- Średnica [mm]: 200
- Ilość zębów: 24
Ilość | Nazwa | Nr części |
---|
1 szt. | Tarcza dociskowa sprzęgła MECARM MC7066 | MC7066 |
1 szt. | Tarcza sprzęgła MECARM MD4521 | MD4521 |
1 szt. | Łożysko oporowe MECARM MR8076 | MR8076 |
Dodaj opinię
(23.11.2022)
Opinia wystawiona dla Sprzęgło - komplet MECARM MK10002D
Producent | Numery OEM |
---|
AUDI | 026 141 031 D |
AUDI | 026 141 031 E |
AUDI | 026 141 031 F |
AUDI | 026 141 031 G |
AUDI | 026 141 031 M |
AUDI | 026 141 031 N |
AUDI | 026 141 031 P |
AUDI | 026 141 031 Q |
AUDI | 026 141 032 B |
AUDI | 026 141 032 T |
AUDI | 026141031D |
AUDI | 026141031E |
AUDI | 026141031F |
AUDI | 026141031G |
AUDI | 026141031M |
AUDI | 026141031N |
AUDI | 026141031P |
AUDI | 026141031Q |
AUDI | 026141032B |
AUDI | 026141032T |
AUDI | 049 141 032 T |
AUDI | 049 141 033 Q |
AUDI | 049 141 033 QX |
AUDI | 049 141 117 |
AUDI | 049 141 117 B |
AUDI | 049 141 117 D |
AUDI | 049 141 117 F |
AUDI | 049 141 117 FX |
AUDI | 049141032T |
AUDI | 049141033Q |
AUDI | 049141033QX |
AUDI | 049141117 |
AUDI | 049141117B |
AUDI | 049141117D |
AUDI | 049141117F |
AUDI | 049141117FX |
AUDI | 088 141 165 B |
AUDI | 088 141 165 C |
AUDI | 088141165B |
AUDI | 088141165C |
AUDI | 091 141 165 |
AUDI | 091 141 165 A |
AUDI | 091 141 165 B |
AUDI | 091 141 165 D |
AUDI | 091141165 |
AUDI | 091141165A |
AUDI | 091141165B |
AUDI | 091141165D |
AUDI | 113 141 165 A |
AUDI | 113 141 165 B |
AUDI | 113 141 165 C |
AUDI | 113 141 165 D |
AUDI | 113141165A |
AUDI | 113141165B |
AUDI | 113141165C |
AUDI | 113141165D |
BORG BECK | 52 065 050 |
BORG BECK | 52 146 150 |
BORG BECK | 52065050 |
BORG BECK | 52146150 |
BORG BECK | HK 08877 |
BORG BECK | HK 8877 |
BORG BECK | HK08877 |
BORG BECK | HK8877 |
BORG BECK | S 01942 C |
BORG BECK | S 01947 B |
BORG BECK | S01942C |
BORG BECK | S01947B |
LAYCO | LCK 285 |
LUK | 620 0133 16 |
NATIONAL | NCK 069 |
NATIONAL | NCK069 |
NK | 134732 |
QUINTON HA | QKT211 |
QUINTON HA | QKT211AF |
SACHS | 3000 097 002 |
SACHS | 3000097002 |
TRIPLEFIVE | KK-199 |
TRIPLEFIVE | KK199 |
TTV | TCK3069 |
UNI | GCK457AF |
VALEO | 624030 |
VALEO | 801130 |
VALEO | 801152 |
VW | 026 141 031 D |
VW | 026 141 031 E |
VW | 026 141 031 F |
VW | 026 141 031 G |
VW | 026 141 032 B |
VW | 026 141 033 |
VW | 026 141 033 X |
VW | 026141031D |
VW | 026141031E |
VW | 026141031F |
VW | 026141031G |
VW | 026141032B |
VW | 026141033 |
VW | 026141033X |
VW | 043 141 031 P |
VW | 043 141 031 PX |
VW | 043141031P |
VW | 043141031PX |
VW | 049 141 117 |
VW | 049 141 117 B |
VW | 049 141 117 BX |
VW | 049 141 117 D |
VW | 049 141 117 F |
VW | 049 141 117 FX |
VW | 049141117 |
VW | 049141117B |
VW | 049141117BX |
VW | 049141117D |
VW | 049141117F |
VW | 049141117FX |
VW | 088 141 165 |
VW | 088 141 165 B |
VW | 088 141 165 C |
VW | 088141165 |
VW | 088141165B |
VW | 088141165C |
VW | 091 141 165 A |
VW | 091 141 165 D |
VW | 091141165A |
VW | 091141165D |
VW | 113 141 165 A |
VW | 113 141 165 B |
VW | 113 141 165 C |
VW | 113 141 165 D |
VW | 113141165A |
VW | 113141165B |
VW | 113141165C |
VW | 113141165D |
AUDI
|
VW
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
LUK 620 0007 00 | LUK | Brak ceny |
LUK 623 1903 00 | LUK | Brak ceny |
NK 124701 | NK | Brak ceny |
Sprzęgło - komplet KAWE 951601 | KAWE | Brak ceny |
Sprzęgło - komplet RAICAM RC8877 | RAICAM | Brak ceny |
Tarcza dociskowa sprzęgła KM GERMANY 069 0596 | KM GERMANY | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprzęgło samochodowe to podstawowy element układu przeniesienia napędu, który pełni bardzo istotną rolę w każdym aucie. To właśnie dzięki temu podzespołowi możliwe jest zatrzymanie samochodu oraz płynna zmiana biegów dzięki przeniesieniu napędu, a konkretnie momentu obrotowego.
Sprzęgło wykorzystywane w samochodach osobowych znajduje się pomiędzy silnikiem, a skrzynią biegów i odpowiada za rozłączenie przekładni i wału wyjściowego. Kompletny zestaw sprzęgła składa się z kilku elementów: koło zamachowe, tarcza dociskowa, tarcza cierna, sprężyna talerza i obwodowa oraz mechanizm wyciskowy i łożysko.
Pierwsze objawy zużycia sprzęgła to m.in. tak zwane "ślizganie się sprzęgła", brak reakcji pojazdu przy próbie ruszania samochodem, tzw. twardy pedał sprzęgła, szumy dochodzące z okolicy skrzyni biegów, brak możliwości włączenia konkretnego przełożenia oraz słaby przyrost prędkości mimo wzrostu obrotów silnika. Wymiana konieczna jest zazwyczaj po przejechaniu 40 tys. – 100 tys. przebiegu (wiele zależy od stylu jazdy kierowcy samochodu – agresywne ruszanie samochodem z tak zwanym piskiem opon, czy też jazda na półsprzęgle). Koszt zakupu kompletnego zestawu sprzęgła będzie wahać się od marki samochodu oraz producenta części. Do tego trzeba doliczyć jeszcze koszt robocizny mechanika.
Niestety, zużycie sprzęgła w aucie nie należy do prostych i tanich do naprawy. Kierowcy nie pozostaje nic innego jak kompletna wymiana sprzęgła na nowe. Przy wyborze najlepiej kierować się przede wszystkim wysokim poziomem jakości wykonania, co zagwarantują rzecz jasna jedynie renomowani producenci.
MecArm to włoski producent części samochodowych, działający na rynku od ponad 30 lat. Marka jest znana z produkcji wysokiej jakości sprzęgieł i kół dwumasowych, a także poszczególnych części układu napędowego. Działalność przedsiębiorstwa wykracza dzisiaj daleko poza granice Włoch.
Obecnie sprzęgła MecArm uznaje się za jedne z najbardziej innowacyjnych na rynku. Wszystko za sprawą nieustannie prowadzonych badań laboratoryjnych nad ulepszaniem tych części samochodowych. MecArm dysponuje własnymi centrami badawczymi, jak również współpracuje z międzynarodowymi ośrodkami badawczymi oraz renomowanymi uniwersytetami, które prowadzą badania nad doskonaleniem poszczególnych materiałów konstrukcyjnych.
Części samochodowe MecArm to elementy przeznaczone do ponad 50 marek samochodowych. Asortyment producenta jest stale poszerzany o nowe pozycje, aby zaspokoić potrzeby jeszcze większej części parku samochodowego. Firma oferuje wysokiej jakości kompletne sprzęgła do poszczególnych pojazdów, jak również pojedyncze elementy, takie jak tarcza czy docisk. Tym samym korzystanie z części samochodowych MecArm nie wymaga wymiany całego kompletu sprzęgła w przypadku awarii tylko jednego z elementów układu.