- Liczba przewodów: 3
- Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]: 160000
- Złącze / klema: W razie potrzeby dopasować złącze
Dodaj opinię
(12.06.2023)
Opinia wystawiona dla Sonda lambda BOSCH 0 258 006 295
(02.01.2023)
Opinia wystawiona dla Sonda lambda BOSCH 0 258 007 351
(15.05.2022)
Opinia wystawiona dla Sonda lambda BOSCH F 00H L00 091
Producent | Numery OEM |
---|
ALFA | 7555129 |
AUDI | 077 906 265 A |
BOSCH | 0 258 003 034 |
BOSCH | 0 258 003 070 |
BOSCH | 0 258 003 079 |
BOSCH | 0 258 003 083 |
BOSCH | 0 258 003 085 |
BOSCH | 0 258 003 091 |
BOSCH | 0 258 003 092 |
BOSCH | 0 258 003 095 |
BOSCH | 0 258 003 114 |
BOSCH | 0 258 003 115 |
BOSCH | 0 258 003 116 |
BOSCH | 0 258 003 117 |
BOSCH | 0 258 003 119 |
BOSCH | 0 258 003 144 |
BOSCH | 0 258 003 145 |
BOSCH | 0 258 003 146 |
BOSCH | 0 258 003 147 |
BOSCH | 0 258 003 148 |
BOSCH | 0 258 003 149 |
BOSCH | 0 258 003 150 |
BOSCH | 0 258 003 151 |
BOSCH | 0 258 003 152 |
BOSCH | 0 258 003 153 |
BOSCH | 0 258 003 169 |
BOSCH | 0 258 003 170 |
BOSCH | 0 258 003 171 |
BOSCH | 0 258 003 172 |
BOSCH | 0 258 003 191 |
BOSCH | 0 258 003 192 |
BOSCH | 0 258 003 241 |
BOSCH | 0 258 003 242 |
BOSCH | 0 258 003 247 |
BOSCH | 0 258 003 248 |
BOSCH | 0 258 003 249 |
BOSCH | 0 258 003 250 |
BOSCH | 0 258 003 258 |
BOSCH | 0 258 003 278 |
BOSCH | 0 258 003 285 |
BOSCH | 0 258 003 305 |
BOSCH | 0 258 003 306 |
BOSCH | 0 258 003 308 |
BOSCH | 0 258 003 346 |
BOSCH | 0 258 003 347 |
BOSCH | 0 258 003 351 |
BOSCH | 0 258 003 377 |
BOSCH | 0 258 003 378 |
BOSCH | 0 258 003 379 |
BOSCH | 0 258 003 380 |
BOSCH | 0 258 003 422 |
BOSCH | 0 258 003 441 |
BOSCH | 0 258 003 554 |
BOSCH | 0 258 003 555 |
BOSCH | 0 258 003 744 |
BOSCH | 0 258 003 763 |
BOSCH | 0 258 003 764 |
BOSCH | 0 258 003 765 |
BOSCH | 0 258 003 766 |
BOSCH | 0 258 003 970 |
BOSCH | 0 258 003 979 |
BOSCH | 0 258 003 995 |
BOSCH | 0 258 005 181 |
BOSCH | 0 258 005 246 |
BOSCH | 0 258 005 260 |
BOSCH | 0 258 005 701 |
BOSCH | 0 258 986 504 |
CHRYS | 04727 225 |
CHRYS | 4727 225 |
DELPHI | ES1024212B1 |
DELPHI | ES10289 |
DELPHI | ES10957 |
DELPHI | ES10957-12B1 |
DENSO | 234-4003 |
DENSO | DOX0115 |
LUCAS_ELEC | SEB123 |
MAG | 502 300 02 |
MAZDA | JE08-18-861B |
MERCE | 009 542 90 17 |
MERCE | 009 542 91 17 |
MERCE | 009 542 92 17 |
MERCE | 009 542 93 17 |
MERCE | 009 542 94 17 |
MERCE | 025800315332T |
MERCE | 95429417 |
MERCE | A 009 542 90 17 |
MERCE | A 009 542 91 17 |
MERCE | A 009 542 92 17 |
MERCE | A 009 542 93 17 |
MERCE | A 009 542 94 17 |
MOTAQUIP | VOS504 |
MTETHOMSON | 7773 |
MTETHOMSON | 7816.30.045 |
MTETHOMSON | 7816.30.091 |
NISSA | 22690 30P00 |
NISSA | 22690 40P10 |
NISSA | 22690 48P00 |
NTK | 0258 |
NTK | 0269 |
NTK | 0291 |
NTK | 0450 |
NTK | 1810 |
NTK | 1837 |
NTK | 1850 |
NTK | 1860 |
Omnicraft | 2376240 |
SAAB | 75 25 751 |
SUZUK | 18213 56B00 000 |
SUZUK | 18213-56B00 |
VOLVO | 1346738 |
VOLVO | 1346962 |
VOLVO | 1378123 |
VOLVO | 3501753 |
VOLVO | 3531251 |
VOLVO | 3531400 |
VOLVO | 9135793 |
VW | 025 906 265 B |
VW | 034 906 265 D |
VW | 077 906 265 |
VW | 077 906 265 A |
VW | 35906265D |
AUDI
|
CHEVROLET
|
CHRYSLER
|
DODGE
|
FIAT
|
MAZDA
|
MERCEDES-BENZ
|
NISSAN
|
OPEL
|
SAAB
|
SEAT
|
SUZUKI
|
VOLVO
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sonda lambda to czujnik jakości spalin, który dostarcza szczegółowych informacji do układu sterowania silnikiem, czyli do tak zwanego systemu ECU, który montuje się w każdym nowym samochodzie. Warunki pracy tego elementu trzeba uznać za dosyć ciężkie – gorące spaliny, położenie narażone na kontakt z błotem i wodą, przyczyniające się procesów korozyjnych.
Sonda lambda to element, który psuje się jak każdy inny podzespół w samochodzie. Określenie żywotności sondy jest trudne. Zależy to od wielu czynników – m.in. od jakości paliwa oraz czystości silnika spalinowego. Sonda lambda jest podatna na spaliny, dlatego im brudniejsze spaliny, tym do szybszego jej zużycia dochodzi. Z reguły przyjmuje się, że element ten wytrzymuje przebieg w przedziale 50 – 100 tys. kilometrów.
Przy usterce sondy lambda z reguły zapala się kontrolka na desce rozdzielczej. To znak, ze trzeba wybrać się do mechanika, który sprawdzi przy pomocy komputera, na czym polega awaria. Trzeba mieć jednak na uwadze, że sonda lambda często psuje się w sposób nieco ukryty dla sterowników silnika i kontrolka wówczas się nie zapala. Objawem, który wtedy nastąpi będzie jednak znaczny wzrost zużycia paliwa i spadek mocy silnika.
Sondę lambda zaleca się wymienić w wyspecjalizowanym warsztacie. Samodzielna wymiana jest możliwa, ale wymaga dużej wiedzy motoryzacyjnej i konkretnych narzędzi. Zakupu Sondy lambda można z kolei dokonać na własną rękę. Podczas zakupu warto porzucić chęć oszczędności i kupić zamiennik od jednej ze znanych i cenionych w branży firm.
Bosch to prawdopodobnie najbardziej znana marka części samochodowych na całym świecie. Produkcja firmy skupia się na kilku segmentach. Każda z części zamiennych Bosch charakteryzuje się doskonałą jakością i niezawodnością. Zarówno rynek części zamiennych, jak i producenci popularnych samochodów zaufali częściom Bosch m.in. z powodu ich stosunkowo niskiej awaryjności.
Części zamienne Bosch to czołowe pozycje w branży motoryzacyjnej. Podzespoły niemieckiej marki można znaleźć nie tylko na niezależnym rynku części zamiennych, ale także na pierwszym montażu wielu marek samochodów, w tym także pojazdów klasy premium. Katalog części Bosch jest mocno rozbudowany i dedykowany większości samochodów osobowych.
Niemiecka marka słynie przede wszystkim z wysokiej jakości oferowanych części samochodowych. Przed opuszczeniem linii produkcyjnych, części poddaje się wielokrotnym testom. Rygorystyczne podejście do procesów produkcyjnych pozwala uzyskać jedne z najlepszych części zamiennych do aut na rynku motoryzacyjnym.