- Średnica [mm]: 228,6
- Otwór o śr[mm]: 20,64
- Materiał: Żeliwo
- Szerokość [mm]: 42
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ATE | 03.0520-1220.3 |
ATE | 691220 |
BENDIX | 381054B |
BOSCH | 0204114061 |
BOSCH | 0204114541 |
BREMBO | K61047 |
CIFAM | 151-012 |
CITRO | 1611449680 |
DELPHI | KP763 |
FERODO | FMK130 |
FRITECH | 16043 |
FTE | TK2025 |
GIRLING | 5312253 |
HELLAPAGID | 8DB355003691 |
JURID | 381054J |
MAG | TK014BX |
METELLI | 51-0012 |
MGA | PM639775 |
MIN | MSP035 |
PAGID | R0175 |
PEUGE | 42411Y |
PEUGE | 42413Q |
PEUGE | 42416N |
PEUGE | 427104 |
REMSA | SPK313500 |
ROADHOUS | SPK313500 |
ROULUNDS | KT5299 |
SAMKO | KEG086 |
TEXTAR | 84038100 |
TEXTAR | 84101038114 |
TRUSTING | 6043 |
TRW | GSK1216 |
TRW | GSK1225 |
VALEO | 554521 |
VALEO | 554646 |
WOKING | SPK313500 |
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Układ hamulcowy to bez wątpienia najważniejszy system bezpieczeństwa w każdym samochodzie. Proces hamowania samochodu na drodze nie mógłby się odbyć, gdyby nie szereg współpracujących ze sobą części samochodowych. Za jedne z najbardziej istotnych w układzie hamulcowym należy uznać szczęki hamulcowe.
Szczęki hamulcowe to bardzo popularne części samochodowe, które montuje się nawet w nowszych typach pojazdów. Ich zasada działania jest niezwykle prosta. Niestety tego samego nie można powiedzieć jeżeli dojdzie do konieczności ich wymiany - oprócz demontażu koła, trzeba zdjąć także bęben hamulcowy.
Z reguły w przypadku szczęk hamulcowych zwracamy uwagę na ich stan oraz grubość okładzin ciernych. Zbyt cienkie lub wręcz odklejające się trzeba będzie wymienić na nowe. Bardzo ważnym jest, by nie bagatelizować tej kwestii i nie odwlekać wymiany w czasie. Uszkodzona okładzina cierna może niestety zablokować koło samochodu i tym samym uniemożliwić kontynuację jazdy.
Układ oparty na bębnach hamulcowych i szczękach bardzo wielu kierowców oraz specjalistów z branży motoryzacyjnej uważa za archaiczny i co najgorsze zbyt skomplikowany w budowie. Okazuje się jednak, że mimo rzeczywiście stosunkowo skomplikowanej budowy układ bębnowy jest bardzo trwały, a ewentualna naprawa nie sprawia większych trudności.
Podstawa bezproblemowego funkcjonowania układu hamulcowego bębnowego jak i w przypadku pozostałych systemów w samochodzie, sprowadza się do regularnej kontroli i używania podczas okresowych wymian części zamiennych tyko najwyższej jakości.
KaWe to holenderska firma, która powstała w 1970 roku. Firma specjalizuje się w produkcji i handlu części samochodowych. W centrum zainteresowań holenderskiej marki jest układ hamulcowy i kierowniczy. KaWe jest także czołowym producentem, który zajmuje się materiałami ciernymi.
Firma w swojej ofercie posiada:
Wieloletnie doświadczenie KaWe w branży motoryzacyjnej, wysoka jakoś produkowanych komponentów oraz nieustanne powiększanie grona odbiorców, sprawiło, że marka jest znana praktycznie na całym świecie.
Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii komponenty produkowane przez KaWe pasują zarówno do samochodów osobowych, ciężarowych, jak i lekkich pojazdów komercyjnych, pojazdów motorowych, autobusów i maszyn rolniczych.
KaWe swoją główną siedzibę ma w Holandii. Nie oznacza to jednak, że koncern w swojej działalności ogranicza się tylko do rodzimego kraju. Działania eksportowe KaWe prowadzone są w ponad pięćdziesięciu krajach na całym świecie. To zasługa licznych oddziałów ulokowanych głównie w Europie.