- Długość kabli: 400
- Ilość przewodów: 5
- Sonda lambda: Ogrzewana
- Sonda lambda: Sonda planarna
- Sonda lambda: Sonda lambda szerokopasmowa
- Sonda lambda: Gwint uprzednio nasmarowany
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AUDI | 4S0 906 262 C |
AUDI | 4S0 906 262 G |
AUDI | 8R0 906 262 |
BOSCH | 0 258 017 082 |
BOSCH | 0 258 017 083 |
BOSCH | 0 258 017 119 |
BOSCH | 0 258 017 440 |
BOSCH | 0 258 017 441 |
BOSCH | 0 258 017 487 |
BOSCH | 0 258 017 488 |
BOSCH | 0 258 017 597 |
BOSCH | 0 258 017 598 |
BOSCH | 0 258 988 013 |
BOSCH | 0 281 004 026 |
BOSCH | 0 281 004 124 |
BOSCH | 0 281 004 130 |
BOSCH | 0 281 004 143 |
BOSCH | 0 281 004 152 |
BOSCH | 0 281 004 157 |
BOSCH | 0 281 004 162 |
BOSCH | 0 281 004 167 |
BOSCH | 0 281 004 182 |
BOSCH | 0 281 004 413 |
BOSCH | 0 281 004 415 |
BOSCH | 0 281 004 572 |
BOSCH | 0 281 004 821 |
CADIL | 93 179 226 |
CHRYS | 55189996 |
CITRO | 1618 AV |
CITRO | 1618 KN |
CITRO | 1618 LT |
CITRO | 1618 NE |
CITRO | 96 659 473 80 |
CITRO | 96 818 527 80 |
CITRO | 96 871 610 80 |
DELPHI | ES21264-12B1 |
DS | 1618 KN |
EPS | 1.998.394 |
FACET | 10.8394 |
FAE | 75051 |
FAE | 75061 |
FAE | 75087 |
FAE | 75123 |
FIAT | 55189996 |
FORD USA | 5 299 919 |
FORD USA | FR3A-9Y460-DA |
FORD | 1 701 766 |
FORD | 5 299 919 |
FORD | 7G91-9D375-AA |
FORD | BG91-9D375-AA |
FORD | FR3A-9Y460-DA |
FUSO | ME555788 |
GM | 3 642 963 |
GM | 55 566 818 |
GM | 55 585 493 |
GM | 93 179 226 |
HITACHI | 135307 |
HITACHI | 135321 |
HITACHI | 2505307 |
HITACHI | 2505321 |
HYUNDAI | 39210-3L110 |
HYUNDAI | 39350-2A620 |
HYUNDAI | 39350-2A640 |
HYUNDAI | 39350-4A810 |
INFIN | 22693-5X20A |
IVECO | 500026738 |
IVECO | 504135503 |
IVECO | 84286040 |
KIA | 39210-3L110 |
KIA | 39350-2A620 |
KIA | 39350-2A640 |
KIA | 39350-4A810 |
LANCIA | 55189996 |
LANDROVER | LR001370 |
MAG | 466016355152 |
MAG | 466016355168 |
MEATDORIA | 81717 |
MEATDORIA | 81854 |
MEATDORIA | 81872 |
MEATDORIA | 81897 |
MEATDORIA | 81903 |
MEATDORIA | 81955 |
MITSUBISHI | ME555788 |
NEWHOLLAND | 84286040 |
NISSA | 22693-5X20A |
OPEL | 3642963 |
OPEL | 55566818 |
OPEL | 55585493 |
OPEL | 58 55 381 |
OPEL | 8 55 482 |
OPEL | 8 55 506 |
OPEL | 93179226 |
PEUGE | 1618 AV |
PEUGE | 1618 KN |
PEUGE | 1618 LT |
PEUGE | 1618 NE |
PORSC | 955 606 128 30 |
RENAULT T | 22 69 35X 20A |
SAAB | 55 566 818 |
SAAB | 93 179 226 |
VAUXH | 55585493 |
VAUXH | 93179226 |
VEMO | V25-76-0041 |
VEMO | V25-76-0042 |
VEMO | V46-76-0023 |
VEMO | V53-76-0008 |
VW | 8R0 906 262 |
AUDI
|
CADILLAC
|
CITROËN
|
DS
|
FIAT
|
FORD
|
HYUNDAI
|
INFINITI
|
IVECO
|
KIA
|
LANCIA
|
LAND ROVER
|
MITSUBISHI
|
NISSAN
|
OPEL
|
PEUGEOT
|
PORSCHE
|
RENAULT TRUCKS
|
SAAB
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sonda lambda to czujnik jakości spalin, który dostarcza szczegółowych informacji do układu sterowania silnikiem, czyli do tak zwanego systemu ECU, który montuje się w każdym nowym samochodzie. Warunki pracy tego elementu trzeba uznać za dosyć ciężkie – gorące spaliny, położenie narażone na kontakt z błotem i wodą, przyczyniające się procesów korozyjnych.
Sonda lambda to element, który psuje się jak każdy inny podzespół w samochodzie. Określenie żywotności sondy jest trudne. Zależy to od wielu czynników – m.in. od jakości paliwa oraz czystości silnika spalinowego. Sonda lambda jest podatna na spaliny, dlatego im brudniejsze spaliny, tym do szybszego jej zużycia dochodzi. Z reguły przyjmuje się, że element ten wytrzymuje przebieg w przedziale 50 – 100 tys. kilometrów.
Przy usterce sondy lambda z reguły zapala się kontrolka na desce rozdzielczej. To znak, ze trzeba wybrać się do mechanika, który sprawdzi przy pomocy komputera, na czym polega awaria. Trzeba mieć jednak na uwadze, że sonda lambda często psuje się w sposób nieco ukryty dla sterowników silnika i kontrolka wówczas się nie zapala. Objawem, który wtedy nastąpi będzie jednak znaczny wzrost zużycia paliwa i spadek mocy silnika.
Sondę lambda zaleca się wymienić w wyspecjalizowanym warsztacie. Samodzielna wymiana jest możliwa, ale wymaga dużej wiedzy motoryzacyjnej i konkretnych narzędzi. Zakupu Sondy lambda można z kolei dokonać na własną rękę. Podczas zakupu warto porzucić chęć oszczędności i kupić zamiennik od jednej ze znanych i cenionych w branży firm.
KW to włoska marka, która swoje początki datuje na 1946 rok. Dziś pod tą nazwą sprzedawane są części samochodowe produkowane przez firmę Facet. Wcześniej firma działała w branży telekomunikacyjnej, by stopniowo zmieniać swoją profesję. I tak już w latach sześćdziesiątych XX wieku produkcja części do samochodów stała się główną działalnością przedsiębiorstwa.
Obecnie KW to głównie różnego rodzaju czujniki samochodowe. W ofercie marki znajdziemy m.in.:
To jednak nie wszystko. KW to także elementy układu zapłonowego. Posiadacze „czterech kółek” szczególnie doceniają w tym względzie KW za cewki zapłonowe i przewody zapłonowe. Marka KW w ostatnim czasie większą uwagę skupia także na częściach układu wydechowego, w tym m.in. na zaworach ERG.
Części samochodowe KW są przede wszystkim rozprowadzane na terenie Włoch oraz Europy Zachodniej i Europy Środkowej. Z uwagi na to, że KW to część globalnej firmy Facet , marka dociera do ponad 100 krajów na całym świecie. To zasługa centralnej dystrybucji Facet, która znajduje się nie tylko we Włoszech, ale także w Afryce i Ameryce.