- Liczba przewodów: 4
- Długość całkowita [mm]: 750
- Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]: 160000
- Złącze / klema: W razie potrzeby dopasować złącze
Dodaj opinię
(12.06.2023)
Opinia wystawiona dla Sonda lambda BOSCH 0 258 006 295
(02.01.2023)
Opinia wystawiona dla Sonda lambda BOSCH 0 258 007 351
(15.05.2022)
Opinia wystawiona dla Sonda lambda BOSCH F 00H L00 091
Producent | Numery OEM |
---|
AUDI | 06A 906 262 AG |
AUDI | 06A 906 262 AH |
AUDI | 06A 906 262 AJ |
AUDI | 06A 906 262 AR |
AUDI | 06C 906 265 |
AUDI | 06C 906 265 F |
AUDI | 077 906 265 J |
AUDI | 1K0 998 262 Q |
BORGW BERU | 0 824 010 334 |
BORGW BERU | OPH049 |
BOSCH | 0 258 006 230 |
BOSCH | 0 258 006 238 |
BOSCH | 0 258 006 250 |
BOSCH | 0 258 006 256 |
BOSCH | 0 258 006 263 |
BOSCH | 0 258 006 264 |
BOSCH | 0 258 006 306 |
BOSCH | 0 258 006 317 |
BOSCH | 0 258 006 399 |
BOSCH | 0 258 006 423 |
BOSCH | 0 258 006 430 |
BOSCH | 0 258 006 468 |
BOSCH | 0 258 006 579 |
BOSCH | 0 258 006 848 |
BOSCH | 0 258 010 032 |
BOSCH | 0 258 010 033 |
BOSCH | 0 258 986 615 |
BOSCH | 16132 |
CADIL | 12616201 |
CHEVR | 12 616 201 |
CUPRA | 077 906 265 J |
DELPHI | ES20168-12B1 |
DELPHI | ES2034212B1 |
DELPHI | ES20348-12B1 |
DELPHI | ES20383 |
DENSO | DOX0150 |
DENSO | DOX2000 |
DENSO | DOX2008 |
DENSO | DOX2015 |
GAUSS | GO8416 |
GMC | 12616201 |
HELLA | 6PA 358 066-401 |
MTETHOMSON | 7876.40.050 |
MTETHOMSON | 7876.40.057 |
MTETHOMSON | 7876.40.072 |
MTETHOMSON | 887640000 |
MTETHOMSON | 887640050 |
MTETHOMSON | 887640051 |
MTETHOMSON | 887640058 |
MTETHOMSON | 887640072 |
MTETHOMSON | 887740066 |
MTETHOMSON | 887740068 |
MTETHOMSON | 887740072 |
NGK | 93656 |
NGK | 94928 |
NGK | 97510 |
NGK | OZA770EE53 |
NGK | OZA770EE66 |
NGK | OZA770EE67 |
NTK | 0388 |
NTK | 0392 |
NTK | 0393 |
NTK | 0397 |
NTK | 1614 |
NTK | 1617 |
NTK | 1627 |
NTK | 7949 |
NTK | OZA659-EE18 |
NTK | OZA659-EE19 |
NTK | OZA659-EE23 |
NTK | OZA659-EE32 |
NTK | OZA659-EE33 |
NTK | OZA659-EE40 |
NTK | OZA723-EE67 |
NTK | OZA723EE20 |
SEAT | 006A906262AH |
SEAT | 006A906262AR |
SEAT | 030 906 262 L |
SEAT | 030 906 262 M |
SEAT | 036 906 262 H |
SEAT | 06A 906 262 AG |
SEAT | 06A 906 262 AH |
SEAT | 06A 906 262 AJ |
SEAT | 06A 906 262 AR |
SEAT | 077 906 265 J |
SKODA | 036 906 262 H |
SKODA | 06A 906 262 AH |
SKODA | 06A 906 262 AJ |
SKODA | 06A 906 262 F |
SKODA | 1K0 998 262 Q |
VDO | A2C59513315Z |
VDO | A2C59513319Z |
VW | 030 906 262 D |
VW | 030 906 262 E |
VW | 030 906 262 L |
VW | 030 906 262 M |
VW | 036 906 262 H |
VW | 058 906 265 C |
VW | 058 906 265 V |
VW | 06A 906 262 AG |
VW | 06A 906 262 AH |
VW | 06A 906 262 AJ |
VW | 06A 906 262 AM |
VW | 06A 906 262 AR |
VW | 06A 906 262 DL |
VW | 06A 906 262 EA |
VW | 06A 906 262 EC |
VW | 06A 906 262 F |
VW | 06A 906 262 G |
VW | 06A 906 262 N |
VW | 06C 906 265 D |
VW | 06C 906 265 F |
VW | 06C 906 265 G |
VW | 1K0 998 262 Q |
VW | L06A 906 262 AJ |
AUDI
|
CADILLAC
|
CHEVROLET
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sonda lambda to czujnik jakości spalin, który dostarcza szczegółowych informacji do układu sterowania silnikiem, czyli do tak zwanego systemu ECU, który montuje się w każdym nowym samochodzie. Warunki pracy tego elementu trzeba uznać za dosyć ciężkie – gorące spaliny, położenie narażone na kontakt z błotem i wodą, przyczyniające się procesów korozyjnych.
Sonda lambda to element, który psuje się jak każdy inny podzespół w samochodzie. Określenie żywotności sondy jest trudne. Zależy to od wielu czynników – m.in. od jakości paliwa oraz czystości silnika spalinowego. Sonda lambda jest podatna na spaliny, dlatego im brudniejsze spaliny, tym do szybszego jej zużycia dochodzi. Z reguły przyjmuje się, że element ten wytrzymuje przebieg w przedziale 50 – 100 tys. kilometrów.
Przy usterce sondy lambda z reguły zapala się kontrolka na desce rozdzielczej. To znak, ze trzeba wybrać się do mechanika, który sprawdzi przy pomocy komputera, na czym polega awaria. Trzeba mieć jednak na uwadze, że sonda lambda często psuje się w sposób nieco ukryty dla sterowników silnika i kontrolka wówczas się nie zapala. Objawem, który wtedy nastąpi będzie jednak znaczny wzrost zużycia paliwa i spadek mocy silnika.
Sondę lambda zaleca się wymienić w wyspecjalizowanym warsztacie. Samodzielna wymiana jest możliwa, ale wymaga dużej wiedzy motoryzacyjnej i konkretnych narzędzi. Zakupu Sondy lambda można z kolei dokonać na własną rękę. Podczas zakupu warto porzucić chęć oszczędności i kupić zamiennik od jednej ze znanych i cenionych w branży firm.
Bosch to prawdopodobnie najbardziej znana marka części samochodowych na całym świecie. Produkcja firmy skupia się na kilku segmentach. Każda z części zamiennych Bosch charakteryzuje się doskonałą jakością i niezawodnością. Zarówno rynek części zamiennych, jak i producenci popularnych samochodów zaufali częściom Bosch m.in. z powodu ich stosunkowo niskiej awaryjności.
Części zamienne Bosch to czołowe pozycje w branży motoryzacyjnej. Podzespoły niemieckiej marki można znaleźć nie tylko na niezależnym rynku części zamiennych, ale także na pierwszym montażu wielu marek samochodów, w tym także pojazdów klasy premium. Katalog części Bosch jest mocno rozbudowany i dedykowany większości samochodów osobowych.
Niemiecka marka słynie przede wszystkim z wysokiej jakości oferowanych części samochodowych. Przed opuszczeniem linii produkcyjnych, części poddaje się wielokrotnym testom. Rygorystyczne podejście do procesów produkcyjnych pozwala uzyskać jedne z najlepszych części zamiennych do aut na rynku motoryzacyjnym.