Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Tarcza hamulcowa HERTH+BUSS JAKOPARTS J3302033

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
J3302033
Tarcza hamulcowa HERTH+BUSS JAKOPARTS J3302033
  • Tarcza hamulcowa HERTH+BUSS JAKOPARTS J3302033 - fot.1
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
130,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
HERTH+BUSS JAKOPARTS
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie:
z przodu
EAN:
4029416050085
Typ tarczy hamulcowej:
Wentylowana wewnętrznie

Typ tarczy hamulcowej, w której pomiędzy dwoma talerzami części ścieralnej, znajduje się odstęp, dzięki któremu tarcza jest chłodzona podczas jazdy, a w przypadku hamowania gorące powietrze wyrzucane jest na zewnątrz podzespołu dzięki ułożonym pomiędzy talerzami, słupkom kierunkowym.

Dowiedz się więcej

Średnica zewnętrzna [mm]:
255
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:
22
Minimalna grubość [mm]:
20
Ilość otworów:
4
Ilość otworów 1:
2
Średnica otworu [mm]:
100
Średnica wewnętrzna [mm]:
131,1
Wysokość [mm]:
48,1
Średnica piasty [mm]:
55
Powierzchnia:
Pokryty dodatkową warstwą
Spełnia wymagania Normy ECE:
E1 90R-02C0064/0006
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Tarcza hamulcowa J3302033 firmy HERTH+BUSS JAKOPARTS

Parametry:
  • Typ tarczy hamulcowej: Wentylowana wewnętrznie
  • Średnica zewnętrzna [mm]: 255
  • Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 22
  • Minimalna grubość [mm]: 20
  • Ilość otworów: 4
  • Ilość otworów 1: 2
  • Średnica otworu [mm]: 100
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 131,1
  • Wysokość [mm]: 48,1
  • Średnica piasty [mm]: 55
  • Powierzchnia: Pokryty dodatkową warstwą
  • Spełnia wymagania Normy ECE: E1 90R-02C0064/0006

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla J3302033 po numerze OEM

Producent Numery OEM
ACDELCO AC2296D
ADVICS A6F420B
AP 20049 V
APEC DSK657
ASHIKA 60-02-233C
ASHUKI T602-30
ATE 24.0122-0158.1
ATE 422158
BARUM BAR22158
BLUEPRINT ADT34370
BORG BECK BBD5104
BOSCH 0 986 479 662
BOSCH 0 986 AB5 579
BOSCH 0 986 AB6 040
BOSCH 0 986 BB4 006
BOSCH 0 986 BB4 350
BOSCH F 026 A00 952
BRAKE ENG DI955440
BRECO BV 7875
BREMBO 09.5736.14
BREMBO 09.A713.20
BREMBO 09.A713.21
BREMSI CD7335V
BSF 11359V
CAR HPD 984
CHEVR 94854148
CIDAK CBD2349
COMLINE AND6200
DELPHI BG2891
DJ PARTS BD1818
DOYEN DDF794
DYNAMATRIX DBD794
E.T.F. 19-2550
EBC BRAKES GD747
EBC BRAKES USR747
EUROREPAR 1671247680
FARCOM 230861
FEBI 11893
FENOX TB217355
FERODO DDF794C-1
FIRST LINE FBD885
FREMAX BD-2550
FTE BS4587
GALFER B1.G222-0158.1
HELLA 8DD 355 104-871
HELLAPAGID 8DD 355 104-871
IPS PARTS IBT-1233
JAPANPAR DI-233C
JAPANPAR J DI-233
JAPANPAR J DI-233C
JAPKO 60233C
JURID 561968JC
KAGER 37-0091
KAISHIN CBR204
KAMOKA 1031588
KAVO PARTS BR-9355-C
LPR T2071V
LUCAS_ELEC DF2658
MAG 431602042110
MAG 600000086930
MAG J3302033
MAPCO 15554
MAXGEAR 19-0971SPORT
MAXTECH 861093.0080
MDR MFD2233
METELLI 23-0439
METZGER 1.5274.2.4
MIN MDK0094
MS 24012201581-PCS-MS
NATIONAL NBD 609
NIPPARTS J3302033
NISSHINBO ND1067
NK 204543
NPS T330A96
OPENPARTS BDR1640.20
OPTIMAL BS-53900
PAGID 50214
PEX 14.0578
PILENGA V399
QH BENELUX 6539.10
QUINTON HA BDC4587
QUINTON HA BS4587
REMSA 6539.10
RIW FC892
ROADHOUS 6539.10
SAKURA 604-20-3850
SASIC 6106060
SBS 5815204543
SIGMAUTO DBB335V
SIMER D2105
SOLIDAUTO T106070
SWAG 81 91 1893
TEXTAR 92077203
TEXTAR 98200 0772 0 1
TEXTAR 98200 0772 0 1 PRO
TOYOT 43512-12550
TOYOT 94853004
TOYOT 94854148
TRISCAN 8120 13139
TRW RCDI01430
VALEO 297701
VEMA 98546
VILLAR 628.3220
ZIMMERMANN 590.2560.20
ZIMMERMANN 590.2560.50
ZIMMERMANN 590.2560.52

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Tarcza hamulcowa J3302033 pasuje do Twojego auta

 

TOYOTA

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1573,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Barum Quartaris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Opony samochodowe Barum Quartaris 5, czyli czeska uniwersalność na każdą porę roku. Jak model ten sprawdza się na polskich drogach?

Każdy szanujący się producent opon do aut osobowych posiada w swojej ofercie opony całoroczne. Ma je również i czeska marka Barum pod postacią modelu Quartaris 5. Opony te wyróżniają się wszechstronnością i przystępną ceną, ale zanim zdecydujecie się na ich zakup, warto byłoby dokładnie poznać ich charakterystykę. Co oferują polskim kierowcom opony Quartaris 5 i czy faktycznie radzą sobie przez cały rok?

czytaj więcej >
Wymiana klasycznej kierownicy na multimedialną. Od czego należy zacząć?

Zastanawiacie się nad wymianą klasycznej kierownicy na kierownicę multimedialną? Zobaczcie, od czego warto zacząć

Wymiana klasycznej kierownicy na nowoczesną kierownicę multimedialną to marzenie wielu kierowców. O czymś podobnym myślą zwłaszcza Ci, którzy naprawdę lubią podkręcać możliwości swoich „czterech kółek” lub też poprawiać ich wygląd. Jaki efekt przyniesie taka wymiana kierownicy? Czego będziecie do tego potrzebować i na co musicie uważać podczas wymiany?

czytaj więcej >
Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >
Odpalanie samochodu na pych. Kiedy można, a kiedy się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych lub na hol. Jak się to robi, kiedy można tego próbować, a kiedy zwyczajnie lepiej się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych to technika stara jak sama motoryzacja. Sposób ten przez lata był stosowany w sytuacjach awaryjnych, gdy silnik nie dawał oznak życia mimo prób odpalenia go. Problem w tym, że odpalanie na pych lub na hol nigdy nie było dla silnika zdrowe, a w nowoczesnych autach bywa zwyczajnie niebezpieczne. Czym to grozi? Jak działa odpalanie na hol i co jest w nim takiego groźnego?

czytaj więcej >

Tarcza hamulcowa

Tarcze hamulcowe to typowy eksploatacyjny element samochodowego układu hamulcowego, który wymaga okresowej wymiany. Stan tarcz hamulcowych należy sprawdzać możliwe jak najczęściej z zachowaniem odpowiedniej regularności, ponieważ ich sprawność przekłada się na bezpieczeństwo podczas jazdy samochodem. Nagła awaria układu hamulcowego może z kolei doprowadzić do bardzo groźnych konsekwencji.

Najczęstszym objawem zużytych tarcz hamulcowych jest tzw. bicie tarcz podczas hamowania samochodem, które da się wyczuć mocnymi drganiami na kierownicy. Taki objaw jest już stosunkowo niebezpieczny i to w zasadzie ostateczny znak dla kierowcy, by jak najszybciej wymienić tarcze na nowe. Zużycie tarcz dyktowane jest przede wszystkim stylem jazdy kierowcy. Im bardziej agresywny styl, tym szybsze zużycie się tarcz.

Producenci części do układów hamulcowych zalecają, by tarcze hamulcowe wymieniać w przedziale 60 000 a 80 000 kilometrów przebiegu. Nie jest to jednak sztywna reguła, bo wiele nadal zależeć będzie od stylu jazdy kierowcy. Dlatego najlepszym sposobem nadal pozostaje regularna kontrola stanu technicznego samochodu i sprawdzanie grubości oraz stanu tarcz.

Wybór nowych tarcz hamulcowych do samochodu nie należy do łatwych. Rynek części zamiennych do samochodów oferuje bardzo dużą ilość modeli tarcz do układu hamulcowego, dedykowanych wielu popularnym markom samochodów. Podczas wyboru najlepiej unikać kupowania zamienników nieznanych producentów i wybrać produkty znanych i cenionych marek. Tylko takie tarcze hamulcowe znajdziecie na iParts.pl.

HERTH+BUSS JAKOPARTS

Herth+Buss Jakoparts -  to niemiecka firma z wieloletnią tradycją, która powstała w 1925 roku jako Herth+Buss. Pierwszą specjalizacją przedsiębiorstwa był wyrób komponentów układów zapłonowych. Z czasem firma przebranżowiła się stawiając na produkcję szerokiej gamy części zamiennych dla wielu samochodowych marek. 

Dynamiczny rozwój przedsiębiorstwa zaowocował nową linią produktów, które opatrzono marką  Jakoparts. Powstałe pod tym brandem części przeznaczone są dla samochodów produkcji japońskiej i koreańskiej.

O ofercie ponad 14 000 części!

Obecnie ofertę przedsiębiorstwa stanowi ponad 14 000 różnego rodzaju komponentów, które odpowiadają praktycznie wszystkich potrzebą branży motoryzacyjnej. W bogatym asortymencie Herth+Buss Jakoparts znajdziemy:

  • elementy układu napędowego;
  • elementy układu hamulcowego;
  • elementy układu kierowniczego;
  • elementy zawieszenia;
  • części eksploatacyjne.

Każdy komponent, który wychodzi spod skrzydeł Herth+Buss Jakoparts cechuje się najwyższym standardem wykonania. Dzięki temu części samochodowe tego niemieckiego producenta są trwałe i wydajne.

Warto nadmienić, iż produkcja każdego elementu oparta jest o obowiązujące w branży motoryzacyjnej normy, dzięki temu dopasowują się one do najnowszych modeli pojazdów.

Cechy Części

Tarcza hamulcowa wentylowana
Typ tarczy hamulcowej, w której pomiędzy dwoma talerzami części ścieralnej, znajduje się odstęp, dzięki któremu tarcza jest chłodzona podczas jazdy, a w przypadku hamowania gorące powietrze wyrzucane jest na zewnątrz podzespołu dzięki ułożonym pomiędzy talerzami, słupkom kierunkowym.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze