- Ograniczenia producenta: VAG
- Oznaczenie kontrolne: ECE R90 APPROVED
- Szerokość [mm]: 40
- Ciężar [kg]: 1,962
- System hamulcowy: VAG
- Średnica wewnętrzna bębna hamulcowego [mm]: 230
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 8921 |
ABEX | H1503 |
ACDELCO | 102 |
ACDELCO | 208 |
APEC | SHU 498 |
ATE | 03.0137-0264.2 |
ATE | 650264 |
AUDI | 357 609 525 C |
AUDI | 357 609 526 C |
AUDI | 357 609 527 E |
AUDI | 357 609 528 E |
AUDI | 357 698 525 CV |
AUDI | 357 698 525 CX |
AUDI | 443 609 528 A |
AUDI | 443 698 525 BX |
AUDI | 443 698 525 CX |
AUDI | 8A0 609 525 B |
AUDI | 8A0 609 526 B |
AUDI | 8A0 609 527 B |
AUDI | 8A0 609 528 B |
BENDIX | 362220B |
BOSCH | 0 986 487 281 |
BRADI | G.3810 |
BRAKE ENG | SH2426 |
CIFAM | 153-009 |
DELPHI | LS1317 |
DELPHI | LS1655 |
DEX | 2016.021 |
E.T.F. | 09-0492 |
EFI | ESB409 |
FERODO | FSB273 |
FERODO | FSB409 |
FIRST LINE | FBS526 |
FMSI | S712 |
FREN-J | MG572 |
FTE | BB1135A1 |
GIRLING | 5185449 |
HELLA | 8DB 355 001-341 |
HELLA | 8DB 355 003-141 |
HELLA | 8DB 355 003-561 |
HELLA | 8DB 355 005-201 |
HPZEB | 1593 |
JURID | 362220J |
KAWE | 06850 |
LEADER PAR | 2080265.1 |
LPR | 06850 |
LUCAS_ELEC | GS8544 |
MAFIX | MA078 |
MAG | 360219192137 |
MAG | BSS 2137 |
MAPCO | 8773 |
MAPCO | 8822 |
METELLI | 53-0009 |
METZGER | MG 572 |
METZGER | MG572 |
MEYLE | 114 042 1101 |
MGA | M677 |
MIN | MFR381 |
MOPR | MBS562 |
MOTAQUIP | VBS486 |
NECTO | N1503 |
NK | 2747530 |
OPTIMAL | BB-0480 |
OPTIMAL | BB-3970 |
PAGID | H 8755 |
PAGID | H1153 |
PAGID | H8755 |
PEX | 6.011 |
PEX | 6.012 |
QUINTON HA | BBF 883 |
QUINTON HA | BS883 |
RAICAM | 2685 |
REMSA | 4397.00 |
RHIAG | GF 530.00 |
ROADHOUS | 4397.00 |
ROULUNDS | 0572 |
ROULUNDS | 680572 |
SAMKO | 86850 |
SBS | SBS530 |
SCT | SS 506 |
SEAT | 357 609 525 C |
SEAT | 357 609 526 C |
SEAT | 357 609 528 E |
SEAT | 357 698 525 CV |
SEAT | 357 698 525 CX |
TEXTAR | 83044402 |
TEXTAR | 84044400 |
TEXTAR | 91044400 |
TEXTAR | 98101 0444 |
TEXTAR | 98101 0444 0 4 |
TEXTAR | 98101 0444 00 0 4 |
TEXTAR | 98101 0524 00 0 4 |
TOPRAN | 103 532 |
TOPRAN | 300 231 |
TOPRAN | 720 344 |
TRISCAN | 0 986 487 281 |
TRISCAN | 1105-439700 |
TRISCAN | 25535 |
TRISCAN | 4218492747530 |
TRISCAN | 483-1621 |
TRISCAN | 92-25535 |
TRISCAN | FRI409 |
TRISCAN | FSB273 |
TRISCAN | FSB409 |
TRUSTING | 016.021 |
TRW | GS8544 |
UNI | GBS1230AF |
VAICO | 10-0453 |
VAICO | V10-0453 |
VAICO | V10-0453-1 |
VAICO | V10-0454 |
VALEO | 562081 |
VAPSINT | 021 |
VEMA | 84685 |
VILLAR | 629.0616 |
VW | 357 609 525 C |
VW | 357 609 526 C |
VW | 357 609 527 E |
VW | 357 609 528 E |
VW | 357 698 525 CV |
VW | 357 698 525 CX |
VW | 443 609 528 A |
VW | 443 698 525 BV |
VW | 443 698 525 BX |
VW | 443 698 525 CX |
VW | 8A0 609 525 B |
VW | 8A0 609 526 B |
VW | 8A0 609 527 B |
VW | 8A0 609 528 B |
WOKING | 4397.00 |
AUDI
|
SEAT
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Układ hamulcowy to bez wątpienia najważniejszy system bezpieczeństwa w każdym samochodzie. Proces hamowania samochodu na drodze nie mógłby się odbyć, gdyby nie szereg współpracujących ze sobą części samochodowych. Za jedne z najbardziej istotnych w układzie hamulcowym należy uznać szczęki hamulcowe.
Szczęki hamulcowe to bardzo popularne części samochodowe, które montuje się nawet w nowszych typach pojazdów. Ich zasada działania jest niezwykle prosta. Niestety tego samego nie można powiedzieć jeżeli dojdzie do konieczności ich wymiany - oprócz demontażu koła, trzeba zdjąć także bęben hamulcowy.
Z reguły w przypadku szczęk hamulcowych zwracamy uwagę na ich stan oraz grubość okładzin ciernych. Zbyt cienkie lub wręcz odklejające się trzeba będzie wymienić na nowe. Bardzo ważnym jest, by nie bagatelizować tej kwestii i nie odwlekać wymiany w czasie. Uszkodzona okładzina cierna może niestety zablokować koło samochodu i tym samym uniemożliwić kontynuację jazdy.
Układ oparty na bębnach hamulcowych i szczękach bardzo wielu kierowców oraz specjalistów z branży motoryzacyjnej uważa za archaiczny i co najgorsze zbyt skomplikowany w budowie. Okazuje się jednak, że mimo rzeczywiście stosunkowo skomplikowanej budowy układ bębnowy jest bardzo trwały, a ewentualna naprawa nie sprawia większych trudności.
Podstawa bezproblemowego funkcjonowania układu hamulcowego bębnowego jak i w przypadku pozostałych systemów w samochodzie, sprowadza się do regularnej kontroli i używania podczas okresowych wymian części zamiennych tyko najwyższej jakości.
Triscan to firma motoryzacyjna z duńskim kapitałem. Przedsiębiorstwo zajmuje się dystrybucją części zamiennych do samochodów europejskich i azjatyckich. Oferta obejmuje 25 grup produktowych, co oznacza, że obecnie Triscan niemal w pełni zaspokaja potrzeby każdego kierowcy. Najważniejsze części w ofercie dystrybutora to bez wątpienia elementy układu hamulcowego. Klocki hamulcowe Triscan są doceniane w wielu krajach europejskich, podobnie jak zaciski, sprężyny dociskowe czy czujniki zużycia hamulców. W sumie w asortymencie przedsiębiorstwa znajduje się ponad 14 tysięcy referencji z tej kategorii.
Drugą największą grupę produktową stanowią części układu kierowniczego Triscan. Obecnie producent dysponuje ponad 6 tysiącami referencji w tej kategorii. Znajdują się tutaj między innymi drążki kierownicze i ich końcówki. Oferta w wymienionej kategorii jest stale poszerzana, głównie o referencje dla najnowszych modeli pojazdów.
Ponadto, oferta dystrybutora części samochodowych Triscan obejmuje m.in.: części układu napędowego, uszczelnienia silnika oraz innych podzespołów, części sprzęgła oraz skrzyni biegów. Ponadto, przedsiębiorstwo oferuje szeroki wybór produktów w kategorii części zawieszenia.
Triscan to firma duńska, jednak zasięg jej działania jest o wiele szerszy. Obecnie części samochodowe Triscan są dystrybuowane na terenie 35 krajów europejskich. Firma zatrudnia pracowników w Danii, Francji, Niemczech i Szwecji. Przedsiębiorstwo dysponuje trzema rozbudowanymi centrami dystrybucyjnymi, z których transportowane są autoczęści Triscan. Dwa centra dystrybucyjne znajdują się na terenie Danii, natomiast trzecie zlokalizowane jest w Niemczech.