- Grubość [mm]: 5
- Szerokość [mm]: 46
- Ciężar [kg]: 2,65
- Średnica bębna hamulcowego: 255
- System hamulcowy: BENDIX
- Rodzaj połączenia: Pudełko
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 8874 |
APEC | SHU453 |
ATE | 03.0137-0153.2 |
BENDIX | 341996B |
BENDIX | 361282B |
BENDIX | 361282X |
BENDIX | 362371B |
BENDIX | 610108 |
BENDIX | 610381 |
BORG BECK | BBS6078 |
BORG BECK | BBS6208 |
BOSCH | 0 986 487 332 |
BREMBO | S 68 514 |
BREMBO | S 68 537 |
DELPHI | LS1306 |
DELPHI | LS1606 |
DELPHI | LS1911 |
FERODO | FSB214 |
FRITECH | 1088.219Y |
FTE | BB1225A1 |
GIRLING | 5181543 |
JURID | 361282J |
LPR | 03130 |
LPR | 03130J |
METELLI | 53-0624Y |
MGA | M608 |
MIN | MFR151 |
NECTO | N1172 |
NK | 2739386 |
NK | 2739445 |
OPTIMAL | BB-0780 |
REMSA | 4078.00 |
REMSA | 4078.01 |
RENAU | 7701201530 |
RENAU | 7701202324 |
RENAU | 7701202598 |
RENAU | 7701203149 |
RENAU | 7701205690 |
ROADHOUS | 4078.00 |
ROADHOUS | 4078.01 |
TALBO | VBS347 |
TEXTAR | 91029700 |
TEXTAR | 91049900 |
TRUSTING | 088.219 |
TRW | GS8154 |
TRW | GS8198 |
UNI | GBS1172 |
VALEO | 562045 |
VALEO | 562438 |
VALEO | 562461 |
WOKING | Z4078.01 |
OPEL
|
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Układ hamulcowy to bez wątpienia najważniejszy system bezpieczeństwa w każdym samochodzie. Proces hamowania samochodu na drodze nie mógłby się odbyć, gdyby nie szereg współpracujących ze sobą części samochodowych. Za jedne z najbardziej istotnych w układzie hamulcowym należy uznać szczęki hamulcowe.
Szczęki hamulcowe to bardzo popularne części samochodowe, które montuje się nawet w nowszych typach pojazdów. Ich zasada działania jest niezwykle prosta. Niestety tego samego nie można powiedzieć jeżeli dojdzie do konieczności ich wymiany - oprócz demontażu koła, trzeba zdjąć także bęben hamulcowy.
Z reguły w przypadku szczęk hamulcowych zwracamy uwagę na ich stan oraz grubość okładzin ciernych. Zbyt cienkie lub wręcz odklejające się trzeba będzie wymienić na nowe. Bardzo ważnym jest, by nie bagatelizować tej kwestii i nie odwlekać wymiany w czasie. Uszkodzona okładzina cierna może niestety zablokować koło samochodu i tym samym uniemożliwić kontynuację jazdy.
Układ oparty na bębnach hamulcowych i szczękach bardzo wielu kierowców oraz specjalistów z branży motoryzacyjnej uważa za archaiczny i co najgorsze zbyt skomplikowany w budowie. Okazuje się jednak, że mimo rzeczywiście stosunkowo skomplikowanej budowy układ bębnowy jest bardzo trwały, a ewentualna naprawa nie sprawia większych trudności.
Podstawa bezproblemowego funkcjonowania układu hamulcowego bębnowego jak i w przypadku pozostałych systemów w samochodzie, sprowadza się do regularnej kontroli i używania podczas okresowych wymian części zamiennych tyko najwyższej jakości.
Jurid to marka, która specjalizuje się w dostarczaniu nowoczesnych, bezpiecznych i trwałych części do układów hamulcowych wielu modeli samochodów osobowych. Podzespoły te są wykorzystywane zarówno podczas produkcji pojazdów, jako części OEM, ale trafiają również na rynek części zamiennych. Firma działa w branży od ponad 100 lat i obecnie koncentruje się na badaniach innowacyjnych rozwiązań, które mają na celu podniesienie bezpieczeństwa milionów kierowców na drogach całego świata.
Produkty marki Jurid coraz częściej trafiają do popularnych modeli samochodów produkowanych na całym świecie. Zakrojone na szeroką skalę badania oraz testy zapewniają znakomitą precyzję oraz staranność wykonania poszczególnych elementów, a co za tym idzie cechują się one ogromną trwałością i gwarantują bezpieczeństwo oraz pewność prowadzenia.
Firma Jurid współpracuje z licznymi ośrodkami badawczymi, które prowadzą skrupulatne testy. Dzięki wykluczaniu drobnych wad oraz usterek produkty oferowane przez markę cieszą się stale rosnącą popularnością wśród klientów. Firma działa od 1915 roku i stale poszerza zakres prowadzonych badań, a także ofertę dostępnych części.
Jurid dba nie tylko o bezpieczeństwo oraz zadowolenie kierowców, ale również o środowisko naturalne. Obecnie do sprzedaży wprowadzona została seria klocków hamulcowych, które posiadają zerową zawartość miedzi, a co za tym idzie są bardziej ekologiczne niż dotychczasowe rozwiązania.