111 202 01 19 |
MERCE | A103 200 05 70 |
MERCE | A111 202 01 19 |
METALCAUCH | 12092 |
MEYLE | 014 020 0008 |
MICHELIN E | SMAMP01014 |
MILES | AG03143 |
MOVIS | AST1068 |
MOVIS | AST2299 |
NTY | RNK-ME-002 |
NTY | RNK-ME-005 |
OPTI | 402SR |
OPTIMAL | 0-N1278 |
OPTIMAL | 0-N1442 |
OSSCA | 03630 |
OSSCA | 14833 |
PATRON | PT52109 |
PATRON | PT52136 |
PLYOM | P180949 |
PROFIT | 1014-1014 |
PartsTec | PTA101-0003 |
QH TALBROS | QTA192 |
QH TALBROS | QTT192 |
QUINTON HA | QTA192 |
RECOFICIAL | 93-1796 |
RECOFICIAL | 93-1986 |
REPKIT | RKT1068 |
REPKIT | RKT2299 |
RIDEX | 310T0015 |
RUV | 55102 |
RUV | 55124 |
SAMPA | 204.042 |
SCHNIEDER | BZS24.00103 |
SCHNIEDER | BZS24.00107 |
SIL | T3064 |
SIL | T4272 |
SKF | VKM 38066 |
SNR | GA351.02 |
STC | T412092 |
STELLOX | 03-40033-SX |
STELLOX | 03-40479-SX |
SYNCRONIX | SY32028210 |
Stark | SKTP-0600016 |
TECHNOX | TP28413 |
TOPRAN | 400 007 |
TOPRAN | 400 141 |
TREVI | TA1069 |
TREVI | TA1257 |
TRISCAN | 8641 232001 |
TTC | 02.19.074 |
VADEN ORIG | 332.01.0016 |
VAICO | V30-0113 |
WILMINK | WG1426749 |
WILMINK | WG2004345 |
WILMINK | WG2004415 |
WXQP | 111133 |
ZEKKERT | SR-1287 |
at autotei | at11633 |
MERCEDES-BENZ
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Rolka napinacza to jeden z elementów układu napinacza paska klinowego lub wielorowkowego. Pasek ten odpowiada za napędzanie działania m.in. pompy wody czy alternatora oraz umożliwienie dostarczania mieszanki paliwowej do komory spalania. Nieprawidłowe napięcie paska sprawia, że uruchamiane przez niego urządzenia pracują na zbyt niskich obrotach. Przekłada się to również na ograniczenie możliwości akumulatora, przez co mogą występować problemy z odpaleniem silnika. Tym samym awaria któregokolwiek z elementów konstrukcji napinacza, w tym również rolki, w zasadzie uniemożliwia jazdę samochodem.
W dzisiejszych pojazdach spotkać można zarówno rolki wielorowkowe, jak i gładkie. Pierwszy typ pojawia się tam, gdzie występuje pasek klinowy. Ostatnimi czasy jednak pasek klinowy traci popularność, a konstruktorzy coraz częściej decydują się na wersję wielorowkową, co wymaga również zastosowania rolki z rowkami. Różnica pomiędzy poszczególnymi rolkami napinacza polega także na zastosowanych materiałach. Producenci oferują szeroki wybór rolek metalowych, jednak pojawiają się również modele z tworzywa sztucznego, które często wcale nie odstają jakościowo.
Awarie rolki napinacza dotyczą zwykle wytarcia jej powierzchni. Efektem tego jest nie w pełni efektywna praca napinacza lub jej całkowite zatrzymanie, a w konsekwencji uniemożliwienie prawidłowego działania paska i problemy na poziomie zapalenia samochodu. Dlatego też pierwsze objawy zużycia rolki napinacza, do których należą m.in. piski podczas odpalania silnika, wymagają dokonania przeglądu i zwykle wymiany elementu. Należy podkreślić, że w takich przypadkach zaleca się wymianę całego układu napinacza.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.