- Napięcie [V]: 12
- Moc znamionowa [kW]: 1,7
- Ilość zębów: 10
- Kierunek obrotów: Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Zacisk: M8
- ID wykonania wtyczki: M5
- Liczba otworów do mocowania: 3
- Ciężar netto [kg]: 3,7
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AD KUHNER | 101108 |
ALANKO | 10440709 |
AS-PL | S3056 |
ATL | A18530 |
AUTOELECTR | AEU1108 |
BOSCH | 0986018531 |
CASCO | CST15196AS |
CASCO | CST15196GS |
CASCO | CST15196RS |
CEVAM | C3857 |
CITRO | 5802CV |
CITRO | 5802N4 |
DELCOREMY | DRS3619 |
DRI | 300040102 |
E.D.R | 913619 |
ELSTOCK | 25-2389 |
ERA | 220400 |
ERA | 220400A |
EUROTEC | 11018530EU |
FRIESEN | 8018531 |
H.C A/S | CS1108 |
HELLA | 8EA737517-001 |
LUCAS_ELEC | LRS01456 |
LUCAS_ELEC | LRS1456 |
MAG | 943211081010 |
MAG | 944280185310 |
PEUGE | 5802N4 |
POWERMAX | 88213069 |
PSH | 220.520.103.001 |
PSH | 220.520.103.009 |
RE-EX | 502-01007 |
SOVEREIGN | SS018 |
SPIDAN | 0004562 |
VALEO | 726155 |
VALEO | D7R17 |
WAI | 32456N |
WAI | 32456R |
CITROËN
|
FIAT
|
PEUGEOT
|
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Rozrusznik to podstawowy element osprzętu silnika spalinowego, którego praca jest bardzo krótka, ale pozwala na bardzo ważną czynność, czyli na odpalenie samochodu. To część samochodowa, która jest de facto silnikiem prądu stałego. Rola rozrusznika sprowadza się do wprawienia silnika spalinowego w ruch.
Budowa rozrusznika samochodowego jest stosunkowo prosta. To zaledwie kilka elementów składowych: zewnętrzna obudowa, mechanizm sprzęgający, wirnik, cewka i szczotki oraz elektromagnes, który odpowiada za załączanie.
Rozrusznik to element, który po jakimś czasie ulega usterkom. Najprostszy sposób rozpoznania awarii rozrusznika to problem z rozruchem silnika. Jeżeli po przekręceniu kluczyka w stacyjce rozrusznik nie rozpoczyna pracy a silnik nie odpala, to diagnoza może być tylko jedna – awaria rozrusznika samochodowego. Usterkę można rozpoznać po charakterystycznym odgłosie pukania.
Naprawa rozrusznika polega na jego wymianie na nowy. To najprostszy i zarazem najbardziej skuteczny sposób. Koszt być może nie należy do najniższych, ale nie jest to element, który wymienia się regularnie, ze wskazaniem na interwały podane w instrukcji obsługi samochodu. Rozruszniki samochodowe wytrzymują bowiem długie lata, dlatego warto zainwestować w fabrycznie nowy, dobrej jakości produkt.
Rozrusznik to bardzo ważna część samochodowa od której zależy to, czy w ogóle wyjedziemy samochodem z garażu. Po sprawdzone auto części, w tym rozruszniki wielu znanych marek, zapraszamy do naszej oferty.
Turbo Motor to stosunkowo młoda firma, szczególnie jak na standardy rynku motoryzacyjnego. W obliczu podmiotów funkcjonujących w branży nieraz nawet ponad sto lat, niespełna 20 lat doświadczenia marki to niewiele. Mimo to części Turbo Motor już dzisiaj są całkiem wysoko cenione przez fachowców i użytkowników. Producent części samochodowych Turbo Motor to firma hiszpańska. W tym właśnie kraju znajduje się jej główna siedziba, jednak dystrybucja auto części odbywa się również w wielu innych krajach. Firma jest wysoko wyspecjalizowana, posiadając tylko jedną kategorię produktową. Części samochodowe Turbo Motor to turbosprężarki do samochodów wielu różnych marek. Pod marką Turbo Motor oferowane są turbosprężarki używane, po przeprowadzeniu regeneracji. Firma skupuje używane części, aby następnie w swojej fabryce poddawać je naprawom. Naprawą używanych turbosprężarek zajmują się doskonale wyszkoleni inżynierowie.
Firma kładzie duży nacisk na doskonalenie swoich produktów. Dlatego też w fabryce należącej do Turbo Motor stale trwają prace laboratoryjne. Przedsiębiorstwo nie boi się nowych rozwiązań technologicznych, nieustannie wprowadzając kolejne innowacje. Dzięki temu turbosprężarki Turbo Motor to produkty niezawodne, pod względem żywotności często nieustępujące całkowicie nowym podzespołom.