- Długość całkowita [mm]: 750
- Liczba przewodów: 4
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AUDI | 06A 906 262 CL |
AUDI | 06F 906 262 AE |
AUDI | 06F 906 262 N |
AUDI | 06F 906 262 P |
AUDI | 06H 906 262 A |
AUDI | 06J 906 262 K |
AUDI | 06J 906 262 N |
AUDI | 07P 906 265 B |
AUDI | 1K0 998 262 T |
PIAGGIO | 896110 |
PORSC | 03H 906 262 F |
PORSC | 03H 906 262 R |
PORSC | 06E906262D |
PORSC | 958 606 136 00 |
PORSC | 958 606 136 10 |
PORSC | 958 606 174 00 |
PORSC | 958906262AB |
PORSC | 958906262J |
SEAT | 06F 906 262 N |
SEAT | 06F 906 262 P |
SEAT | 06J 906 262 K |
SEAT | 1K0 998 262 T |
SKODA | 03C 906 262 BK |
SKODA | 06J 906 262 K |
SKODA | 1K0 998 262 T |
VW | 030 906 262 S |
VW | 03C 906 262 BK |
VW | 03C 906 262 BM |
VW | 03C 906 262 G |
VW | 03H 906 262 F |
VW | 03H 906 262 R |
VW | 06A 906 262 CL |
VW | 06E 906 262 D |
VW | 06F 906 262 AE |
VW | 06F 906 262 N |
VW | 06F 906 262 P |
VW | 06H 906 262 A |
VW | 06H 906 262 E |
VW | 06H 906 262 G |
VW | 06J 906 262 AF |
VW | 06J 906 262 K |
VW | 06J 906 262 N |
VW | 07K 906 262 |
VW | 07P 906 265 B |
VW | 1K0 998 262 T |
VW | 33D 906 262 B |
VW | 33D 906 262 D |
AUDI
|
PORSCHE
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sonda lambda to czujnik jakości spalin, który dostarcza szczegółowych informacji do układu sterowania silnikiem, czyli do tak zwanego systemu ECU, który montuje się w każdym nowym samochodzie. Warunki pracy tego elementu trzeba uznać za dosyć ciężkie – gorące spaliny, położenie narażone na kontakt z błotem i wodą, przyczyniające się procesów korozyjnych.
Sonda lambda to element, który psuje się jak każdy inny podzespół w samochodzie. Określenie żywotności sondy jest trudne. Zależy to od wielu czynników – m.in. od jakości paliwa oraz czystości silnika spalinowego. Sonda lambda jest podatna na spaliny, dlatego im brudniejsze spaliny, tym do szybszego jej zużycia dochodzi. Z reguły przyjmuje się, że element ten wytrzymuje przebieg w przedziale 50 – 100 tys. kilometrów.
Przy usterce sondy lambda z reguły zapala się kontrolka na desce rozdzielczej. To znak, ze trzeba wybrać się do mechanika, który sprawdzi przy pomocy komputera, na czym polega awaria. Trzeba mieć jednak na uwadze, że sonda lambda często psuje się w sposób nieco ukryty dla sterowników silnika i kontrolka wówczas się nie zapala. Objawem, który wtedy nastąpi będzie jednak znaczny wzrost zużycia paliwa i spadek mocy silnika.
Sondę lambda zaleca się wymienić w wyspecjalizowanym warsztacie. Samodzielna wymiana jest możliwa, ale wymaga dużej wiedzy motoryzacyjnej i konkretnych narzędzi. Zakupu Sondy lambda można z kolei dokonać na własną rękę. Podczas zakupu warto porzucić chęć oszczędności i kupić zamiennik od jednej ze znanych i cenionych w branży firm.
Hart to polska firma, działająca w branży motoryzacyjnej od ponad 30 lat. Pierwsze kroki na rynku stawiała w 1990 roku, wprowadzając do sprzedaży kilka produktów. Dzisiaj oferta przedsiębiorstwa jest już w zasadzie kompletna. Znajduje się w niej niemal 500 tys. pozycji, co czyni firmę Hart jednym z największych dystrybutorów części samochodowych w tej części Europy.
Oferowane przez Hart części zamienne to elementy z wielu kategorii. Dobre opinie zbierają między innymi elementy układu napędowego oraz hamulcowego. Firma posiada też szeroką ofertę w zakresie części zawieszenia, układu kierowniczego, czy elektroniki samochodowej. Warto wspomnieć również o akcesoriach Hart. Liczne akcesoria do poszczególnych układów to śruby, zaciski, zawory i wiele więcej. Wszystko to produkty wysokiej jakości, wielokrotnie testowane pod kątem sprawności i bezpieczeństwa działania.
Hart to dystrybutor, który działa pod wieloma markami. Jest to cecha wyróżniająca, rzadka w przypadku dystrybutorów. Wynika z faktu, że części Hart jest bardzo wiele i są różnorodne. Poza częściami zamiennymi i akcesoriami Hart to też eksploatacyjne płyny samochodowe i wyposażenie warsztatu. Firma kieruje swoją ofertę do właścicieli i mechaników samochodów oraz motocykli.