- Szerokość [mm]: 27,0
- Średnica wewnętrzna [mm]: 8,0
- Średnica zewnętrzna [mm]: 72,0
- Materiał: Metal
- Ciężar [kg]: 0,414
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | 32492VV |
AUDI | 051 109 243 A |
AUDI | 51 109 243 A |
AUTEX | 641080 |
AUTOKIT | 03.360 |
AUTOTEAM | A01564 |
BRT | PBTK250 |
BTE | 601510 |
BTE | SZK03200 |
BUGATTI | BKCD0278 |
BUGATTI | BKCD0687 |
CALIBER | 36660 |
CONTI | V55438 |
CONTI_BR | V55438 |
DAYCO | ATB2085 |
DYNAMATRIX | DT11021 |
DÜRER | 181166 |
FEBI | 11316 |
GATES-AU | T41108 |
GATES | T41108 |
GRAF | TP305 |
GRAF | TP395 |
HEPU | 14-0075 |
IJS GROUP | 93-1698 |
INA | 531 0393 10 |
IPD | 14-0075 |
JPG | 1112203400 |
KM INTERNA | FI3910 |
KWP | TW305 |
KWP | TW395 |
LASO | 9503 0102 |
LORETT | KCD0278 |
LORETT | KCD0687 |
LORETT | TDI3136 |
LUCAS | LD0806 |
LUCAS | LDK0313 |
LYNXAUTO | PB-1163 |
MAG | 341303570000 |
MAPCO | 43858 |
METELLI | 29-0305 |
METELLI | 29-0395 |
MICHELIN E | SMATK0114 |
MILES | AG02235 |
MOVIS | AST1366 |
OPTI | 393ST |
OPTIMAL | 0-N129 |
OSSCA | 25504 |
PROCODIS F | GT244 |
PROCODIS F | KTD3043 |
PartsTec | PTA101-0110 |
QH TALBROS | QTT926 |
QUINTON HA | QTT926 |
RECOFICIAL | 93-1698 |
REPKIT | RKT1366 |
ROULUNDS | BT1155 |
RUV | 55438 |
SIL | T3347 |
SKF BRAZIL | VKM 11021 |
SKF | VKM 11021 |
SNR | GT357.23 |
SYNCRONIX | SY31039310 |
TECHNOX | TD20110 |
TREVI | TD1013 |
TRISCAN | 8646 29131 |
VEMA | 65013948 |
VW | 051 109 243 A |
VW | 51 109 243 A |
WILMINK | WG1252337 |
WILMINK | WG1990396 |
WILMINK | WG2005258 |
vika | 11091324301 |
AUDI
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Rolka napinacza jest elementem silnika znajdującym się w komorze przed silnikiem. Rolki napinacza służą do prowadzenia paska rozrządu. Rolki napinacza są bezpośrednio połączone z napinaczem i są częścią, po której przebiega napinany pasek. Tak jak w przypadku pozostałych kół pasowych; rolki napinające napinacza mogą być wykonane z dowolnego wytrzymałego materiału. Stal jest bardzo popularnym wyborem ze względu na swoją trwałość i wytrzymałość.
Rolka napinacza luźnego musi składać się z trzech elementów:
Rolki napinaczy są produkowane zgodnie ze specyfikacjami ANSI, ISO lub DIN, dzięki czemu prawidłowo napinają łańcuch o określonym rozmiarze.
Awaria rolki napinacza to bardzo powszechny problem z którym musiało się zetknąć wielu kierowców. Wychwycona w odpowiednim momencie może uchronić przed wystąpieniem innych usterek, dzięki czemu koszty naprawy będą znacznie mniejsze.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.