Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Tarcza hamulcowa FEBI BILSTEIN 179592 (Oś przednia, z lewej strony)

4.9 (92 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
179592
Tarcza hamulcowa FEBI BILSTEIN 179592 (Oś przednia, z lewej strony)
  • Tarcza hamulcowa FEBI BILSTEIN 179592 (Oś przednia, z lewej strony) - fot.1
  • Tarcza hamulcowa FEBI BILSTEIN 179592 (Oś przednia, z lewej strony) - fot.2
Dostępność towaru:   dostępny
Wysyłka od ręki!

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem.

Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

589,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
FEBI BILSTEIN
Jednostka:
sztuka
EAN:
4054224795927
Parzyste numery artykułów:
179593
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:
36
Felga - ilosć śrub:
5
Liczba otworów do mocowania:
1
Grubość [mm]:
66,0
Średnica zewnętrzna [mm]:
395,0
Średnica otworu [mm]:
112
Przetwarzanie:
Wysoko nawęglany
Powierzchnia:
Pokryty dodatkową warstwą
Typ tarczy hamulcowej:
Wentylowana wewnętrznie

Typ tarczy hamulcowej, w której pomiędzy dwoma talerzami części ścieralnej, znajduje się odstęp, dzięki któremu tarcza jest chłodzona podczas jazdy, a w przypadku hamowania gorące powietrze wyrzucane jest na zewnątrz podzespołu dzięki ułożonym pomiędzy talerzami, słupkom kierunkowym.

Dowiedz się więcej

Typ tarczy hamulcowej:
Szczelinowy / perforowany

Rodzaj tarczy hamulcowej, która jest nacinana lub rowkowana w celu odprowadzenia ciepła podczas hamowania. Dzięki nacięciom na powierzchni tarczy, nie powstaje poduszka powietrza, która wydziela się z kleju z klocków hamulcowych, tylko jest ona odprowadzana przy każdym obrocie tarczy.

Dowiedz się więcej

Lokalizacja w aucie:
Oś przednia, z lewej strony
Minimalna grubość [mm]:
34,4
Ciężar [kg]:
20,0
Średnica otworu centrującego [mm]:
67
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Tarcza hamulcowa 179592 firmy FEBI BILSTEIN

Parametry:
  • Parzyste numery artykułów: 179593
  • Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 36
  • Felga - ilosć śrub: 5
  • Liczba otworów do mocowania: 1
  • Grubość [mm]: 66,0
  • Średnica zewnętrzna [mm]: 395,0
  • Średnica otworu [mm]: 112
  • Przetwarzanie: Wysoko nawęglany
  • Powierzchnia: Pokryty dodatkową warstwą
  • Typ tarczy hamulcowej: Wentylowana wewnętrznie
  • Typ tarczy hamulcowej: Szczelinowy / perforowany
  • Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z lewej strony
  • Minimalna grubość [mm]: 34,4
  • Ciężar [kg]: 20,0
  • Średnica otworu centrującego [mm]: 67

Opinie

Średnia ocena:
4.9 (92 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Tarcza hamulcowa FEBI BILSTEIN 179592 (Oś przednia, z lewej strony)

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Poznaj opinie o produktach FEBI BILSTEIN w kategorii Tarcza hamulcowa

Marecki

(04.02.2023)

5.0
Dobre tarcze, ciche i bez wibracji przy hamowaniu.

Opinia wystawiona dla Tarcza hamulcowa FEBI BILSTEIN 18488 (Oś tylna)

~robert

(18.11.2022)

5.0
polecam, tarcza bez uwag, zakupione razem z klockami febi

Opinia wystawiona dla Tarcza hamulcowa FEBI BILSTEIN 43882 (Oś tylna)

czesio

(20.05.2022)

5.0
9 miesięcy temu wymieniłem z przodu. Teraz tył i mam nadzieję, że będą się tak samo dobrze sprawować.

Opinia wystawiona dla Tarcza hamulcowa FEBI BILSTEIN 24471 (Oś tylna)

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 179592 po numerze OEM

Producent Numery OEM
A.B.S. 18761
AP 20110 Z
APEC DSK3568B
AUTO-SPEED 290BK02477
BLUEPRINT ADBP430141
BMW 34 10 6 887 657
BMW 34 11 6 878 045
BOSCH 0 986 479 F64
BRECO BZ 8214
BREMBO 09.D897.23
PILENGA V1429L.B1
SWAG 33 10 4966
TRISCAN 8120 111059C
ZIMMERMANN 150.2957.20
ZIMMERMANN 150.2957.52

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Tarcza hamulcowa 179592 pasuje do Twojego auta

 

BMW

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1456,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1398,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1086,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >
Odpalanie samochodu na pych. Kiedy można, a kiedy się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych lub na hol. Jak się to robi, kiedy można tego próbować, a kiedy zwyczajnie lepiej się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych to technika stara jak sama motoryzacja. Sposób ten przez lata był stosowany w sytuacjach awaryjnych, gdy silnik nie dawał oznak życia mimo prób odpalenia go. Problem w tym, że odpalanie na pych lub na hol nigdy nie było dla silnika zdrowe, a w nowoczesnych autach bywa zwyczajnie niebezpieczne. Czym to grozi? Jak działa odpalanie na hol i co jest w nim takiego groźnego?

czytaj więcej >
Barum Polaris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Ewolucja zimowych opon samochodowych Barum Polaris. Od klasycznych modeli do najpopularniejszej wersji Polaris 5

Opony Barum Polaris to jedna z bardziej rozpoznawalnych linii opon zimowych w Europie Środkowej. Czeska marka Barum znana jest z łączenia jakości z przystępną ceną, na czym zbudowała swoją reputację producenta solidnych opon samochodowych. Czy reputacja ta znajduje potwierdzenie w serii Polaris?

czytaj więcej >
Woda w komorze silnika i przecieki do kabiny. Jak rozwiązać problem?

Woda w komorze silnika z przeciekami do kabiny? Zobaczcie, co może być tego przyczyną i jak rozwiązać problem

Woda w komorze silnika bywa częstym gościem, choć nieczęsto zdarza się, że kończy się to przeciekami do kabiny. Czym może być spowodowana taka sytuacja? Skąd bierze się woda w komorze silnika i dlaczego trafia następnie pod fotel kierowcy lub pasażera?

czytaj więcej >

Tarcza hamulcowa

Tarcze hamulcowe to typowy eksploatacyjny element samochodowego układu hamulcowego, który wymaga okresowej wymiany. Stan tarcz hamulcowych należy sprawdzać możliwe jak najczęściej z zachowaniem odpowiedniej regularności, ponieważ ich sprawność przekłada się na bezpieczeństwo podczas jazdy samochodem. Nagła awaria układu hamulcowego może z kolei doprowadzić do bardzo groźnych konsekwencji.

Najczęstszym objawem zużytych tarcz hamulcowych jest tzw. bicie tarcz podczas hamowania samochodem, które da się wyczuć mocnymi drganiami na kierownicy. Taki objaw jest już stosunkowo niebezpieczny i to w zasadzie ostateczny znak dla kierowcy, by jak najszybciej wymienić tarcze na nowe. Zużycie tarcz dyktowane jest przede wszystkim stylem jazdy kierowcy. Im bardziej agresywny styl, tym szybsze zużycie się tarcz.

Producenci części do układów hamulcowych zalecają, by tarcze hamulcowe wymieniać w przedziale 60 000 a 80 000 kilometrów przebiegu. Nie jest to jednak sztywna reguła, bo wiele nadal zależeć będzie od stylu jazdy kierowcy. Dlatego najlepszym sposobem nadal pozostaje regularna kontrola stanu technicznego samochodu i sprawdzanie grubości oraz stanu tarcz.

Wybór nowych tarcz hamulcowych do samochodu nie należy do łatwych. Rynek części zamiennych do samochodów oferuje bardzo dużą ilość modeli tarcz do układu hamulcowego, dedykowanych wielu popularnym markom samochodów. Podczas wyboru najlepiej unikać kupowania zamienników nieznanych producentów i wybrać produkty znanych i cenionych marek. Tylko takie tarcze hamulcowe znajdziecie na iParts.pl.

FEBI BILSTEIN

Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.

Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.

Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.

Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.

Cechy Części

Tarcza hamulcowa wentylowana
Typ tarczy hamulcowej, w której pomiędzy dwoma talerzami części ścieralnej, znajduje się odstęp, dzięki któremu tarcza jest chłodzona podczas jazdy, a w przypadku hamowania gorące powietrze wyrzucane jest na zewnątrz podzespołu dzięki ułożonym pomiędzy talerzami, słupkom kierunkowym.
Tarcza hamulcowa szczelinowa / perforowana
Rodzaj tarczy hamulcowej, która jest nacinana lub rowkowana w celu odprowadzenia ciepła podczas hamowania. Dzięki nacięciom na powierzchni tarczy, nie powstaje poduszka powietrza, która wydziela się z kleju z klocków hamulcowych, tylko jest ona odprowadzana przy każdym obrocie tarczy.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze