Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprężyna zawieszenia OPTIMAL KS-1100_F (Oś przednia, z lewej strony)

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
KS-1100_F
Sprężyna zawieszenia OPTIMAL KS-1100_F (Oś przednia, z lewej strony)
  • Sprężyna zawieszenia OPTIMAL KS-1100_F (Oś przednia, z lewej strony) - fot.1
  • Sprężyna zawieszenia OPTIMAL KS-1100_F (Oś przednia, z lewej strony) - fot.2
  • Sprężyna zawieszenia OPTIMAL KS-1100_F (Oś przednia, z lewej strony) - fot.3
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Producent:
OPTIMAL
EAN:
4031185304160
Lokalizacja w aucie:
Oś przednia, z lewej strony
Lokalizacja w aucie:
Oś przednia, z prawej
Rodzaj amortyzatorów:
Gazowy

Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.

Dowiedz się więcej

Typ amortyzatora:
Rozpórka zawieszenia

Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.

Dowiedz się więcej

Sposób mocowania amortyzatora:
Górny trzon
Specyfikacje asortymentowa:
Montowany wczesniej
Wyposażenie pojazdu:
Dla pojazdów bez klimatyzacji
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:
Z elementami do montażu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:
Z mocowaniem amortyzatora
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:
Z osłoną / miech powietrzny
Producent kolumny amortyzatora:
STRUTKIT GmbH
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Zawieszenie KS-1100_F firmy OPTIMAL

Parametry:
  • Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z lewej strony
  • Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z prawej
  • Rodzaj amortyzatorów: Gazowy
  • Typ amortyzatora: Rozpórka zawieszenia
  • Sposób mocowania amortyzatora: Górny trzon
  • Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
  • Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów bez klimatyzacji
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z elementami do montażu
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z mocowaniem amortyzatora
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z osłoną / miech powietrzny
  • Producent kolumny amortyzatora: STRUTKIT GmbH

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla KS-1100_F po numerze OEM

Producent Numery OEM
BILSTEIN 36-198788
KYB RC1680
KYB RC1682
KYB RC1696
KYB RC1704
KYB RG1292
KYB RG1641
LESJOFORS 4004233
LESJOFORS 4095034
METZGER 2240140
MONROE 5550063
RUV 895423
SACHS 997607
SPIDAN 49162
SPIDAN 86091
SUPLEX 39140
TRISCAN 875029024
TRISCAN 875029026
TRW JCS260
VW 1J0411105S

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Zawieszenie KS-1100_F pasuje do Twojego auta

 

VW

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1595,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1471,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1122,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Zalane auto. Co zrobić? Jakie mogą być skutki zalania samochodu?

Auto zalane po powodzi? Najważniejsze w takiej sytuacji są pierwsze kroki ratunkowe, co nie znaczy, że zalany samochód uda się w ogóle uratować

Zalanie samochodu to jeden z najczarniejszych scenariuszy, a dla kierowcy sytuacja wyjątkowo stresująca. Woda w pojeździe może wyrządzić poważne szkody, zarówno w układach mechanicznych, jak i elektronicznych. Zalanie auta zawsze prowadzi do kosztownych napraw i – co gorsza – nawet one nie gwarantują sukcesu. Jakie są skutki zalania samochodu? Co robić, gdy do tego dojdzie?

czytaj więcej >
Barum Bravuris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Opony samochodowe Barum Bravuris 5HM. Na suchym ciche i trwałe, na mokrym już nie takie Bravuris

Czeskie opony samochodowe mają w Polsce niezłą opinię i z reguły jest to opinia zasłużona. Opony Barum Bravuris 5HM również uznawane są za co najmniej dobre, jednak przed ich wyborem każdy z Was koniecznie powinien dobrze poznać ich charakterystykę. Dlaczego? Co może Was w tych oponach nieźle zaskoczyć?

czytaj więcej >
Technologia XTL w olejach silnikowych Fuchs. TOP5 zalet tej unikatowej technologii

Czym jest technologia XTL stosowana w olejach silnikowych Fuchs? TOP 5 zalet tej unikatowej i wciąż jeszcze mało znanej technologii

Marka Fuchs – producent zyskujących na popularności olejów silnikowych – znana jest ze swoich innowacyjnych rozwiązań. Jedną z ważniejszych dla niej innowacji było wprowadzenie na rynek technologii XTL, która zrewolucjonizowała standardy w branży olejowej. Czym jest ta technologia? Jak przedstawia się nasze TOP 5 zalet wynikających z jej stosowania?

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >

Zawieszenie

Sprężyny zawieszenia to jeden z najważniejszych elementów układu zawieszenia samochodowego. Ich rola jest bardzo istotna zarówno dla przedniej, jak i tylnej osi pojazdu. Przy odpowiedniej eksploatacji podzespoły te potrafią służyć kierowcy długi czas, ale po pewnym przebiegu przychodzi czas na ich wymianę.

Podstawowym zadaniem sprężyny zawieszenia nie jest tłumienie drgań (to rola amortyzatorów samochodowych), ale gwarancja odpowiedniej sprężystości podwozia samochodu. Jazda autem bez sprężyn jest więc po prostu niemożliwa – czyli zupełnie inaczej niż w przypadku, gdy dojdzie do awarii amortyzatorów.

Budowa sprężyn zawieszenia jest stosunkowo prosta. To element układu zawieszenia zupełnie odkryty, który nie posiada żadnych mechanizmów wewnętrznych. To w zasadzie zwykły, zwinięty kawałek drutu, którego najważniejsze parametry to ilość zwojów, ich zagęszczenie oraz długość całej sprężyny zawieszenia.

Rozpoznanie awarii sprężyny zawieszenia nie należy do łatwych (głównie z powodu przyzwyczajenia się kierowcy do mniejszego komfortu jazdy samochodem). Do typowych objawów należy zaliczyć niecodzienne stuki podczas dodawania gazu lub hamowania a także w trakcie jazdy samochodem po nierównej drodze.

Sprężyny zawieszenia, podobnie jak w przypadku amortyzatorów, wymieniamy parami, po obu stronach jednej osi samochodu. Taka wymiana ma na celu uniknięcie sytuacji, w której samochód przechyla się na jedną stronę – nowa sprężyna jest w stanie zapewnić zupełnie inne warunki pracy niż stara, zużyta sprężyna zawieszenia.

OPTIMAL

Optimal AG to doskonale znane kierowcom i mechanikom przedsiębiorstwo motoryzacyjne oferujące wysokiej jakości części samochodowe. Pierwsze kroki firma stawiała niecałe 3 dekady temu w Niemczech, od początku oferując wysokiej jakości łożyska samochodowe. Dziś nadal to właśnie łożyska stanowią flagowy produkt marki Optimal. Cechują się one wieloletnią trwałością, wynikającą z wysokiej jakości materiałów konstrukcyjnych.

Łożyska to nie wszystko, co ma do zaoferowania przedsiębiorstwo Optimal AG. Producent konstruuje również klasowe elementy zawieszenia, w tym przede wszystkim wahacze oraz amortyzatory. Ponadto, ofertę marki Optimal uzupełniają części układu rozrządu. Warto zaznaczyć, że Optimal to firma, która samodzielnie zajmuje się produkcją części samochodowych, jednak działa również jako dystrybutor. Od ponad 25 lat Optimal AG współpracuje z japońskim producentem KOYO-Seiko, zajmując się dystrybucją łożysk i innych części samochodowych tej marki.

Niemieckie przedsiębiorstwo produkujące części samochodowe Optimal posiada bardzo bogatą ofertę, w której znajdują się części do niemal wszystkich samochodów osobowych, jakie pojawiają się na drogach. Znajdują się tutaj części do pojazdów wyprodukowanych w Europie, ale również do modeli azjatyckich oraz amerykańskich. Produkty marki Optimal największą popularnością cieszą siew Europie, jednak przedsiębiorstwo notuje doskonałe wyniki sprzedaży również w obu Amerykach oraz w Azji. Główna siedziba firmy niezmiennie znajduje się na terenie Niemiec, jednak jej oddziały pojawiają się również w innych krajach, w tym także w Polsce, gdzie produkty tej mark ią wyjątkowo popularne.

Cechy Części

Amortyzator gazowy
Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.
Rozpórka zawieszenia
Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze