- Długość kabli: 750
- Ilość przewodów: 4
- Sonda lambda: Ogrzewana
- Sonda lambda: Sonda planarna
- Sonda lambda: Gwint uprzednio nasmarowany
- Dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu: 10.8235
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AUDI | 022 906 262 AG |
AUDI | 022 906 262 BN |
AUDI | 022 906 262 BQ |
AUDI | 022 906 262 CE |
AUDI | 036 906 262 P |
AUDI | 03C 906 262 AK |
AUDI | 03C 906 262 AL |
AUDI | 03C 906 262 K |
AUDI | 06A 906 262 DC |
AUDI | 079 906 265 D |
AUDI | 079 906 265 E |
AUDI | 079 906 265 F |
AUDI | 07L 906 265 F |
AUDI | 07L 906 265 G |
AUDI | 1K0 998 262 S |
BOSCH | 0 258 006 235 |
BOSCH | 0 258 006 236 |
BOSCH | 0 258 006 593 |
BOSCH | 0 258 006 594 |
BOSCH | 0 258 006 613 |
BOSCH | 0 258 006 614 |
BOSCH | 0 258 006 797 |
BOSCH | 0 258 006 798 |
BOSCH | 0 258 006 831 |
BOSCH | 0 258 006 832 |
BOSCH | 0 258 006 835 |
BOSCH | 0 258 006 837 |
BOSCH | 0 258 006 838 |
BOSCH | 0 258 006 859 |
BOSCH | 0 258 006 860 |
BOSCH | 0 258 006 871 |
BOSCH | 0 258 006 879 |
BOSCH | 0 258 006 880 |
BOSCH | 0 258 006 887 |
BOSCH | 0 258 006 888 |
BOSCH | 0 258 006 889 |
BOSCH | 0 258 006 890 |
BOSCH | 0 258 006 919 |
BOSCH | 0 258 006 920 |
BOSCH | 0 258 006 958 |
BOSCH | 0 258 006 959 |
BOSCH | 0 258 010 036 |
BOSCH | 0 258 010 037 |
BOSCH | 0 258 010 060 |
BOSCH | 0 258 010 061 |
BOSCH | 0 258 010 104 |
BOSCH | 0 258 010 105 |
BOSCH | 0 258 010 111 |
BOSCH | 0 258 010 112 |
DELPHI | ES20365-12B1 |
DELPHI | ES20367 |
DELPHI | ES20374 |
DENSO | DOX-2041 |
EPS | 1.998.204 |
FEBI | 177519 |
FEBI | 34388 |
KW | 498 204 |
PIERBURG | 7.05271.15.0 |
SEAT | 03C 906 262 AH |
SEAT | 03C 906 262 K |
SEAT | 06A 906 262 DC |
SEAT | 1K0 998 262 S |
SKODA | 036 906 262 P |
SKODA | 03C 906 262 AH |
SKODA | 03C 906 262 AK |
SKODA | 03C 906 262 BM |
SKODA | 03C 906 262 K |
SKODA | 03C 906 262 L |
SKODA | 06A 906 262 DC |
SKODA | 06G 906 262 D |
SKODA | 07L 906 265 G |
SKODA | 1K0 998 262 S |
VEMO | V10-76-0067 |
VEMO | V10-76-0126 |
VEMO | V10-76-0131 |
VEMO | V99-76-0002 |
VW | 022 906 262 AG |
VW | 022 906 262 AP |
VW | 022 906 262 BK |
VW | 022 906 262 BN |
VW | 022 906 262 BQ |
VW | 022 906 262 CE |
VW | 036 906 262 P |
VW | 03C 906 262 AH |
VW | 03C 906 262 AK |
VW | 03C 906 262 AL |
VW | 03C 906 262 H |
VW | 03C 906 262 K |
VW | 03C 906 262 L |
VW | 03H 906 262 B |
VW | 06A 906 262 DC |
VW | 06G 906 262 A |
VW | 06G 906 262 D |
VW | 06G 906 262 G |
VW | 079 906 265 D |
VW | 079 906 265 E |
VW | 079 906 265 F |
VW | 07C 906 262 AR |
VW | 07C 906 262 BQ |
VW | 07L 906 265 F |
VW | 07L 906 265 G |
VW | 1K0 998 262 S |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sonda lambda to czujnik jakości spalin, który dostarcza szczegółowych informacji do układu sterowania silnikiem, czyli do tak zwanego systemu ECU, który montuje się w każdym nowym samochodzie. Warunki pracy tego elementu trzeba uznać za dosyć ciężkie – gorące spaliny, położenie narażone na kontakt z błotem i wodą, przyczyniające się procesów korozyjnych.
Sonda lambda to element, który psuje się jak każdy inny podzespół w samochodzie. Określenie żywotności sondy jest trudne. Zależy to od wielu czynników – m.in. od jakości paliwa oraz czystości silnika spalinowego. Sonda lambda jest podatna na spaliny, dlatego im brudniejsze spaliny, tym do szybszego jej zużycia dochodzi. Z reguły przyjmuje się, że element ten wytrzymuje przebieg w przedziale 50 – 100 tys. kilometrów.
Przy usterce sondy lambda z reguły zapala się kontrolka na desce rozdzielczej. To znak, ze trzeba wybrać się do mechanika, który sprawdzi przy pomocy komputera, na czym polega awaria. Trzeba mieć jednak na uwadze, że sonda lambda często psuje się w sposób nieco ukryty dla sterowników silnika i kontrolka wówczas się nie zapala. Objawem, który wtedy nastąpi będzie jednak znaczny wzrost zużycia paliwa i spadek mocy silnika.
Sondę lambda zaleca się wymienić w wyspecjalizowanym warsztacie. Samodzielna wymiana jest możliwa, ale wymaga dużej wiedzy motoryzacyjnej i konkretnych narzędzi. Zakupu Sondy lambda można z kolei dokonać na własną rękę. Podczas zakupu warto porzucić chęć oszczędności i kupić zamiennik od jednej ze znanych i cenionych w branży firm.
Włoskie przedsiębiorstwo Facet to producent części do samochodów, który specjalizuje się w produkcji elementów do silnika, częściach do układu zapłonowego i różnych czujników samochodowych. Części Facet pasują do wszystkich marek samochodów europejskich, japońskich i koreańskich.
Firma produkuje zarówno oryginalne części samochodowe, na przykład do samochodów Fiat, Alfa Romeo i Iveco oraz komponenty na niezależny rynek części zamiennych. Części samochodowe Facet można kupić w ponad 100 krajach świata. Firma mocno rozwija sieć dystrybucji, dlatego jej produkty zostały szeroko rozpowszechnione w punktach sprzedaży i warsztatach, a także w Internecie.
Pośród części marki Facet znajdziecie m.in. różnego rodzaju czujniki elektryczne, elementy układu zapłonowego, części do układu chłodzenia, sondy lambda, elementy osprzętu silnika spalinowego oraz wiele innych części zamiennych. Wszystkie z nich charakteryzuje stosunkowo wysoka jakość i trwałość.